Lietuvių kalboje naudojamas terminas „reklama“ kildinamas iš lot. Reclamo – rėkiu. Anglų kalboje šia prasme naudojamas žodis advert (advertising, advertise – reklamuoti, skelbti, pranešti) – atkreipti dėmesį į save. Vokiečiai šiam reikalui naudoja terminą Werbung – agitacija, verbavimas.
Reklama iš tikrųjų yra dėmesio atkreipimas įvairiausiai būdais, turint tikslą pranešti ką nors: apie prekes, renginius, paslaugas ir t. t.
Įvairiose epochose reklamos tikslas buvo tas pats – supažindinti vartotoją su prekėmis, paslaugomis, idėjomis. Ilgainiui keitėsi technologijos, tobulėjo informavimo priemonės, gausėjo žiniasklaidos kanalų. Žiniasklaida visoms gyvenimo sritims daro, darė ir darys milžinišką įtaką. Taip pat ir reklama, naudodamasi žiniasklaida kaip skleidimo priemone, buvo, yra ir bus skvarbi galinga jėga, formuojanti nuostatas ir žmonių elgesį visame civilizuotame pasaulyje.
Pagrindinis darbo tikslas – aprėpti pagrindines reklamos veiklos organizacines vadybines sritis.
• Apibrėžti, kas yra reklama, įvardinti reklamos tikslus ir funkcijas.
• Pateikti reklamos strategijos planą, reklamos biudžeto sudarymo principus.
• Apibrėžti reklamos verslo dalyvius.
• Analizuojant ir sisteminant teorinę medžiagą.
Darbe buvo remtasi reklamos teorijos ir sociologijos mokslų literatūriniais veikalais.
Šio darbo struktūra:
Pirmoje dalyje - “Reklamos esmė”, atskleidžiamos pagrindinės reklamos savybės. Joje susipažindinama su reklama: jos sąvoka, funkcijomis, bruožais, tikslais.
Antroje dalyje - “Reklamos planavimas ir organizavimas”, atskleidžiama, kaip reklama susijusi su įmonės strateginiu planu, kaip formuojamas reklamos biudžetas.
Trečioje dalyje - “Reklamos verslo dalyviai ” apibūdinami reklamos verslo dalyviai.
1 Reklamos esmė
Reklama – visų pirma tai informacija apie prekes ar paslaugas, jų ypatybes ir realizavimo formas, apie firmas, įmones ar organizacijas, kurios gamina ar parduoda tas prekes ar paslaugas. Reklama yra pripažįstama kaip viena iš prekeivio ar gamintojo komunikacijos su vartotoju formų.
1.1 Reklamos samprata
Svarbiausi reklamos sampratą apibūdinantys bruožai yra šie:
• Reklama – mokama komunikacijos forma. Reklamos užsakovas sumoka už reklamą reklamos gamintojui, skleidėjui ar reklamos agentūrai.
• Reklamos užsakovas turi būti žinomas. Užsakovas turi save įvardyti, pristatyti. Be šio dalyko reklama netenka prasmės.
• Reklama stengiasi įtikinti vartotoją. Reklama siekia paveikti potencialų vartotoją taip, kad šis nuspręstų...
Šį darbą sudaro 7280 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!