Šiandien aktuali problema yra – siekti, kad vaikai lankytų mokyklą, skatinti juos sėkmingai mokytis, ugdyti jų teigiamą požiūrį į mokslą, žinias, mokyklą, ugdymą, todėl referato tikslas yra patyrinėti, apžvelgti pagrindinius pedagoginio poveikio būdus.
Referato uždaviniai yra aptarti mokinių teigiamo požiūrio į mokymąsi ugdymą, apžvelgti ugdymui įtakos turinčius veiksnius ir mokymąsi skatinančius būdus, paanalizuoti mokinių mokymosi ir nesimokymo motyvaciją.
Motyvas – tai elgsenos priežastis, stimulas, skatulys. Moksleivio mokymosi motyvacijos lygmuo priklauso nuo reikšmingų žmonių: tėvų, draugų, mokytojų ir kitų. Jie gali padėti teigiamai mokymo motyvacijai formuotis, bet gali ją ir slopinti.
Mokymosi motyvai skirstomi į: reikminius, kongityvinius ir emocinius. Jie skiriami pagal tai, kuris iš jų struktūros komponentų turėjo lemiamą įtaką veiksmų krypčiai, intensyvumui ir trukmei.
Ugdymui įtakos turi biopsichiniai, gamtiniai ir socialiniai veiksniai, tautiniai ypatumai, veikla ir bendravimas. Šie veiksniai lemia besimokančiojo požiūrį į ugdymą.
Mokymąsi skatina susipažinimo, sudominimo ir relaksacijos būdai. Jie yra būtini norint sutelkti mokinių dėmesį, sudominti juos.
Teigiamą mokinių požiūrį į mokymąsi sudaro mokslo žinių, bendražmogiškųjų vertybių, praktinių ir protinių mokėjimų bei įgūdžių reikšmės supratimas ir aktyvi įgijimo veikla.
Pirma, pabrėžiama visuomenės patirties dalies sąmoningo perėmimo svarba bei būtinumas, taigi ir mokymosi reikšmės supratimas. Tai teorinis teigiamo požiūrio į mokymąsi aspektas.
Antra, sėkmingą mokymąsi lemia mokinių noras mokytis, pareigos supratimas, gebėjimas valingai veikti, susikaupti, sistemingai dirbti. Tai praktinis teigiamo požiūrio į mokymąsi aspektas. Siekiant ugdyti mokinių teigiamą požiūrį į mokymąsi šiuo aspektu, labai svarbu kuo tobuliau organizuoti mokymo procesą, visokeriopai skatinti mokinių aktyvumą, plėtoti jų savarankiškumą. Mokymo procese reikia stiprinti mokinių valią, mokyti ir pratinti nugalėti sunkumus ir kliūtis, mokyti racionalių, protinės veiklos būdų. Kartu privalu ugdyti tokius jausmus, kaip atsakingumas, pareigingumas, duoto žodžio laikymasis, siekis iki galo baigti darbą ir pan. Taip pat reikia siekti, kad mokymasis, naujų žinių įgijimas taptų poreikiu, o namų darbų atlikimas – įpročiu.
Norint kuo efektyviau ugdyti mokinių teigiamą požiūrį į mokymąsi, ypač reikia siekti, kad mokiniai tikėtų aptariamos...
Šį darbą sudaro 2517 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!