2009
Įvadas
Ruožo stotys įrengiamos kaip atskiras geležinkelio linijos objektas. Jų vieta renkama derinant funkcinę paskirtį ir miesto plėtros perspektyvą. Pačios stoties schemą lemia geležinkelio kategorija ,darbų apimtis stotyje ir stoties technologijos procesų visuma.
Traukinių formavimo operacijos suderintos su tarpinėmis stotimis, kurios tieka krovos darbams prekinius vagonus. Taip pat šiose stotyse suformuojami sąstatai adresatams, o tušti vagonai siunčiami į krovos punktus. Kraunama tam skirtose vietose ar specialiuose privažiuojamuosiuose keliose, kurie gali būti nutolę nuo stoties centro.
Keleivių patogumui ruožo stotyse turi būti sukurtos tinkamos sąlygos keleiviams persėsti į kitų krypčių traukinius, laukti traukinių ir ilsėtis. Ruožo stoties kelių schema ir visi stoties įrenginiai statomi atsižvelgiant į atvykstančių ar pravažiuojančių keleivių skaičių bei apimtis.
Šiame kursimame darbe mes suprojektuosime stoties kelių tinklą ir išsianalizuosime ruožo stoties darbą, taip pat nubraižysime nemastelinė stoties schemą.
Stoties analize
Pagrindinė ruožo stoties paskirtis – traukinių formavimo , lokomotyvų ir jų brigadų kaitos, riedmenų apžiūros bei remonto darbai. Tranzitiniai traukiniai šiose stotyse dažniausiai nesustoja, tačiau kartais čia atliekama jų techninė apžiūra pagal iš anksto parengtas sutartis.
Tiek vienkelių, tiek dvikelių geležinkelio linijų ruožo stočių schemos gali būti pasirinktos skersinės, išilginės ir mišriosios. Schemos tipą padiktuoja vietovės sąlygos, prekinių ir keleivinių traukinių skaičius per parą.
Duota ruožo stotis yra mazginė dvikelė stotis su dviem atvykimo išvykimo parkais, kalnelių rinktiniams traukiniams suformuoti išformuoti, krovos barų, lokomotyvų parangos ūkių, keleivių rūmais. Traukinių eismas vyksta lyginė ir nelyginė kryptimi.
Traukinių kategorija
Lyginė kryptis
Nelyginė kryptis
B
C
D
E
Keleiviniai
12
10
10
9
Prekiniai tranzitiniai
18
18
19
15
Ruožo
12
12
12
12
Rinktiniai
4
4
4
4
Viso
46
44
45
40
Visuose traukiniuose keičiami lokomotyvai, minimalius intervalas tarp traukinių pakete 10 min.
Stotyje įrengta automatinė blukote. Pagal veiklos technologiją traukiniai atvykstantis į stotį aptarnaujami :
Tranzitiniai ( prekiniai) - 45 min.
Ruožo - 40 min.
Rinktiniai – 50 min.
Stoties kelių tinklo plėtrą
Ruožo stotyse tam kad priimti ir išleisti keleivinius traukinius panaudojami pagrindiniai keliai ir specialus priėmimo ir išleidimo keliai keleiviniams traukiniams. Atvykimo išvykimo kelių skaičius turi būti ne mažesnis nei prijungiančiu prie stoties krypčių kiekio. Mūsų stotyje yra dvi gretimos kryptys ,...
Šį darbą sudaro 1230 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!