Produkciją gaminančios įmonės, be aprūpinimo klausimų, susiduria su pagamintos produkcijos paskirstymu ir pardavimu. Produkcijos paskirstymo klausimus nagrinėja paskirstymo arba distribucinė logistika. Verslo pasaulyje ji atsirado viena iš pirmųjų, suvaidindama didžiulį vaidmenį plečiant logistikos galimybes ir pritaikymo sritis.
Taigi šiame darbe trumpai supažindinsiu su marketingo logistika, jos funkcijomis, paaiškinsiu, kuo paskirstymo logistika skiriasi nuo marketingo logistikos, didžiąją dalį dėmesio šiame darbe skirsiu tarptautinei paskirstymo logistikai, jos uždaviniams, struktūrai, aptarsiu paskirstymo logistikos sėkmės komponentus, centralizuotą ir decentralizuotą prekių paskirstymą.
Remiantis logistikos vadovėliu, marketingo logistika – tai medžiagų ir gatavos produkcijos pristatymo iš pagaminimo į panaudojimo vietas planavimas, vykdymas ir kontrolė, siekiant kuo tiksliau patenkinti klientų poreikius. Marketingo literatūroje marketingo logistikos terminas apibrėžiamas taip: tai sprendimai ir veiksmai, susiję su fiziniu prekių judėjimu nuo gamintojo iki vartotojo. Marketingo logistika šiuo atveju apima tik dalį verslo logistikos - prekių judėjimą nuo gamintojo iki jų vartojimo arba pirkimo vietos.
Marketingo sistemos užduotis - nustatyti klientų poreikius ir pageidavimus bei optimaliai juos patenkinus, gauti pelną. Viso to pagrindą sudaro ne tiekimo įmonių, bet klientų poreikiai. Marketingo vieta yra ne gamybos proceso pabaigoje. Marketingas yra sistema, kuri nuo gamybos pradžios iki pabaigos aktyviai dalyvauja priimant visus sprendimus. Visi marketingo veiksmai netektų prasmės, jei pagaminta prekė nepasiektų vartotojo, todėl kyla būtinumas pašalinti vietos, laiko ir kiekio neatitikimą tarp gamybos ir vartojimo.
Suformuota nuomonė teigia, kad marketingo logistika klientams yra akivaizdi, į ją įeina logistikos dalis, kuri garantuoja, kad reikalingas kiekis tinkamos kokybės reikalingų prekių būtų gaunama tinkamu laiku.
Marketingo logistikos reikalavimai klientų požiūriu yra kokybė, greitis ir patikimumas, įmonių požiūriu- efektyvumas ir ekonomiškumas.
Marketingo logistika vadovaujamasi tiek strateginiu, tiek ir operatyviniu lygiu. Yra išskiriamos strateginio ir operatyvaus lygio marketingo logistikos funkcijos.
Strateginio lygio logistikos funkcijos:
• paskirstymo kanalų nustatymas;
• sprendimas dėl prekybos atstovų arba keliaujančių prekybos agentų;
• sandėlių išdėstymo vietų nustatymas;
• sprendimas dėl nuosavo arba svetimo gabenimo;
• gaminimo arba pirkimo sprendimai;
• mažų užsakymų dydis.
Operatyvaus lygio logistikos...
Šį darbą sudaro 3529 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!