• Susipažinti su planetinio reduktoriaus veikimu.
• Išmokti nustatyti kinematinius parametrus vizualiai stebint mechanizmą.
• Nubraižyti reduktoriaus kinematinę schemą.
• Rasti reduktoriaus perdavimo skaičių dviem būdais: pagal apsisukimų skaičius ir pagal krumpliaračių krumplių skaičių.
• Susipažinti su laikrodiniu indikatorių, vartojamų sukimo momentams matuoti, taravimu.
• Rasti planetinio reduktoriaus naudingumo koeficiento priklausomybę nuo įvairių darbo režimų.
Planetiniai reduktoriai skirti sukimosi dažnumui sumažinti tuo pačiu metu didinant sukimo momentą. Nuo paprastų reduktorių jie skiriasi tuo, kad kai kurios jų krumpliaračių ašys skrieja apie centrinį krumpliaratį. Ši savybė ir sąlygojo pavadinimą. Kadangi sukimo momentą perduoda vienu metu kelios krumpliaračių poros, tai padidėja galinio veleno momentas. Daugiausia planetinių reduktorių krumpliaračių sukabinimo jėgos atsisveria, todėl nelenkiami velenai. Šių savybių dėka planetiniai reduktoriai, būdami kompaktiškesni už paprastus krumpliaratinius reduktorius, turi didesnį perdavimo skaičių.
Tačiau planetiniai reduktoriai yra sudėtingesnės konstrukcijos, todėl juos gaminant reikia didesnio tikslumo. Projektuojant juos reikia patenkinti aibę išankstinių sąlygų. Dėl to sunkiau gauti norimą perdavimo skaičių.
Nepaisant šių trūkumų, planetiniai reduktoriai vis labiau plinta. Viena iš plitimo priežasčių yra pradinio ir galinio velenų pašumas. Ši velenų išdėstymo schema yra labai patogi reduktorių blokuojant su varikliu. Tokie blokuoti mechanizmai vadinami motoreduktoriais.
Planetinių reduktorių yra įvairių schemų. Nuo schemos priklauso perdavimo skaičiaus nustatymo būdas.
1. Stendas:
Stendas sudarytas iš šių mazgų ir elementų: tiriamojo reduktoriaus 4, elektros variklio 3, jo tachometro 1, apkrovimo įtaiso 5 ir momentų matavimo spyruoklių 7 ir 8 su indikatoriais 2 ir 6. Visa tai sumontuota ant standaus pagrindo – stovo, kuriame taip pat telpa elektrinė schema ir valdymo pultas.
Variklio galingumas 20 W, nominalus sukimosi dažnis – 11000 l/min. Jo statorius įtvirtintas dviejuose guoliuose taip, kad sukimosi ašis sutaptų su rotoriaus sukimosi ašimi. Rotoriaus vienas galas sujungtas su tiriamojo reduktoriaus 4 pradiniu velenu, o kitas – su tachometru 1.
Įjungus elektros variklį, statoriaus reakcijos momentas jį pasuks, kol statoriaus svirtelė įsiremia į plokščią spyruoklę 7, ir ši neleidžia statoriui suktis. Spyruoklės įlinkis yra...
Šį darbą sudaro 976 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!