Referatai

Prekių užsakymai įmonėje. Problema nereguliarūs prekių užsakymai iš pirkėjų

9.2   (2 atsiliepimai)
Prekių užsakymai įmonėje. Problema nereguliarūs prekių užsakymai iš pirkėjų 1 puslapis
Prekių užsakymai įmonėje. Problema nereguliarūs prekių užsakymai iš pirkėjų 2 puslapis
Prekių užsakymai įmonėje. Problema nereguliarūs prekių užsakymai iš pirkėjų 3 puslapis
Prekių užsakymai įmonėje. Problema nereguliarūs prekių užsakymai iš pirkėjų 4 puslapis
Prekių užsakymai įmonėje. Problema nereguliarūs prekių užsakymai iš pirkėjų 5 puslapis
Prekių užsakymai įmonėje. Problema nereguliarūs prekių užsakymai iš pirkėjų 6 puslapis
Prekių užsakymai įmonėje. Problema nereguliarūs prekių užsakymai iš pirkėjų 7 puslapis
Prekių užsakymai įmonėje. Problema nereguliarūs prekių užsakymai iš pirkėjų 8 puslapis
Prekių užsakymai įmonėje. Problema nereguliarūs prekių užsakymai iš pirkėjų 9 puslapis
Prekių užsakymai įmonėje. Problema nereguliarūs prekių užsakymai iš pirkėjų 10 puslapis
Prekių užsakymai įmonėje. Problema nereguliarūs prekių užsakymai iš pirkėjų 11 puslapis
Prekių užsakymai įmonėje. Problema nereguliarūs prekių užsakymai iš pirkėjų 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Darbo tikslas: Išnagrinėti prekių užsakymus įmonėje.
3. Išanalizuoti nereguliarių prekių užsakymų problemą įmonėse.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė ir susidariusios problemos analizė.
Anot Palšaičio R. (2010 m.) užsakymo ciklas apima visą laiką nuo užsakymo pateikimo iki produkto pristatymo į kliento sandėlį ar iki visiško kliento užsakytos paslaugos atlikimo.
Tipiškas sustambintas užsakymo ciklas susideda iš tokių dalių:
• informacinis užsakymo paruošimas ir perdavimas;
• užsakymo priėmimas ir įtraukimas į atlikimo apskaitos sistemą;
• užsakymo atlikimas;
• užsakymo komplektavimas ir pakavimo darbai;
• užsakymo transportavimas;
• užsakymo perdavimas klientui.
Židonis Ž. (2002 m.) teigia, dažniausiai pasitaikanti klaida: gamintojai mano, kad užsakymų ciklas prasideda užsakymų priėmimu, o baigiasi, kai prekė išsiunčiama klientui. Šį
ciklą vaizduoja 1 pav.
pav. 1 Visas užsakymo ciklas kliento požiūriu
Palšaičio R. (2010 m.) nuomone, šiuo metu daugelis Lietuvos prekybos įmonių prekiauja ES šalių gamybos produkcija, atsiveža iš Vokietijos, Olandijos, Danijos ir kitų šalių. Viso užsakymo ciklo vidutinė trukmė užsienio šalies užsakymo vykdytojui – 14 dienų. Tačiau tai teorinis produkcijos gamintojo požiūris, nes produkcijos gamintojas daugeliu atvejų kontroliuoja tik tą užsakymo ciklo dalį, kuri yra įmonės viduje, t.y. laiką nuo užsakymo priėmimo iki jo išsiuntimo.
Taigi jis kontroliuoja antrą, trečią ir ketvirtą užsakymo ciklo dalis, apimančias tik 4 iš 14 dienų. Todėl, jei gamintojas stengsis savo užsakymo ciklo dalies trukmę sutrumpinti 1 diena, jam reikės labai daug lėšų ir laiko, tačiau, kita vertus, gali nepavykti labai sumažinti viso ciklo trukmės:
1. užsakymo paruošimas ir perdavimas 1 diena
2. užsakymo priėmimas ir įtraukimas į apskaitos sistemą 1 diena
3. užsakymo atlikimas 2 dienos
4. užsakymo komplektavimas ir pakavimo darbai 1 diena
5. transportavimas 7 dienos
6. užsakymo perdavimas klientui 2 dienos
Bendrasis užsakymo ciklo laikas 14 dienų
Didesnis efektas gaunasi kai yra patobulinama transporto darbo technologija ar yra perduodamos transportavimo funkcijos geresnėms transporto įmonėms. Sumažinus visų užsakymo ciklo dalių trukmę, įmanoma ciklą sutrumpinti iki 8 – 9 dienų.
Kiekvienai užsakymo daliai būdingi atlikimo trukmės svyravimai, dažniausiai atitinkantys normalinio pasiskirstymo dėsningumus. Dažniausi svyravimai yra transportavimo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2704 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Užsakymų ciklas 4
  • 2. Užsakymo būdas 5
  • 3. Šiuolaikinė užsakymų tvarkymo sistema 7
  • 4. Užsakymą tvarkymo ir įmonės logistikos valdymo informacinės sistemos integravimas 8
  • 5. Optimalus atsargų užsakymo dydis 9
  • 6. Problema – nereguliarūs prekių užsakymai 10
  • Išvados 12
  • Literatūra 13

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
13 psl., (2704 ž.)
Darbo duomenys
  • Transporto ir logistikos referatas
  • 13 psl., (2704 ž.)
  • Word failas 117 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt