Referatai

Viskas, ką reikia žinoti apie rinkos segmentavimą

9.2   (3 atsiliepimai)
Viskas, ką reikia žinoti apie rinkos segmentavimą 1 puslapis
Viskas, ką reikia žinoti apie rinkos segmentavimą 2 puslapis
Viskas, ką reikia žinoti apie rinkos segmentavimą 3 puslapis
Viskas, ką reikia žinoti apie rinkos segmentavimą 4 puslapis
Viskas, ką reikia žinoti apie rinkos segmentavimą 5 puslapis
Viskas, ką reikia žinoti apie rinkos segmentavimą 6 puslapis
Viskas, ką reikia žinoti apie rinkos segmentavimą 7 puslapis
Viskas, ką reikia žinoti apie rinkos segmentavimą 8 puslapis
Viskas, ką reikia žinoti apie rinkos segmentavimą 9 puslapis
Viskas, ką reikia žinoti apie rinkos segmentavimą 10 puslapis
Viskas, ką reikia žinoti apie rinkos segmentavimą 11 puslapis
Viskas, ką reikia žinoti apie rinkos segmentavimą 12 puslapis
Viskas, ką reikia žinoti apie rinkos segmentavimą 13 puslapis
Viskas, ką reikia žinoti apie rinkos segmentavimą 14 puslapis
Viskas, ką reikia žinoti apie rinkos segmentavimą 15 puslapis
Viskas, ką reikia žinoti apie rinkos segmentavimą 16 puslapis
Viskas, ką reikia žinoti apie rinkos segmentavimą 17 puslapis
Viskas, ką reikia žinoti apie rinkos segmentavimą 18 puslapis
Viskas, ką reikia žinoti apie rinkos segmentavimą 19 puslapis
Viskas, ką reikia žinoti apie rinkos segmentavimą 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Įmonės, kurios teikia paslaugas, parduoda prekes vartotojų ar verslo rinkoms, pastebi, kad jos negali aptarnauti visų tose rinkose esančių vartotojų, arba visų tuo pačiu būdu. Pirkėjų yra labai daug, jie nevienodai pasiskirstę, skiriasi jų poreikiai ir pirkimo įpročiai. Bendrovės taip pat turi nevienodas galimybes aptarnauti skirtingus rinkos segmentus. Norėdamos sėkmingai konkuruoti rinkoje, bendrovės turi pasirinkti ne visą rinką, o tam tikras rinkos dalis, kurias gali aptarnauti geriausiai. Rinkos segmentavimas- tai tam tikras kompromisas tarp masinės rinkodaros nuostatos, kuri teigia, jog visi vartotojai yra vienodi, ir prielaidos, kad reikia prisitaikyti prie kiekvieno asmens poreikių.
Įmonė, vykdydama savo veiklą, gali gaminti ir parduoti prekes, tinkančias visiems vartotojams arba atskiroms vartotojų grupėms. Pirmuoju atveju ji gamina ir pateikia rinkai masinę prekę. Šiuo atveju į rinką ji žiūri kaip į vienalytę, kurioje vartotojų poreikiai yra vienodi. Įmonė visai rinkai parengia vieną marketingo kompleksą. Tai leidžia jai sumažinti gamybos išlaidas ir kainą. Masinę rinkodarą dabar naudoja nedaug bendrovių. Šiandien bendrovės vadovaujasi tiksline rinkodara- jos suskirsto rinką į segmentus, iš jų pasirenka vieną ar kelis ir specialiai šiems segmentams kuria produktus ar paslaugas, bei pritaiko atskirus rinkodaros kompleksus. Kiekvienai tikslinei rinkai pagamina atskirą produktą, nustato jo kainą, pasirenka paskirstymo kanalus ir reklamą, kad tikslinė rinka būtų aptarnauta kuo efektyviau. Bendrovės orientuojasi ne į visus vartotojus, o tik į tuos, kurie domisi produktu.
Pirmuoju atveju laikoma, kad visa tiriama rinka yra vienalytė, jos sudėtinės dalys turi pakankamai bendrų bruožų, todėl į skirtumus galima neatsižvelgti. Tai supaprastina ir dažnai atpigina marketingo veiksmus. Šiuo atveju įmonė vykdo universalų marketingą.
Antruoju atveju laikoma, kad vienalytės yra tik tam tikros rinkos dalys. Skirtumai tarp vienai grupei priklausančių pirkėjų ignoruojami, akcentuojami tik skirtumai tarp skirtingų grupių pirkėjų. Taip išskirta rinkos dalis vadinama rinkos segmentu.
Rinkos segmentavimas- tai rinkos skaidymas į dalis, kuriose vienodai ar panašiai reaguojama į marketingo veiksmus.
Atlikti rinkos segmentavimą- vadinasi išspręsti vartotojų tipologijos, arba...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4773 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. RINKOS SEGMENTAVIMAS 4
  • 2. RINKOS SEGMENTAVIMO LYGIAI 6
  • 2.1. Masinė rinkodara 6
  • 2.2. Segmentų rinkodara 6
  • 2.3. Nišų rinkodara 6
  • 2.4. Mikrorinkodara 7
  • 3.VARTOTOJŲ RINKŲ SEGMENTAVIMAS 8
  • 3.1. Geografinis segmentavimas 9
  • 3.2. Demografinis segmentavimas 9
  • 3.2.1. Amžius 10
  • 3.2.2. Lytis 10
  • 3.2.3. Gyvenimo ciklo etapai 10
  • 3.2.4. Pajamos 10
  • 3.3. Psichografinis segmentavimas 11
  • 4. SEGMENTAVIMAS PAGAL VARTOTOJO ELGSENĄ 12
  • 4.1. Vartojimo lygis 12
  • 4.2. Prekės vartojimo motyvai 12
  • 4.3. Prisitaikymo greitis 13
  • 5. GAMYBINĖS PASKIRTIES PREKIŲ RINKA 14
  • 6. TARPTAUTINIŲ RINKŲ SEGMENTAVIMAS 15
  • 7. RINKŲ SEGMENTŲ RAIDA 16
  • 8. SEGMENTAVIMO REIKALAVIMAI 17
  • 9. PRAKTINIS DARBAS 18
  • IŠVADOS 19
  • LITERATŪRA 20
  • 1 Priedas Pagrindiniai tikslinės rinkodaros proceso etapai
  • 2. Priedas Rinkos aprėptiems strategija
  • 3. Priedas Vartojimo prekių rinkos segmentavimo požymiai

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
24 psl., (4773 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 24 psl., (4773 ž.)
  • Word failas 246 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt