Referatai

Rinkos samprata bei rinkos segmentavimas

9.4   (2 atsiliepimai)
Rinkos samprata bei rinkos segmentavimas 1 puslapis
Rinkos samprata bei rinkos segmentavimas 2 puslapis
Rinkos samprata bei rinkos segmentavimas 3 puslapis
Rinkos samprata bei rinkos segmentavimas 4 puslapis
Rinkos samprata bei rinkos segmentavimas 5 puslapis
Rinkos samprata bei rinkos segmentavimas 6 puslapis
Rinkos samprata bei rinkos segmentavimas 7 puslapis
Rinkos samprata bei rinkos segmentavimas 8 puslapis
Rinkos samprata bei rinkos segmentavimas 9 puslapis
Rinkos samprata bei rinkos segmentavimas 10 puslapis
Rinkos samprata bei rinkos segmentavimas 11 puslapis
Rinkos samprata bei rinkos segmentavimas 12 puslapis
Rinkos samprata bei rinkos segmentavimas 13 puslapis
Rinkos samprata bei rinkos segmentavimas 14 puslapis
Rinkos samprata bei rinkos segmentavimas 15 puslapis
Rinkos samprata bei rinkos segmentavimas 16 puslapis
Rinkos samprata bei rinkos segmentavimas 17 puslapis
Rinkos samprata bei rinkos segmentavimas 18 puslapis
Rinkos samprata bei rinkos segmentavimas 19 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Žodis rinka turi keletą reikšmių. Jis pirmiausia vartojamas apibrėžti vietą, kur yra perkamos ir parduodamos prekės. Jis taip pat gali būti vartojams apibrėžiant didelę geografinę sritį. Kai kuriais atvejais šis žodis nusako tam tikro produkto ryšį tarp paklausos ir pasiūlos. Šiame darbe žodis rinka labiau tinka apibrėžti žmonių grupę, kuri turi tam tikro produkto poreikių ir kuri turi galimybių, pasiryžimo ir įtakoja įsigyjant reikalingą produkciją. Pavyzdžiui, automobilių vairuotojai yra dalis automobilių rinkos, taip pat jie yra degalų, tepalų, atsarginių detalių, remonto, plovimo paslaugų ir kitų produktų rinkos dalis.
Dažnai paprasčiausiai yra neįmanoma tobulinti vieną produktą arba vieną paslaugą, kuri vienodai būtų patraukli ar patenkintų visus vartotojus visoje didelėje rinkoje. Taip yra dėl to, kad vartotojas gali pirkti skirtingas prekes ar paslaugas pagal jų lytį, amžiaus grupę, pajamas, profesiją ar netgi geografinę padėtį. Taigi, tai turėtų būti akivaizdu, kad prekybos organizacijos turi bandyti vystyti ar pritaikyti produktus ar paslaugas taip, kad jie galėtų patenkinti tam tikras vartotojų grupes. Šis poreikis veda prie tokio sąvokos kaip rinkos segmentavimas, kuris remiasi supratimu, kad bendroji produkto rinka, tokia kaip atsarginė automobilių dalys, yra sudaryta iš keleto subgrupių vadinamų segmentais, kurie turi skirtingus poreikius. Kai šios subgrupės yra identifikuotos, ir jų poreikiai yra suprasti, kompanija gali vystyti prekybą taip, kad galėtų tinkamai aptarnauti subgrupę, atsižvelgdama į potencialią ir, žinoma, pelningą rinką. Dėl to rinkos segmentavimas gali būti apibūdintas kaip rinkos dalinimo procesas į vienarūšius segmentus, kurie kartu sudaro rinką, kuri ir yra dalinama ir kurie kiekvienas atskirai gali būti mažesnė rinka, pavyzdžiui, Volkswagen grupės automobilių atsarginės dalys yra bendros atsarginių dalių rinkos segmentas.
Esantis vartotojų segmentų požiūris ir pagrindiniai pardavimų taikiniai yra pagrįsti informacijos apie rinką, atskirą vartotoją ir vadybininko įžvalgumo mišinys. Tam tikra, bet ne visa, šios informacijos dalis yra teisinga ir naudinga. Daugelyje kompanijų informacijos supratimas apie rinką yra svarbus, kadangi tai gali leisti nustatyti...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3521 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
19 psl., (3521 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 19 psl., (3521 ž.)
  • Word failas 173 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt