Kursiniai darbai

Reklamos samprata, reikšmė, nauda bei žala

10   (1 atsiliepimai)
Reklamos samprata, reikšmė, nauda bei žala 1 puslapis
Reklamos samprata, reikšmė, nauda bei žala 2 puslapis
Reklamos samprata, reikšmė, nauda bei žala 3 puslapis
Reklamos samprata, reikšmė, nauda bei žala 4 puslapis
Reklamos samprata, reikšmė, nauda bei žala 5 puslapis
Reklamos samprata, reikšmė, nauda bei žala 6 puslapis
Reklamos samprata, reikšmė, nauda bei žala 7 puslapis
Reklamos samprata, reikšmė, nauda bei žala 8 puslapis
Reklamos samprata, reikšmė, nauda bei žala 9 puslapis
Reklamos samprata, reikšmė, nauda bei žala 10 puslapis
Reklamos samprata, reikšmė, nauda bei žala 11 puslapis
Reklamos samprata, reikšmė, nauda bei žala 12 puslapis
Reklamos samprata, reikšmė, nauda bei žala 13 puslapis
Reklamos samprata, reikšmė, nauda bei žala 14 puslapis
Reklamos samprata, reikšmė, nauda bei žala 15 puslapis
Reklamos samprata, reikšmė, nauda bei žala 16 puslapis
Reklamos samprata, reikšmė, nauda bei žala 17 puslapis
Reklamos samprata, reikšmė, nauda bei žala 18 puslapis
Reklamos samprata, reikšmė, nauda bei žala 19 puslapis
Reklamos samprata, reikšmė, nauda bei žala 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Tarp daugybės naujovių, audringai besiveržiančių į mūsų gyvenimą, ypatinga vieta priklauso reklamai. Reklama įsitvirtino spausdintuose leidiniuose, radijuje, televizijoje, tapo neatskiriama mūsų gyvenimo dalimi. Profesionaliai parengta reklamos produkcija, tekstai, klipai atvėrė naujas galimybes prekių gamintojams ir vartotojams. Tačiau eiliniam stebėtojui gali pasirodyti, kad reklamuotojai ir vartotojai kariauja tarpusavyje. Vartotojai kaltina, kad reklama yra paplitusi kiekviename jų asmeninės erdvės centimetre su puolamosiomis ir nereikšmingomis žinutėmis.
Šią temą pasirinkome rašyti, nes reklama veikia vartotojus, siejasi su visuomeniniais santykiais, kuria naujas tradicijas bei visuomenėje kelia nemažai prieštaringų nuomonių.
Darbo tikslas – ištirti etikos vietą reklamoje.
• išnagrinėti reklamos reglamentavimą;
• analitinėje kursinio dalyje pateikti neetiškos reklamos pavyzdžių ir juos išanalizuoti.
Darbo tyrimo metodas – mokslinės literatūros, straipsnių, baigiamųjų bakalauro darbų, Lietuvos Respublikos įstatymo, nutarimo ir įsakymo analizė, reklaminių pavyzdžių analizė.
1. Reklamos samprata
Reklamos sąvokoje persipina ekonomikos, sociologijos, etikos, psichologijos, kultūros, meno ir kiti klausimai. Yra labai daug reklamos apibrėžimų. Pateiksime keletą iš jų.
Pasak M.Čeikauskienės, “reklama – tai veiklos rūšis arba kaip tos veiklos rezultatas pagaminta produkcija, kurios tikslas yra pramonės įmonių, paslaugų firmų, visuomeninių organizacijų produkcijos pardavimas arba kitokių įmonės uždavinių sprendimas (realizavimas), platinant apie įmones pačių įmonių pateiktą ir apmokėtą informaciją. Informacija apie įmones turi būti suformuluota taip, kad stipriai paveiktų masinę ar individualią sąmonę, pasiektų pasirinktą vartotojų auditoriją” (M.Čeikauskienė,1997, p.5).
Kitokį apibrėžimą pateikia J.P.Peter, J.C.Olson (1996, p.538). Jie teigia, kad reklama – tai bet koks mokamas, neasmeninis informacijos apie produktą, rūšį, kompaniją ar parduotuvę pristatymas. Reklamavimasis dažniausiai turi aiškų rėmėją. Reklama siekiama daryti įtaką vartotojų emocijoms ir mąstymui: jų vertinimams, žinioms, tikėjimui, požiūriams, įvaizdžio susidarymui, reikšmėms liečiančioms produktus ar jų rūšis. Beje, reklama charakterizuojama kaip įvaizdžio valdymas – įvaizdžio ir reikšmės sukūrimas bei palaikymas vartotojų galvose. Tačiau nors reklama pirmiausiai paveikia jausmus bei mąstymą, pagrindinis jos tikslas yra paveikti vartotojo pirkimo elgesį. Tai liudija ir R.Batra, J.G.Myers, D.A.Aaker (1996, p.XIV) teigdami, jog reklama – tai veiksnys, veikiantis vartotojo požiūrius...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6278 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įžanga 2
  • 1. Reklamos samprata 3
  • 2. reklamos reikšmė 4
  • 3. Reklamos nauda 6
  • 3.1. Ekonominė reklamos nauda 6
  • 3.2. Politinės ir kultūrinės reklamos nauda 6
  • 4. Reklamos daroma žala 8
  • 4.1. Ekonominė reklamos žala 8
  • 4.2. Politinės ir kultūrinės reklamos žala 9
  • 5. etika ir moralė reklamoje 10
  • 6. reklamos reglamentavimas 13
  • atvejų analizė 18
  • Išvados ir pasiūlymai 22
  • Literatūros sąrašas 24

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
26 psl., (6278 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 26 psl., (6278 ž.)
  • Word failas 153 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt