Konspektai

Paslauga ir paslaugų ekonomika

10   (1 atsiliepimai)
Paslauga ir paslaugų ekonomika 1 puslapis
Paslauga ir paslaugų ekonomika 2 puslapis
Paslauga ir paslaugų ekonomika 3 puslapis
Paslauga ir paslaugų ekonomika 4 puslapis
Paslauga ir paslaugų ekonomika 5 puslapis
Paslauga ir paslaugų ekonomika 6 puslapis
Paslauga ir paslaugų ekonomika 7 puslapis
Paslauga ir paslaugų ekonomika 8 puslapis
Paslauga ir paslaugų ekonomika 9 puslapis
Paslauga ir paslaugų ekonomika 10 puslapis
Paslauga ir paslaugų ekonomika 11 puslapis
Paslauga ir paslaugų ekonomika 12 puslapis
Paslauga ir paslaugų ekonomika 13 puslapis
Paslauga ir paslaugų ekonomika 14 puslapis
Paslauga ir paslaugų ekonomika 15 puslapis
Paslauga ir paslaugų ekonomika 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Paslauga – procesas, kuriame dalyvauja paslaugos tiekėjas ir jos vartotojas.
Paslauga – tenkina vartotojų norus ir pageidavimus.
Paslauga – veikla, kurios rezultatai neturi apčiuopiamo materialaus rezultato, tačiau pasireiškia vartotojų prigimties, pageidavimų, būsenų ar galimybių keitimu.
Paslauga – veikla, kurios teikimo procese sąveikauja jos tiekėjas ir vartotojas, kaip atskiri savarankiški proceso dalyviai.
Paslauga – viena iš tretinės veiklos forma, apimanti tuos veiksmus, kurie būtini kito asmens ar asmenų (fizinių/juridinių) reikmėms tenkinti.
2. Paslaugos paketas.
Paslaugos paketą sudaro – pagrindinė (bazinė) paslauga ir papildomos paslaugos, kurios praturtina pagrindinę paslaugą, padeda konkuruoti rinkoje, nes suteikia kitų, skirtingų, naujų savybių, kas leidžia paslaugai konkuruoti ir ilgam išlikti rinkoje. Papildomos paslaugos dažniausiai suteikia patogumo vartotojui naudotis pagrindine paslauga. Taigi, paslaugų paketas yra apibūdinamas kaip paslaugų rinkinys ar paslaugų grupė, kurią sudaro pagrindinė paslauga ir papildomos paslaugos, lengvinančios naudojimąsi pagrindine paslauga. Paslaugų įmonė į rinką išeina teikdama pagrindinę paslaugą, o vėliau klientų patogumui siūlo papildomas paslaugas. PVZ.: maitinimo paslaugos: pietūs, bet galima rezervuoti vietą, atvykus įrengtos parkavimo aikštelės, supaprastintos atsiskaitymo formos.
3. Paslaugų savybės.
Norint nustatyti ypatumus, reikia nustayti paslaugų savybes, lyginant su prekių (mat daik) savybėmis. Kadangi paslauga nėra daiktas, o tai veiksmų ar procesų derinys, todėl yra sudėtinga vienareikšmiškai apibūdinti visas paslaugas kai egzistuoja didelė paslaugų įvairovė ir nėra vieningos klasifikacijos. Vienas priimtiniausių yra paslaugų klasifikavimas pagal GATT‘Ą bei klasifikavimas pagal EUROSTAT.
Prekės
Paslaugos
Apčiuopiamos
Neapčiuopiamos
Homogeninės (vienalytės)
Heterogeninės ( ne homogeninės, nevienalytės)
Gamyba ir paskirstymas atskirtas nuo vartotojo
Gamyba ir paskirstymas vyksta kartu su vartojimu
Vartotojas paprastai nedalyvauja gamybos procese
Vartotojas dalyvauja paslaugos tiekimo procese
Tai daiktai
Tai veikla ir jos procesai
Pagrindinė vertė sukuriama gamybos proceso metu
Pagrindinė vertė sukuriama pirkėjo ir pardavėjo sąveikos metu
Gali būti sandėliuojamos
Negali būti sandėliuojamos
Nuosavybė perduodama pirkimo ir pardavimo proceso metu
Nuosavybė neperduodama
4. Paslaugų kokybė, paslaugų kokybės valdymas. (A, B, C lygiai)
Paslaugų kokybė
Pasl kokybė turi atitikti tam tikrus kriterijus, kuriuos įgyvendina paslaugos teikėjai.
Paslaugų kokybės veiksniai:
• Profesionalumas ir įgūdžiai (darbo patirtis)
• Požiūris ir elgesys
• Patogumas ir lankstumas – kas patogu klientui, prisitaikymas...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4403 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
16 psl., (4403 ž.)
Darbo duomenys
  • Ekonomikos konspektas
  • 16 psl., (4403 ž.)
  • Word failas 201 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį konspektą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt