Kursiniai darbai

Reklamos verslas

10   (3 atsiliepimai)
Reklamos verslas 1 puslapis
Reklamos verslas 2 puslapis
Reklamos verslas 3 puslapis
Reklamos verslas 4 puslapis
Reklamos verslas 5 puslapis
Reklamos verslas 6 puslapis
Reklamos verslas 7 puslapis
Reklamos verslas 8 puslapis
Reklamos verslas 9 puslapis
Reklamos verslas 10 puslapis
Reklamos verslas 11 puslapis
Reklamos verslas 12 puslapis
Reklamos verslas 13 puslapis
Reklamos verslas 14 puslapis
Reklamos verslas 15 puslapis
Reklamos verslas 16 puslapis
Reklamos verslas 17 puslapis
Reklamos verslas 18 puslapis
Reklamos verslas 19 puslapis
Reklamos verslas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Lietuvių kalboje naudojamas terminas „reklama“ kildinamas iš lot. Reclamo – rėkiu. Anglų kalboje šia prasme naudojamas žodis advert (advertising, advertise – reklamuoti, skelbti, pranešti) – atkreipti dėmesį į save. Vokiečiai šiam reikalui naudoja terminą Werbung – agitacija, verbavimas.
Reklama iš tikrųjų yra dėmesio atkreipimas įvairiausiai būdais, turint tikslą pranešti ką nors: apie prekes, renginius, paslaugas ir t. t.
Įvairiose epochose reklamos tikslas buvo tas pats – supažindinti vartotoją su prekėmis, paslaugomis, idėjomis. Ilgainiui keitėsi technologijos, tobulėjo informavimo priemonės, gausėjo žiniasklaidos kanalų. Žiniasklaida visoms gyvenimo sritims daro, darė ir darys milžinišką įtaką. Taip pat ir reklama, naudodamasi žiniasklaida kaip skleidimo priemone, buvo, yra ir bus skvarbi galinga jėga, formuojanti nuostatas ir žmonių elgesį visame civilizuotame pasaulyje.
Pagrindinis darbo tikslas – aprėpti pagrindines reklamos veiklos organizacines vadybines sritis.
• Apibrėžti, kas yra reklama, įvardinti reklamos tikslus ir funkcijas.
• Pateikti reklamos strategijos planą, reklamos biudžeto sudarymo principus.
• Apibrėžti reklamos verslo dalyvius.
• Analizuojant ir sisteminant teorinę medžiagą.
Darbe buvo remtasi reklamos teorijos ir sociologijos mokslų literatūriniais veikalais.
Šio darbo struktūra:
Pirmoje dalyje - “Reklamos esmė”, atskleidžiamos pagrindinės reklamos savybės. Joje susipažindinama su reklama: jos sąvoka, funkcijomis, bruožais, tikslais.
Antroje dalyje - “Reklamos planavimas ir organizavimas”, atskleidžiama, kaip reklama susijusi su įmonės strateginiu planu, kaip formuojamas reklamos biudžetas.
Trečioje dalyje - “Reklamos verslo dalyviai ” apibūdinami reklamos verslo dalyviai.
1 Reklamos esmė
Reklama – visų pirma tai informacija apie prekes ar paslaugas, jų ypatybes ir realizavimo formas, apie firmas, įmones ar organizacijas, kurios gamina ar parduoda tas prekes ar paslaugas. Reklama yra pripažįstama kaip viena iš prekeivio ar gamintojo komunikacijos su vartotoju formų.
1.1 Reklamos samprata
Svarbiausi reklamos sampratą apibūdinantys bruožai yra šie:
• Reklama – mokama komunikacijos forma. Reklamos užsakovas sumoka už reklamą reklamos gamintojui, skleidėjui ar reklamos agentūrai.
• Reklamos užsakovas turi būti žinomas. Užsakovas turi save įvardyti, pristatyti. Be šio dalyko reklama netenka prasmės.
• Reklama stengiasi įtikinti vartotoją. Reklama siekia paveikti potencialų vartotoją taip, kad šis nuspręstų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7280 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Reklamos esmė 4
  • 1.1 Reklamos samprata 4
  • 1.2 Reklamos tikslai ir funkcijos 5
  • 2 Reklamos planavimas ir organizavimas 7
  • 2.1 Verslo planas 8
  • 2.2 Marketingo planas 9
  • 2.3 Reklamos strategija ir planavimas 9
  • 2.3.1 Reklamos planas 10
  • 2.3.2 Reklamos biudžeto sudarymo principai 12
  • 3 Reklamos verslo dalyviai 14
  • 3.1 Reklamos užsakovai 14
  • 3.2 Reklamos vykdytojai 17
  • 3.2.1 Reklamos agentūros 17
  • 3.2.1.1 Reklamos agentūrų veiklos principai, funkcijos ir tipai 18
  • 3.2.1.2 Reklamos agentūros poreikis ir pasirinkimas 21
  • 3.2.1.3 Lietuvos reklamos agentūrų rinkos apžvalga 22
  • 3.2.2 Reklamos įgyvendintojai 24
  • 3.2.3 Rinkos tyrimo organizacijos 25
  • 3.2.4 Reklamos skleidėjai 25
  • 3.3 Reklamos vartotojas 26
  • Išvados 29
  • Literatūros sąrašas 30

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
30 psl., (7280 ž.)
Darbo duomenys
  • Žiniasklaidos kursinis darbas
  • 30 psl., (7280 ž.)
  • Word failas 272 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt