Vaikas kalba ne žodžiais, o piešiniu. Piešinys vis dar yra viena paprasčiausių ir suprantamiausių komunikacijos priemonių, nes jo pagalba be žodžių informaciją galima perduoti visam pasauliui. Juo labiau šiandien, kai mes bendraujame su kitomis šalimis kitomis kalbomis, informacija turi būti perduodama glaustai ir suprantamai, nepriklausomai nuo atitinkamos kalbos. Pavyzdžiui, tik prisiminkite oro uostą, kuriame susiorientuoti privalo kiekvienas, nepriklausomai nuo to, kokia kalba jis šneka. Tiktai supaprastintų piešinių dėka sužinoma, į kurią pusę eiti (krypties rodyklė).
Parduotuvėje – specialios prekės reklamuojamos plakatų pagalba arba reklama per televiziją perteikiama panaudojant komiksus – visur mes matome piešinius. Taigi, piešinys sutinkamas beveik kiekvienoje gyvenimo srityje kaip pagalbinė priemonė, informacijos šaltinis meno forma arba iliustracija. Piešimas kaip hobis, veidų ir judesių etiudai bet kokiu atveju reikalauja pastabumo ir praturtina piešimo galimybes.
Vaikų darželio kasdienybės be piešimo neįmanoma įsivaizduoti. Daugiausiai vaikų tai yra apskritai pagrindinis užsiėmimas (32, p.97) Norint, kad piešiniai duotų naudos ir suaugusiems, ir vaikams, būtina leisti vaikams piešti savarankiškai. Kuo daugiau kišasi suaugusieji, tuo mažesnė tikimybė, kad piešinys atspindės patį vaiką. Vaikui reikia sudaryti sąlygas laisvai išreikšti save popieriuje taip, kaip jis nori, ir parodyti tai, kas kyla iš jo vidaus gelmių.
Suaugusiems reikia išmokti laikytis nuošaliau ir atlikti savo darbo dalį: duoti vaikui priemones – didelius popieriaus lapus ir tinkamus piešimo reikmenis. Jokių pamokymų, jokių pasiūlymų nupiešti ką nors konkretaus, jokių piešimo „pagerinimų“, padedant piešti, net jei vaikas pats prašo. Beje, nupiešti ką nors vaikas prašo tik tuo atveju, jei suaugęs anksčiau buvo nupiešęs jam šuniuką ar apskritimą, kuriuos reikėjo nuspalvinti.
Suaugusiajam šitaip kišantis trukdoma atsiskleisti spontaniškam vaiko piešinio turiniui. Jei vaikas vis dėlto prašo padėti, galima nukreipti jo dėmesį entuziastingai tariant: „O dabar tu nupiešk man puikų piešinį“, ir truputį pasitraukti nuo stalo.
C.W.Taylor, E.Jekovleva, L.Jovaiša laikosi nuomonės, kad kūrybingumo rodiklis – kūrybos rezultatas. (27, p.76)
Todėl vaiko meninė saviraiška turi būti laisva, nevaržoma. Menas – tai...
Šį darbą sudaro 3373 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!