Referatai

Rinkos segmentavimas ir jo lygiai

9.6   (3 atsiliepimai)
Rinkos segmentavimas ir jo lygiai 1 puslapis
Rinkos segmentavimas ir jo lygiai 2 puslapis
Rinkos segmentavimas ir jo lygiai 3 puslapis
Rinkos segmentavimas ir jo lygiai 4 puslapis
Rinkos segmentavimas ir jo lygiai 5 puslapis
Rinkos segmentavimas ir jo lygiai 6 puslapis
Rinkos segmentavimas ir jo lygiai 7 puslapis
Rinkos segmentavimas ir jo lygiai 8 puslapis
Rinkos segmentavimas ir jo lygiai 9 puslapis
Rinkos segmentavimas ir jo lygiai 10 puslapis
Rinkos segmentavimas ir jo lygiai 11 puslapis
Rinkos segmentavimas ir jo lygiai 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pastaruoju metu rinkodara tapo svarbia bet kurio verslo dalimi, kadangi ji susijusi su vartotojų poreikių tenkinimu ir negailestinga konkurencine kova. Svarbiausias rinkodaros tikslas – maksimaliai patenkinti vartotojų poreikius, taikant rinkodaros priemones sukurti vartotojui tokias sąlygas, kad jis, sykį įsigijęs prekę, panorėtų jos dar daugelį kartų.
Savo darbe aprašysiu vieną iš svarbių rinkodaros priemonių – rinkos segmentavimą. Glaustai apibūdinsiu rinkos segmentavimo lygius, vartotojų ir verslo rinkų segmentavimą.
Šio darbo pagrindinis tikslas išsiaiškinti kas tai yra rinkos segmentavimas ir kam jis reikalingas.
Rinka – tai visuma esamų ir potencialų pirkėjų, siekiančių patenkinti savo poreikius pakeičiant ką nors vertinga su prekes ar paslaugas siūlančiais pardavėjais.
Įmonių vadovai puikiai žino, jog negali priversti visų vartotojų pirkti jų prekę. Rinkas sudaro vartotojai, o vartotojų yra daug, visi yra labai skirtingi ir turi skirtingų poreikių bei norų. Turbūt tik labai didelės kompanijos galėtų siūlyti savo prekę visai globalinei rinkai. Paprastai įmonės, norėdamos išlaikyti konkurencinį pranašumą, turėtų išsirinkti tas rinkos dalis, kurias sugebėtų geriausiai aptarnauti. Taigi segmentaciją galima laikyti tarpiniu variantu tarp masinės rinkodaros ir individualaus priėjimo prie kiekvieno žmogaus. Vykstant segmentacijai didelės skirtingos rinkos suskaidomos į mažesnes ir vienalytiškesnes.
• Tam tikras kompromisas tarp masinės rinkodaros nuostatos, kuri teigia, jog visi vartotojai yra vienodi, ir prielaidos, kad reikia prisitaikyti prie kiekvieno asmens poreikių.
• Rinkos suskirstymas į atskiras identifikuojamas dalis.
( )
• Rinkoje esančių tiksliai apibrėžtų vartotojų grupių, besiskiriančių savo poreikiais, charakteristikomis ar elgsena, nustatymas, kurių aptarnavimui gali prireikti tam tikrų prekių ar rinkodaros kompleksų.
(J. Vijeikis „Rinkodara_nuo klasikinės teorijos iki šiuolaikinio pritaikymo“, Vilnius 2003, 24psl.)
Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong V., 2003
Schemoje pavaizduoti šeši tikslinės rinkodaros etapai, kurių pagalba galiausiai kiekvienai prekei ir kiekvienam pasirinktam vartotojų segmentui sukuriamas konkretus rinkodaros kompleksas.
Taigi atlikti rinkos segmentavimą – vadinasi, išspręsti vartotojų tipologijas, arba klasifikavimo pagal daugelį požymių, užduotį.
Rinkos segmentavimo lygiai
Rinkas sudaro pirkėjai, kurie tarpusavyje skiriasi vienu ar keliais požymiais. Jie gali turėti skirtingus norus, pajamas,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1722 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas..1
  • Segmentavimas ir tikslinių rinkų pasirinkimas..2 – 3
  • Rinkos segmentavimo lygiai3 - 5
  • Vartotojų rinkų segmentavimas..5 - 7
  • Verslo rinkų segmentavimas7 - 8
  • Įvertinimas ir tikslinių rinkų parinkimas9
  • Išvados.10
  • Literatūros šaltiniai11

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (1722 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 12 psl., (1722 ž.)
  • Word failas 372 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt