3.1. Rėmimas 13
3.1.1. reklamos tikslai 14
3.1.2. Pardavimų rėmimas 15
3.1.3. Reklama 15
3.1.4. Populiarinimas 20
3.1.5. Kitos paskirstymo kanalo funkcijos 20
4. Marketingo logistika 21
4.1. Logistikos kaštai ir klientų aptarnavimas 22
4.2. Pateikimo kanalų kaštų struktūra 23
4.3 Kanalų valdymas 24
Išvados 26
Literatūros sąrašas 28
ĮVADAS
Vargu ar kas nors susimąsto, kiek daug tarpininkų dalyvauja prekės judėjimo kelyje. Kiekvienas tarpininkas turi savo ekonominius interesus, kurie, atrodytų, turėtų padidinti produkto kainą. Tačiau daugeliu atvejų tarpininkai iš tikrųjų sumažina pateikimo rinkai išlaidas, sudaro palankesnes sąlygas produktui įsigyti.
Pateikimo kanalą sudaro firmos arba asmenys, kurie prisiima arba perduoda kitam prekes arba paslaugos nuosavybės teisę. Jie atlieka tyrimus, kuria ir platina informaciją apie prekę, palaiko ryšius su potencialiais pirkėjais, pritaiko prekes vartotojo reikalavimams (rūšiuoja, montuoja, pakuoja ir t.t.), bando suderinti tolesnio nuosavybės arba valdos perdavimo kainas ir kitas sąlygas, organizuoja prekių judėjimą, suranda lėšų kanalo funkcionavimo išlaidoms, prisiima riziką.
Paskirstymas yra lemiamas marketingo komplekso elementas, nes tai yra kelias, kuriuo įmonės prekės ir paslaugos pasiekia numatytą rinką (rinkas).Dauguma įmonių gali pasirinkti iš alternatyvių paskirstymo kanalų: didmenininkai, agentai, licencijavimas, frančizė, mažmenininkai, tiesioginis pardavimas vartotojams. Svarbu, kad įmonė pasirinktų tinkamiausią derinį. Tai susiję su atsargų lygio sandėliavimo galimybių numatymu, prekių transportavimu, transporto parko panaudojimu prekių paskirstymui.
Šio darbo tikslai:
išsiaiškinti pagrindinius prekių paskirstymo kanalų tipus ir funkcijas.
išsiaiškinti pagrindinius kriterijus, turinčius įtakos pateikimo kanalų pasirinkimui.
išsiaiškinti didmeninės ir mažmeninės prekybos organizavimo ypatumus.
išsiaiškinti, kas yra marketingo logistika.
Pasiekus šio darbo tikslus, bus aišku, kaip reikia parinkti prekių paskirstymo kanalus, kaip juos parinkti, kokia to prasmė .
1. PASKIRSTYMO KANALO SAMPRATA IR PASIRINKIMAS
Planuojant prekių paskirstymo strategiją įmonėje būtina apsvarstyti skirtingų grupių poreikius ir tikslus:
Grupės
Poreikiai/Tikslai
Gamintojai
pelnas, vartotojų prisirišimas, įsiskverbimas į rinką, kreditavimas
Prekės
gendamumas, paklausos sezoniškumas, tolesnio perdirbimo poreikiai
Tarpininkai/distributoriai
atsargų laikymo kaštai, paskirstymo kaštai, išimtiniai susitarimai, kreditai, maržos
Galutiniai vartotojai
kaina/vertė, patogumas, prieinamumas, pasirinkimas
Būtina turėti visus šiuos veiksnius omenyje ir pasiekti optimalų balansą, užtikrinantį motyvuotų tarpininkų ir patenkintų vartotojų derinį.
Paskirstymo kanalas – tai grandinė tarpusavyje susijusių įmonių, kurios dalyvauja prekių...
Šį darbą sudaro 5796 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!