Ataskaitoje aprašytas profesinės kompetencijos, kurios turėjau galimybę įtvirtinti baigiamosios praktikos metu. Kadangi, pagal studijų programą pagrindinė mūsų veikla yra komercinė veikla geležinkelio transporte, man buvo skirtos vyresniojo traukinių konduktoriaus pareigos. Ataskaitoje yra aprašytos vyresniojo traukinių konduktoriaus darbo organizavimas bei Vaidotų stoties struktūra bei darbo planavimas.
Baigiamajai praktikai buvau paskirtas į vaidotų stotį, kuri paga darbo pobūdį yra skirstymo ir perdavimo, pagal darbo apimtį aukščiausios klasės. Stotis yra 7+087, 2 kilometre nuo Panėrių stoties.
Stotyje įrengta maršrutų relinė centralizacija (toliau MRC).
Tarpstočio Vaidotai -Valčiūnai “Č”(“ČO”) ir “ČV”(“NV”) keliuose įrengta abipusė automatinė blokuotė be tarpstočio šviesoforų.
Tarpstočio Vaidotai- Pušynas “IG” kelyje įrengta vienpusė automatinė blokuotė be tarpstočio šviesoforų, o “IIG” kelyje - abipusė pusiau automatinė blokuotė.
Vaidotų stotis - vienpusė išilginė stotis. Stotyje yra atvykimo ir išvykimo (toliau-AIK), kaupiamasis ir išvykimo ( toliau-KIK) bei postovio ir išvykimo (toliau-PIK) kelynai. AIK yra 7 keliai. KIK yra 16 kelių prekinių traukinių sąstatams kaupti ir išleisti, PIK yra 8 keliai lyginiams bei nelyginiams traukiniams stovėti ir išleisti, vienas lokomotyvų kelias.
AIK keliuose vyksta lyginių ir nelyginių krypčių tranzitinių ir atvykusių išformavimui prekinių traukinių priežiūra komerciniu ir techniniu atžvilgiu.
KIK keliuose vyksta lyginių ir nelyginių krypčių prekinių traukinių formavimas ir išleidimas pagal traukinių formavimo planą, sulaikytų vagonų kaupimas, sąstatų perstatymas į postovio -išvykimo kelius. PIK keliuose vyksta sąstatų perstatymas iš KIK kelių, tranzitinių traukinių į Baltarusijos Respubliką priėmimas ir išleidimas.
Detali stoties kelių charakteristika pateikta 3 priede.
Stotyje įrengtas mechanizuotas skirstomasis kalnelis su dviem įkalnės keliais ir vienu nuokalnės keliu.
Skirstomajame kalnelyje įrengta automatinė kalnelio centralizacija su skirstymo kontrole (AKC SK) ir dvejomis mechanizuotomis stabdymo pozicijomis. Pirmoje stabdymo pozicijoje įrengti vagonų stabdikliai 2/KNP-5-73, o antroje stabdymo pozicijoje - 4/KNP-5-73. Trečioje stabdymo pozicijoje vagonai stabdomi ratstabdžiais.
Kiekviename KIK kelyje, išskyrus lokomotyvų kelią, įrengta po vieną ratstabdžių mestuvą.
Vagonų techninį aptarnavimą ir einamą remontą atlieka Techninės vagonų priežiūros punkto (toliau TVPP) darbuotojai.
Stotyje yra Vilniaus lokomotyvo depo eksploatacijų cechas atliekantis TA-2....
Šį darbą sudaro 1986 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!