Rinkodara – tai ne tik rinkos tyrimo priemonių sistema, bet ir įmonės bei jos tarpininkų gamybinės ir komercinės veiklos valdymo filosofija, strategija ir taktika, nukreipta į atskirų vartotojų ir vartotojų grupių poreikių tenkinimą.
Apie makro ar mikro. Teoretikas Ph.Kotler į rinkodarą žiūri kaip į visuomeninį procesą, kuriame vartotojai savo poreikius patenkina prekių mainais. Autorius į rinkodarą žiūri kaip į analizės, planavimo, išteklių kontrolės, įmonės rinkos ir politikos sistemą, kurios tikslas – tam tikros vartotojų grupės poreikių patenkinimas ir pelno gavimas.
Rinkodarą galima aiškinti ir kaip ekonominį procesą, ir kaip valdymo funkciją, ir kaip gamybinės – ūkinės veiklos koncepciją.
Rinkodaros principai ir metodai kelia tradicinius klausimus: kam gaminti prekę, kokiomis vartotojiškomis savybėmis turi pasižymėti prekė, kada ši prekė reikalinga vartotojui, kiek šios prekės reikia pagaminti. Gamintojas, prieš pradėdamas projektinius – konstrukcinius darbus, parinkdamas technologiją, gamybos organizaciją ir prekės pateikimo kanalus, turi gauti patikimą informaciją, būtinas žinias ir tikslius atsakymus į anskčiau pateiktus klausimus. O tai padaryti galima remiantis kompleksinio rinkos tyrimo, vartotojų poreikių, rinkos segmentų analize, konkurencijos, kainų ir konkurentų kainų politikos išsiaiškinimo, prekybos paslaugų, reklamos analize.
Įmonės požiūriu rinkodarą galima apibūdinti kaip gamybinės – ūkinės ir komercinės veiklos valdymo kompleksinę sistemą, kuri nukreipta į konkretaus vartotojų segmento poreikių tenkinimą. Čia išreikštas vienas svarbiausių rinkodaros principų – gamybos “adresatas”, t.y. gamyba tiksliai nustatytai tam tikrai vartotojų grupei.
Tačiau svarbus šiuolaikinės rinkodaros bruožas – ne tik konkrečių vartotojų poreikių patenkinimas, bet ir jų problemų kompleksinis sprendimas, remiantis informacija apie vartotojų veikla, tikslus, pasiekimus ir pageidavimus.
1 bil 2 kl. Rėmimo samprata ir komunikacinė sistema.
Vartotojui būtina pranešti apie parduodamą prekę, jos kainą, pateikimo vietą ir laiką, paskatinti prekę pirkti. Parduodama informacija taikant ketvirtąjį rinkodaros programos elementą – rėmimą.
- informacijos siuntėjas – tai įmonė, siekianti perduoti informaciją vartotojui;
- informacijos kodavimas – tai teksto pakeitimas simboliais;
- informacijos perdavimo priemonės – tai komunikacijos kanalai, kuriais įmonė informaciją perduoda vartotojui;
- informacijos iššifravimas –...
Šį darbą sudaro 3377 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!