Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei

Įžanga. Reklamos istorinės ištakos. Reklamos reikšmė ir tikslai. Reklamos reikšmė. Reklamos tikslai. Reklamos procesas, jo ypatumai. Reklamos davėjas. Reklamos agentūra. Reklamos platinimo priemonės. Vartotojas. Reklamos proceso sudėtinės dalys. Reklamos rūšys, tipai, jų naudojimas. Reklamos efektyvumo nustatymas. Reklama prekybos vietoje. Reklamuotos prekės prekybos vietoje analizė. Vartotojų nuomonė apie reklamą. Išvados ir siūlymai.
1 atsiliepimai
Apimtis
21 puslapis
Kategorija
Rinkodaros kursinis darbas
Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei 1 puslapis
1 puslapis
Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei 2 puslapis
2 puslapis
Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei 3 puslapis
3 puslapis
Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei 4 puslapis
4 puslapis
Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei 5 puslapis
5 puslapis
Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei 6 puslapis
6 puslapis
Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei 7 puslapis
7 puslapis
Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei 8 puslapis
8 puslapis
Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei 9 puslapis
9 puslapis
Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei 10 puslapis
10 puslapis
Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei 11 puslapis
11 puslapis
Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei 12 puslapis
12 puslapis
Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei 13 puslapis
13 puslapis
Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei 14 puslapis
14 puslapis
Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei 15 puslapis
15 puslapis
Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei 16 puslapis
16 puslapis
Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei 17 puslapis
17 puslapis
Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei 18 puslapis
18 puslapis
Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei 19 puslapis
19 puslapis
Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei 20 puslapis
20 puslapis
Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei 21 puslapis
21 puslapis
Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei 22 puslapis
22 puslapis
Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei 23 puslapis
23 puslapis
Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei 24 puslapis
24 puslapis
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.

Darbo ištrauka

Temos aktualumas. Reklama sudaro didelę visuomenės gyvenimo dalį. Reklamą mes matome ir girdime visur, važiuojant automobiliu klausomės radijo, namuose žiūrime televiziją, eidami mieste aplink matome daug įvairiausių reklaminių iškabų, imdami laikraščius iš pašto dėžutės kartais randame reklaminį bukletėlį. Kiekvienas žmogus yra asmenybė ir kiekvienas savaip vertiną reklamą. Todėl yra įdomu žinoti įvairių žmonių reklamos vertinimą, jos poveikį vartotojui ir rinkai. Šiais laikais reklamos industrija labai sparčiais plečiasi ir atsiranda vis naujų reklamos priemonių. Todėl manau, kad ši tema aktuali.Darbo tikslas. Atskleisti reklamos atsiradimo aplinkybes ir priežastis, įvairių reklamos priemonių efektyvumą, susipažinti su reklamos priemonėmis ir jų ypatumais. Išanalizuoti vartotojų požiūrį į reklamą. Darbe badžiau truputi paliesti ir pats paanalizuoti reklamą prekybos vietoje, šia tema neradau jokios mokslinės literatūros. Darbo objektas. Reklama, jos ypatumai istorija ir jos evoliucija. Reklamos efektyvumas ir poveikis visuomenei. Tyrimo metodai ir priemonės. Šiam darbui aš naudojau apklausos ir analizės metodus. Darbui naudojau Šiaulių "Maximos" parduotuvėje gautus statistinius dokumentus ir anketas, kurios pateiktos kaip priedas prie darbo. Teoriniai daliai parašyti naudojausi periodiniais leidiniais ir moksline literatūra. Darbo rezultatai. Atlikęs šį darbą, supratau, kad yra žmonių, kurie dar vis galvoja, kad reklama yra visuomenei nereikalinga. Bet tie patys, kurie mano, kad reklama nereikalinga, taip pat sutinka su tuo, kad reklama tikrai juos paveikia ir reklamuojama prekė yra labiau perkama. Daugeliui mano apklaustų žmonių veiksmingiausia reklama atrodo per televiziją. Apklausą aš atlikau naudodamas priede pateikta anketa. Vis gi ir mano apklaustų žmonių dauguma ir aš manau, kad be reklamos firmos veikla yra neįmanoma. Reklama yra naudinga ir visuomenei, kadingi ji suteikia vartotojui teisę rinktis ir informuoja vartotoją apie nauja prekę ar paslaugą, ir gamintojui ar paslaugų tiekėjui, kadangi jis tik reklamos keliu gali informuoti plačią visuomenę apie jo gaminamą produkciją ar teikiamą paslaugą. ...

Literatūros šaltiniai 8
Darbo lygis Universitetinis
Kursas 3 kursas
Darbo tipas Kursiniai darbai
Failas Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei.doc (36.4 KB)

Kiti mokslo darbai

Alaus reklamos lyginamoji analizė
Alaus reklamos lyginamoji analizė
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Lietuviško, vokiško ir olandiško alaus reklamos lyginamoji analizė. Įvadas. Televizijos reklama. Pasirinktos reklamos...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Alkoholinių gėrimų realizavimo politika: UAB
Alkoholinių gėrimų realizavimo politika: UAB "Lietuvos midus"
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Įvadas. Alkoholinių gėrimų realizavimo politika. Realizavimo politikos samprata. Veiksniai, įtakojantys alkoholinių...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas"
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Įvadas. Įmonės pristatymas. Gamyba. Prekių pristatymas. Prekių asortimentas. Italijos makroaplinkos veiksnių analiz...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Įmonės asortimento analizė: UAB
Įmonės asortimento analizė: UAB "Samsonas"
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

Įvadas. UAB "Samsonas". UAB "Samsonas" asortimento analizė. UAB "Samsonas" situacijos rink...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Įmonės kainodara: UAB
Įmonės kainodara: UAB "Saramita" (2)
  • Analizės »
  • Rinkodaros analizė

UAB "Saramita" kainodara. Įmonės charakteristika. Tikslai. Kainodaros strategija. "Grietinėlės nugraiby...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti