Paslauga – procesas, kuriame dalyvauja paslaugos tiekėjas ir jos vartotojas.
Paslauga – tenkina vartotojų norus ir pageidavimus.
Paslauga – veikla, kurios rezultatai neturi apčiuopiamo materialaus rezultato, tačiau pasireiškia vartotojų prigimties, pageidavimų, būsenų ar galimybių keitimu.
Paslauga – veikla, kurios teikimo procese sąveikauja jos tiekėjas ir vartotojas, kaip atskiri savarankiški proceso dalyviai.
Paslauga – viena iš tretinės veiklos forma, apimanti tuos veiksmus, kurie būtini kito asmens ar asmenų (fizinių/juridinių) reikmėms tenkinti.
2. Paslaugos paketas.
Paslaugos paketą sudaro – pagrindinė (bazinė) paslauga ir papildomos paslaugos, kurios praturtina pagrindinę paslaugą, padeda konkuruoti rinkoje, nes suteikia kitų, skirtingų, naujų savybių, kas leidžia paslaugai konkuruoti ir ilgam išlikti rinkoje. Papildomos paslaugos dažniausiai suteikia patogumo vartotojui naudotis pagrindine paslauga. Taigi, paslaugų paketas yra apibūdinamas kaip paslaugų rinkinys ar paslaugų grupė, kurią sudaro pagrindinė paslauga ir papildomos paslaugos, lengvinančios naudojimąsi pagrindine paslauga. Paslaugų įmonė į rinką išeina teikdama pagrindinę paslaugą, o vėliau klientų patogumui siūlo papildomas paslaugas. PVZ.: maitinimo paslaugos: pietūs, bet galima rezervuoti vietą, atvykus įrengtos parkavimo aikštelės, supaprastintos atsiskaitymo formos.
3. Paslaugų savybės.
Norint nustatyti ypatumus, reikia nustayti paslaugų savybes, lyginant su prekių (mat daik) savybėmis. Kadangi paslauga nėra daiktas, o tai veiksmų ar procesų derinys, todėl yra sudėtinga vienareikšmiškai apibūdinti visas paslaugas kai egzistuoja didelė paslaugų įvairovė ir nėra vieningos klasifikacijos. Vienas priimtiniausių yra paslaugų klasifikavimas pagal GATT‘Ą bei klasifikavimas pagal EUROSTAT.
Prekės
Paslaugos
Apčiuopiamos
Neapčiuopiamos
Homogeninės (vienalytės)
Heterogeninės ( ne homogeninės, nevienalytės)
Gamyba ir paskirstymas atskirtas nuo vartotojo
Gamyba ir paskirstymas vyksta kartu su vartojimu
Vartotojas paprastai nedalyvauja gamybos procese
Vartotojas dalyvauja paslaugos tiekimo procese
Tai daiktai
Tai veikla ir jos procesai
Pagrindinė vertė sukuriama gamybos proceso metu
Pagrindinė vertė sukuriama pirkėjo ir pardavėjo sąveikos metu
Gali būti sandėliuojamos
Negali būti sandėliuojamos
Nuosavybė perduodama pirkimo ir pardavimo proceso metu
Nuosavybė neperduodama
4. Paslaugų kokybė, paslaugų kokybės valdymas. (A, B, C lygiai)
Paslaugų kokybė
Pasl kokybė turi atitikti tam tikrus kriterijus, kuriuos įgyvendina paslaugos teikėjai.
Paslaugų kokybės veiksniai:
• Profesionalumas ir įgūdžiai (darbo patirtis)
• Požiūris ir elgesys
• Patogumas ir lankstumas – kas patogu klientui, prisitaikymas...
Šį darbą sudaro 4403 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!