1. Ieškoti Δ apibrėžimo skatina: *Poreikis apibrėžti Δ sektorių, nustatyti jo vietą ir vaidmenį ūkio struktūroje, poveikį makroekonomikos procesams: augimui, užimtumui, investiciniam aktyvumui ir t.t. *Būtinybė suvokti Δ esmę tam, kad būtų galima priimti teisingus vadybos bei marketingo sprendimus firmos lygmenyje.
Akcentuojama, kad Δ yra: *Veikla arba veikimo procesas *Neapčiuopiama *Santykiai tarp teikėjo ir Δ vartotojo arba kliento, tam tikras jų tarpusavio kontaktas.
Bet kokia ūkinė veikla neturinti materialaus rezultato – tretinė veikla: *Savitarna *Δ, tretinė veiklos forma, kur santykiauja savarankiški ūkiniai subjektai.
Išplėstinį pasiūlos paketą sudaro: Δ pasiūlos paketas + Δ charakteristika
Visuminę pasiūlą sudaro: Δ pasiūlos paketas + Δ charakteristika + Marketingo komunikacija, vietinis vaizdas, bendras įvaizdis, gyvasis žodis.
Δ vadybos ir marketingo specifinės problemos: Dėl Neapčiuopiamumo: *Produkto pristatymas pirkėjui *Produkto ir įmonės pristatymas *Apsunkina kok kontrolę *Konkurencinėje kovoje netinka licencijos bei patentai *Kitokie paskirstymo kanalai Dėl Heterogeniškumo: *Standartizavimo sunkumai *Didesnė klientų rizika *Lojalumas kaip kliūtis įsitvirtinant rinkoje *Kaštų nevienodumas Dėl gamybos ir vartojimo vienovės: *Pasiūlos ir paklausos derinimas, negalimos atsargos *Kliento poveikis rezultatui *Kliento dalyvavimo valdymas *Kliento artumo problemos (geografinis artumas) *Laiko veiksnio ypatinga svarba *Vidinės vadybos poveikis marketingui Dėl visų savybių: 1Personalas vadybos dėmesio centre: *Komunikacija *Apsunkintas specialistų valdymas *Personalas kaip įvaizdžio dalis 2Žmones kaip produkto sampratos dalis (personalas, klientai, kiti klientai)
Materialiųjų produktų ekonominio proceso logika: Produkto koncepcija – Gamybos procesas – Pardavimas – Vartojimas.
Δ ekonominio proceso logika: Δ koncepcija – Gamyba ir vartojimas – Atsiskaitymo santykiai.
Materialiųjų pr. Gamyboj visos vadybos problemos susijusios su produktu. Δ atveju yra sąveika tarp kliento ir tiekėjo.
Centras - rinkos sąveika (klientas ir įmonės darbuotojai). Papildomai–klientai, personalas, teikimo sistema, įvaizdis, Δ pasiūlos struktūra (produkto pagrindas), bet visa tai turi atitikti įmonės verslo viziją ir misiją.
Įvaizdį veikia – įmonės aplinka, teikiamos Δ, klientų segmentas, įmonės sąmoningai naudojamos įvaizdžio kūrimo priemonės (reklama, asmen. pardavimas)
Trijų ūkio sektorių sistemos modelį sukūrė Fišeris ir Klarkas – tai kas netelpa į žemės...
Šį darbą sudaro 3941 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!