Temos aktualumas. Produktų sandėliavimas – neatskiriama logistikos sistemos dalis. Jis atlieka gyvybiškai svarbų vaidmenį, teikiant vartotojui reikiamo lygio paslaugas su mažiausiomis įmanomomis išlaidomis. Produktų sandėliavimas – tai tarpinė grandinės dalis tarp gamintojo ir vartotojo.
Per daugelį metų prekių sandėliavimo svarba nuo palyginti nežymaus firmos logistikos sistemos aspekto išsivystė ir tapo viena iš pačių svarbiausių šios sistemos funkcijų.
Darbo objektas: sandėliavimas.
Darbo tikslas: atskleisti sandėliavimo reikšmę logistikos sistemai.
1. Atskleisti sandėliavimo esmę.
2. Aptarti sandėlių tipus.
3. Pateikti krovos darbų ir sandėliavimo įrangą.
Darbe buvo naudoti šis tyrimo metodas – mokslinės literatūros analizė.
Darbą sudaro įvadas, du skyriai, išvados ir literatūros sąrašas. Darbo apimtis – 17 puslapių, 9 paveikslėliai. Literatūros sąrašą sudaro 6 šaltiniai.
2. SANDĖLIAVIMO SAMPRATA
Sandėliavimą galima apibrėžti, kaip firmos logistikos sistemos dalį, apimančią produkcijos sandėliavimą (žaliavos, atsarginės dalys, gamybos stadijoje esančios ir jau pagamintos prekės) pagaminimo vietoje, taip pat produktų saugojimą tarp pagaminimo ir vartojimo vietų bei informacijos teikimą vadybininkams apie sandėliuojamų produktų būklę ir išdėstymą (Minalga, 2001).
Sandėliavimas apima atsargų saugojimą (laikymą) visų logistikos proceso fazių metu, kitaip tariant, tai prekių saugojimas prieš jas panaudojant.
Sandėliuose gali būti laikomos dvi pagrindinės atsargų rūšys:
• Žaliavos, komponentai ir dalys (tiekimui);
• Pagaminta produkcija (paskirstymui).
Saugyklose taip pat gali būti sandėliuojama ir gamybos procese esanti produkcija, nors daugelyje firmų tokio tipo prekės sudaro tik labai nedidelę visų firmos atsargų dalį. Kodėl būtina kaupti ir laikyti atsargas sandėlyje? Atsargų sandėliavimas būtinas dėl šių priežasčių:
1. Pasiekti transportavimo išlaidų ekonomiją;
2. Pasiekti gamybos išlaidų ekonomiją;
3. Pasinaudoti išankstinio pirkimo nauda bei pirkimų kiekio nuolaidomis;
4. Išsaugoti tiekimo šaltinį;
5. Pagerinti klientų aptarnavimo kokybę;
6. Aktyviai reaguoti į besikeičiančias rinkos sąlygas (sezonimiškumą, paklausos svyravimą, konkurenciją);
7. Įveikti tarp gamintojo ir vartotojo esančius laiko bei nuostolių skirtumus;
8. Pasiekti pageidaujamą klientų aptarnavimo kokybę, esant mažiausiai galutinei logistikos (transportavimo, tiekimo bei paskirstymo) kainai;
9. Garantuoti produktų pristatymą laiku tiekėjams, pardavėjams bei vartotojams. (Palšaitis, 2005).
Teigtina, jog sandėliavimas – tai optimalus sandėlių sistemos išdėstymo, organizavimo ir aprūpinimo reikalinga technika planavimas...
Šį darbą sudaro 2703 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!