Kainos nustatymas ir įvedimas į rinką yra vienas iš sudėtingiausių procesų.. Kaina atspindi visą kainodaros veiksnių sistemą: sąnaudų dinamiką, darbo rezultatų rodiklius, infliaciją, pasiūlos ir paklausos santykį ir pan. Kainų politika logiškai sujungia įmonės tikslus, galimybes ir lėšas. Vykstant kainų nustatymo veiklai atsižvelgiama į pagrindinius principus ir taisykles, kuriuos įmonė naudoja siekdama gauti maksimalų pelną ir garantuodama prekių konkurencingumą rinkoje.
Kainų nustatymui keliami uždaviniai turi atitikti pagrindinį įmonės pelną. Pirmiausia nustatomi tikslai, kurių siekia įmonė, įgyvendindama konkrečią kainų politiką. Turėdama visus būtinus duomenis apie savo gamybos bei cirkuliacijos kaštus ir nustačiusi rinkos kainų lygį, įmonė pradeda rengti savąją kainų politiką. Kartais įmonės nustatydamos kainą pelno siekia artimiausiu laikotarpiu arba atvirkščiai, nustačius žemesnes kainas, minimalaus pelno. Tačiau dažnai įmonė kainas turi keisti. Tai lemia daugelis veiksnių: nuo prekės populiarumo iki produkto galiojimo laiko pabaigos. Įmonė savo sprendimus turi numatyti ir kontroliuoti iš anksto, norėdama apsaugoti ne tik konkurenciją, bet ir toliau išlaikyti savo pelno dydį.
Darbo tikslas: kainų kitimo stebėjimas „IKI“ prekybos centre, Mažvydo alėja 7 – 11, Klaipėda.
Darbo uždaviniai:
1. Aptarti kainą bei jos svyravimo priežastis;
2. Apžvelgti pasirinktų prekių charakteristiką;
3. Pateikti prekių stebėjimo analizę.
1. KAINA BEI JOS SVYRAVIMO PRIEŽASTYS
Kaina yra pinigų suma, mokama už gaminį ar paslaugą, arba pinigai, kuriuos vartotojas keičia į naudą, gaunamą iš gaminio ar paslaugos.
Kaina yra tiesiogiai susijusi nuo pasiūlos ir paklausos. Todėl šių veiksnių pasekoje atsiranda pasiūlos, paklausos ir kainų svyravimas:
• Kyla paklausa. Tai skatina gamintojus kelti kainas ir daugiau gaminti ir taip patenkinti paklausą. Tokiu atveju galiausiai pakyla atskiro produkto kaina, jos vartojimas ir gamyba;
• Krenta paklausa. Tai skatina gamintojus mažinti kainą ir mažiau gaminti ir taip sumažinus gamybą panaikinti perprodukciją;
• Brangsta produktai. Tai skatina mažiau pirkti, o paklausos mažėjimas mažiną kainas ir gamybą;
• Pinga produktai. Tai skatina daugiau pirkti, o paklausos didėjimas didina kainas ir gamybą;
• Tolygiai auga vartotojų perkamumo pajėgumas ir kainos. To padarinyje vartojimas...
Šį darbą sudaro 1456 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!