Šiuo metu logistikos reikšmė įmonėje yra ypač svarbi, ją taiko ne tik gamybinei, bet ir komercinei bei finansinei verslininkystei. Neatskiriama logistikos sistemos dalis yra produktų sandėliavimas. Jis atlieka gyvybiškai svarbų vaidmenį, teikiant vartotojui reikiamo lygio paslaugas su mažiausiomis įmanomomis išlaidomis.
Produktų sandėliavimas – tai tarpinė grandis tarp gamintojo ir vartotojo. Per daugelį metų prekių sandėliavimo svarba nuo palyginti nežymaus firmos logistikos sistemos aspekto išsivystė ir tapo viena iš pačių svarbiausių šios sistemos funkcijų.
Musų darbą sudaro dvi dalys: teorinė ir praktinė. Pirmoje dalyje mes aprašysime sandėliavimo esmę, funkcijas, sandėlių veiklos organizavimą bei efektyviausią sandėlio vietos, dydžio ir sandėlių kiekio parinkimą. Antroje dalyje praktiniais pavyzdžiais parodysime sandėliavimo svarbą įmonėje.
4. Praktiniais pavyzdžiais iliustruoti privtaus ir viešojo tipo sandėlius.
I DALIS
Sandėliavimo esmė ir svarba
Sandėliavimas tradiciškai aprūpina sandėlius produktais per visas logistikos proceso fazes. Sandėliuose gali būti laikomos dvi pagrindinės atsargų rūšys: (1) žaliavos, komponentai ir dalys (tiekimui); ir (2) pagaminta produkcija (paskirstymui). Taip pat sandėliuose gali būti apdorotos prekės ir žaliavos pašalinimui ar perdirbimui, nors daugelyje firmų tai sudaro tik labai mažą dalį visų atsargų.
Kodėl kompanija turėtų laikyti atsargas sandėliuose? Tradiciškai produktų sandėliavimas pasitaiko dėl vienos ar daugiau iš sekančių priežasčių:
1. Pasiekti transportavimo išlaidų ekonomiją;
2. Pasiekti gamybos išlaidų ekonomiją;
3. Pasinaudoti išankstinio pirkimo nauda bei pirkimų kiekio nuolaidomis;
4. Išlaikyti tiekimo šaltinį;
5. Pagerinti firmos klientų aptarnavimo kokybę;
6. Aktyviai reaguoti į besikeičiančias rinkos sąlygas (sezoniškumas, paklausos svyravimas, konkurencija);
7. Įveikti laiko ir nuotolių skirtumus, kurie egzistuoja tarp gamintojų ir vartotojų;
8. Pasiekti pageidaujamą klientų aptarnavimo kokybę, esant mažiausiai galutinei logistikos kainai;
9. Garantuoti produktų pristatymą laiku tiekėjams bei vartotojams;
10. Aprūpinti klientus produktų rinkiniu, vietoj vieno produkto kiekvieno užsakymo metu;
11. Aprūpinti sandėlius laikinomis žaliavomis, kurios gali būti pašalintos ar perdirbtos;2
“Stūmimas” ir “traukimas”
Tradicinė paskirstymo sistema remiasi “stūmimo” principu. Gaminama atsižvelgiant į gamybos pajėgumus ir galimybes, o vėliau prekės yra “stumiamos” paskirstymo kanalu. Jeigu pasiūla, kurią diktuoja gamyba, viršija paklausą, prekės sandėliuojamos ir laukiama paklausos...
Šį darbą sudaro 3936 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!