Referatai

Reklamos kampanijos ir jų organizavimo principai

9.8   (3 atsiliepimai)
Reklamos kampanijos ir jų organizavimo principai 1 puslapis
Reklamos kampanijos ir jų organizavimo principai 2 puslapis
Reklamos kampanijos ir jų organizavimo principai 3 puslapis
Reklamos kampanijos ir jų organizavimo principai 4 puslapis
Reklamos kampanijos ir jų organizavimo principai 5 puslapis
Reklamos kampanijos ir jų organizavimo principai 6 puslapis
Reklamos kampanijos ir jų organizavimo principai 7 puslapis
Reklamos kampanijos ir jų organizavimo principai 8 puslapis
Reklamos kampanijos ir jų organizavimo principai 9 puslapis
Reklamos kampanijos ir jų organizavimo principai 10 puslapis
Reklamos kampanijos ir jų organizavimo principai 11 puslapis
Reklamos kampanijos ir jų organizavimo principai 12 puslapis
Reklamos kampanijos ir jų organizavimo principai 13 puslapis
Reklamos kampanijos ir jų organizavimo principai 14 puslapis
Reklamos kampanijos ir jų organizavimo principai 15 puslapis
Reklamos kampanijos ir jų organizavimo principai 16 puslapis
Reklamos kampanijos ir jų organizavimo principai 17 puslapis
Reklamos kampanijos ir jų organizavimo principai 18 puslapis
Reklamos kampanijos ir jų organizavimo principai 19 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Reklama šiandien labai aktyviai skverbiasi į įvairias gyvenimo sritis. Be jos neįsivaizduojame ne tik prekybos, paslaugų teikimo, bet ir daugelio ekonominių sričių egzistavimo.
Aktyvios rinkos sąlygomis, kai prekių gamyba, paslaugų teikimas didėja arba gali didėti sparčiau negu gyventojų perkamoji galia, reklama tampa viena svarbiausių priemonių pritraukti kuo daugiau klientų, formuoti jų poreikius ir taip paveikti, kad jie taptų nuolatiniais įmonės klientais. Kartu reklama tampa ir viena veiksmingiausių konkurencijos priemonių su kitomis prekybos įmonėmis, paslaugas teikiančiomis firmomis, kurios irgi siekia tokių pat tikslų.
Kiekviena verslo įmonė savo prekes ir pačią įmonę turi reklamuoti planingai. Reklamos planas yra įmonės marketingo plano, o tiksliau – jos rėmimo komplekso priemonių plano, sudedamoji dalis.[2,p.306].
Įmonei, kuri savo strategijoje numato veiksmus, susijusius su rinkos dalies didinimu, naujos rinkos užkariavimu, vienkartiniai, pavieniai reklaminiai veiksmai nėra efektyvūs. Didesnį efektą ji pasiekia organizuodama reklaminę kampaniją, kuri pasireiškia visuma įvairių kompleksinių priemonių susijusių tarpusavyje tam tikru nuoseklumu ir pasižyminčių savo poveikio pakopomis. Kiekviena reklama siekiama sužadinti vartotojo norą įsigyti siūlomą daiktą ar pasinaudoti paslauga. Paprastai vartotojas, prieš apsispręsdamas pirkti, nuosekliai pereina kelias reklamos poveikio pakopas.[1,p.16] .
Taigi reklamos kampanija – tai nuosekliai tam tikrą laiką reklamos strategiją įgyvendinantys veiksmai, kuriuos jungia kūrybinė idėja.
• skirta plačiam visuomenės sluoksniui;
pagal trukmę:
• trumpalaikė (iki metų)
• ilgalaikė (virš metų);
pagal geografiją:
• vietinė (miestui, regionui)
• regioninė (daliai šalies)
• nacionalinė (šalies ribose)
• tarptautinė (už šalies ribų);
pagal rinkos užėmimo (aprėpimo) lygį:
• segmentuojanti (1 rinkos segmentas)
• agreguojanti (daugiau nei 1 segmentas)
• totalinė (visi segmentai);
pagal panaudotų reklaminių priemonių diapazoną:
• mono kampanija (1 priemonė)
• poli kompanija (daugiau nei 1 priemonė).
Reklaminės kampanijos organizavimas yra žymiai sudėtingesnis procesas nei atskiros reklamos, kuris reikalauja daugiau ir jėgų ir lėšų.
2.Reklamos kampanijos politika
Priklausomai nuo įmonės numatytų tikslų pasiekimo gali būti vykdoma sekanti reklaminės kampanijos politika:
1. Pirminės paklausos padidinimas. Čia turi būti įvertintos dvi galimybės:
a) naujos rinkos turi augimo potencialą ir vystosi labai greitai. Ši periodą reikia išnaudoti lėšų reklaminei kampanijai įdėjimui,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4157 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS..3
  • 1. REKLAMOS KAMPANIJOS TIPAI4
  • 2. REKLAMOS KAMPANIJOS POLITIKA4
  • 3. METODOLOGINIAI REKLAMOS KAMPANIJOS ORGANIZAVIMO PRINCIPAI.6
  • 3.1. Reklamos kampanijos tikslų nustatymas..7
  • 3.2. Reklamos kampanijos išlaidos( reklamos kampanijos biudžetas)8
  • 3.3. Reklamos žinutės kūrimas9
  • 3.4. Reklamos nešiklių parinkimas.12
  • 3.5. Reklamos poveikio įvertinimas14
  • IŠVADOS.16
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS.17

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
19 psl., (4157 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 19 psl., (4157 ž.)
  • Word failas 160 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt