Referatai

Tarptautinės vežėjų asociacijos

9.8   (3 atsiliepimai)
Tarptautinės vežėjų asociacijos 1 puslapis
Tarptautinės vežėjų asociacijos 2 puslapis
Tarptautinės vežėjų asociacijos 3 puslapis
Tarptautinės vežėjų asociacijos 4 puslapis
Tarptautinės vežėjų asociacijos 5 puslapis
Tarptautinės vežėjų asociacijos 6 puslapis
Tarptautinės vežėjų asociacijos 7 puslapis
Tarptautinės vežėjų asociacijos 8 puslapis
Tarptautinės vežėjų asociacijos 9 puslapis
Tarptautinės vežėjų asociacijos 10 puslapis
Tarptautinės vežėjų asociacijos 11 puslapis
Tarptautinės vežėjų asociacijos 12 puslapis
Tarptautinės vežėjų asociacijos 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

 EUROPOS TRANSPORTO MINISTRŲ KONFERENCIJA Ji buvo įkurta tarptautinės konferencijos pagrindu 1953 m. Briuselyje. Konvencija buvo parengta Vakarų Europos transporto problėmų Tarptautinėje konferencijoje, kurioje dalyvavo valstybes Europos ekonominio bendradarbiavimo organizacijos nariai (ENBVO), išskyrus Islandiją ir Ispaniją. Konvėncija isigaliojo 1954 metais sausio 7., kada ją ratifikavo:Bėlgija, Italija, Prancūzija, Vokietija, Šveicarija, Švedija. Likusios valstybės, pasirašę Konvenciją, deponavo ratifikuojančiuosius raštus iki 1954 metų liepos 24 dienos. ECMT tikslai: a) remti priemones, norint efektyviau vystyti ir racionaliai naudoti Europos vidinį transportą, turintį tarptautinę reikšmę; b) koordinuoti ir stiprinti tarptautinių organizacijų veiklą, kurios užsiima Europos vidaus transportu, įvertinant šioje srityje šalių-narių nacionalinių institucijų veiklą. Kad pasiektų nurodytus tikslus, ECMT analizuoja bendrą Eoropos vidaus transporto būklę ir atskiras problėmas bei rengia rekomendacijas šioje srityje valstybėms-narėms ir tarptautinėms organizacijoms, užsiimančioms transporto klausymais. Pagal Konvėncijos 15 straipsnį ECMT gali istoti bet kuri Europos valstybė su sąlyga, kad ministrų taryba, būdama organizacijos vadovaujančiu organu, pateiks tuo klausymu vieninga sprendimą. ECMT organai: Ministrų Taryba, pavaduotoju Komitėtas, Sekretorijatas, specializuoti komitėtai ir darbo grupės. ECMT sprendžia transporto priemonių standartizacijos klausymus, atlieka daug mokslinių tyrimo darbų. Dabar ECMT susikoncentravo ties keletu daug žadančių sričių, kai kurios iš jų buvo Rezoliucijų tėmomis, butent: a) Europinių maršrutų nurodymo ir vairuotojų informacinių sistėmu administracinių ir tiesinių problemų analizė; b) ATT-DRIVE programa, kurios tėma 1991 m. Pabaigoje nustatė Eoropos Bendruomenių Komisija ir kuri gali pareikalauti tam tikrų ECMT politikos pakeitimų; c) PROMETHEUS programos priežiūra, kurioje buvo pateikti pasiūlymai dėl mobilių telekomunikacijų, ypač, kaip pagerinti šių paslaugų įdiegimą visoje Europoje; d) Bendradarbiavimas su ERTICO, pusiau valstybine, pusiau privačia organizacija, įsteigta suvienyti automobilių pramonės departamentų atstovus. JUNGTINIŲ TAUTŲ ORGANIZACIJA (JTO) Oficialiai JTO pradėjo funkcionuoti 1945 m. Spalio 24 d. Pagrindiniai organizacijos tikslai: 1. Tarptautinės taikos ir saugumo palaikymas; 2. Plėtoti draugiškus santykius tarp nacijų, gerbiant tautų lygiateisiškumo ir savarankiskumo apsisprendimo principus, taip pat imtis kitų reikiamų priemonių stiprinant visapusišką taiką; 3. Vykdyti tarptautinį bendradarbiavimą, sprendžiant tarptautines ekonominio, socialinio, kultūrinio ir humanitarinio charakterio problemas, plėtoti pagarba žmogaus teisėms ir pagr. laisvėms neišskiriant rasės, lyties, kalbos ir relygijos; 4. Būti centru, kai dėrinami nacijų klausymai, siekiant aukščiau minėtų tikslų. JTO nariais gali būti visos taikios valstybės, kurios įsipareigoja laikytis Įstatų ir kurios pagal organizacijos sprendimą gali bei nori šiuos įsipareigojimus vykdyti. Šiuo laikotarpiu JTO EST vykdė visas priemones, išplaukiančias iš konvecijų: 1. Tarptautinė konvencija “Žmonių gyvybės apsauga jūroje”; 2. Tarptaitinė konvencija dėl jūros teršimo nafta perspejimo; 1949 m. JTO EST organizavo JTO konferenciją kelių transporto klausymais, kurioje buvo priimta Kelių eismo konvencija. Pgrindinės JTO darbo kryptis transporto sėktoriuje: 1. Krovinių vežimo reglamentavimas ir jų saugos užtikrinimas; 2. Tarptautinė konvencija apie saugius konteinerius; 3. JTO konvencija dėl krovinių vežimo jūrų transportu; 4. Krovinių tarptautinių mišrių vežimų JTO konvencija; 5. Pavojingų krovinių vežimo reglamentavimas; 6. Kelių transporto eismo reglamentavimas; 1960 m. Liepos 8 d. UNCTAD priėmė labai svarbią rezoliūciją “Vairuotojų teisės tarptautiniame eisme”.Pagrindinis momentas čia tas, kad buvo rekomenduota šalims pripažinti vairuotojų pažymėjimus, išduotus skirtingose šalyse. 1968 m. Lapkričio 8 d. UNCTAD organizavimo konferenciją, kuri priėmė Konvenciją dėl kelių eismo, o įsigaliojo tik 1977 m. Gegužės 21 d. Informacija apie transporto problemas skelbiama Generalinių asamblėjų ir UNCTAD ataskaitose, šių organų rezoliucijų rinkiniuose ir Generalinio sekretoriaus kasmetiniuose pranešimuose apie JTO veiklą. JTO PREKYBOS IR VYSTYMO KONFERENCIJA JTO Asamblėja 19 sesija 1964 m. Gruodžio 30 d. Patvirtino JTO prekybos ir vystimo konferencijos įstatus. JTO prekybos ir vystimo konferencijos nuolatinis organas - Prekybos ir Vystimo Taryba. UNCTAD – aukščiausias organas – konvencija, kuri vyksta kartą per ketverius metus ir jos turi savo žymėjimą: UNCTAD -1, UNCTAD -2 ir t.t. Prekybos ir vystymo Taryba turi 6 pagr. komitetus: 1. Žaliavų- prekių; 2. Pramoninių prekių; 3. Technologijų perdavimo; 4. Ekonominio bendradarbiavimo tarp besivystančių šalių; 5. Vežimų jūrų transportu; 6. Specialių preferencijų komitetas; Vežimo jūrų transportu komitetas- specializuotas organas sprendžiantis transporto klausimus, Taryba jį įkūrė 1965 m. Komitetas sprendžia šiuos klausimus: 1. Jūrų transporto vystimas ir uostų darbo efektyvumas. Ypatingas dėmesys skiriamas globaliniams mišriūjų vežimų ir konteinerizacijos aspektams tais atvejais, kada jie susieti su vežimais jūrų transportu. 2. Tarptautinių – teisinių normų, reglamentuojančių vežimus jūrų transportu rengimas. Vežimų jūrų transportu komitete dirba vežimų jūrų transportu tarptautinės istatymdavystės grupė. 3. Linijinių konferencijų elgesio reglamentavimas. 1974 m. Balandžio 6 d. Pervežimų jūrų transporto komitetas Ženevoje patvirtino konvenciją apie Linijinių konferencijų kodeksą. 4. Laivų registracijos problema. Vežimo jūrų transporto komitetas 1974 m. priimė rezoliuciją “Ekonominis bendradarbiavimas, prekybos laivyne”. 5. Kova su jūrų teisės pažeidėjais, taip pat ir su piratavimu. 1984 m. vasario mėn. buvo priimta rezoliucija “ Jūrų teisės pažeidimai ir piratavimas”, kurioje yra kreipiamasi į specializuotas tarptautines ir prekybos organozacijas atlikti pastovius tyrimus. 6. Techninė pagalba ir personalo rengimas. Pagrindinės techninės pagalbos formos transporto srityje- JTO projektų plėtimo programų linijinių vykdymas, personalo rengimas, seminarų organizavimas.Ypatingas dėmesys skiriamas personalo parengimui. JTO EKONOMINĖ KOMISIJA EUROPOJE JTO EKE sukurti rekomendavo sugriautų rajonų ekonominio atstatymo Laikinasis JTO pakomisis, kurį įkurė JTO Generaline asamblėja 1946 m. gruodžio 11 d.Vėliau, parengus atatinkamas nuostatas 1947 m. kovo 28 d. Buvo priimta rezoliucija, kuri konstatavo, kad įkuriama komisija Europai ir numatoma jos veiklos sfera. EKE administracinis biudžetas finansuojamas iš JTO lėšų. 1947 m. EKE praktinei veiklai vykdyti nuspresta, o 1969 m. peržiūrėta daug pagalbinių institucijų, kurios išliko iki nūdienos. Europos vidaus transporto reikalais užsiima vienas iš pagrindinių pagalbinių EKE organų - Vidaus transporto komitetas, kuris įkurtas 1948 m., kaip tarpvalstybinė institucija plėtoti bendradarbiavima regioniniu mastu visų vidaus transporto rūšių srytyje. Komitetas turi garantuoti pasikeitimą informacija apie transporto problemas, taip pat buti institucija, kurios kompetencijoje sudaryti tarptautinius susitarimus ir parengti tarptautines rekomendacijas.Komiteto sudetyje sukurtos grupės pagal atskiras transporto rūšis. Dabar funkcionuoja tokios darbo grupės: 1. Kelių transporto; 2. Geležinkelio transporto; 3. Vidaus vandenų transporto. Šios grupės vadovauja ir kontroliuoja pagalbinių darbo organų ekspertų ir pranešėjų grupių veiklą, kurios sudaromos atskiriems specialiems klausymams spręsti. 1975 m. buvo parengta rezoliucija “Vidaus vandenų laivų techninių reikalavimų ir parametrų unifikavimas”. Šios rezoliucijos prieduose buvo išdėstyti techniniai reikalavimai:laivo korpusui, bortui virš vandens, vairavimo irengimams ir t.t. Upių teisės ekspertų grupė parengė konvenciją, apie vidaus vandenų laivybą: 1. Dėl atsakomybės unifikavimo; 2. Dėl vidaus vandenų laivų savininkų atsakomybės ribojimų; 3. Dėl tarptautinių keleivių ir bagažo vidaus vandenimis pervežymo; 4. Dėl vidaus vandenų laivų registracijos, nustato laivų registracijos procedūrą; 5. Dėl vidaus vandenų laivų aptarnavimo, turi techninį pobūdį. Pastaraisiais metais į Vidaus vandens transporto komisijos darbo planus įtrauktas klausymas dėl energijos taupymo transporte ir, konkrečiai, vidaus vandens transporte. TARPTAUTINĖS EKSPEDITORIŲ ASOCIACIJŲ FEDERACIJA Federacija 1926 m. gegužės 31 d. Įkūrė Vienoje 16 nacionalinių ekspeditorių asociacijų. Nuo 1926 m. iki 1939 m. Federacijoje buvo 20 nacionalinių asociacijų. FIATA – nevalstybinė, nekomėrcinė tarptautinė organizacija. Pagrindinis FIATA tikslas – ginti ekspeditorių interesus tarptautiniu mastu. Šiuo metu Lietuvoje yra isikurusi Lietuvos nacionalinė ekspeditorių asociacija ( LINEKA ), kuriai reikia vystyti veiklą, t.y. pritraukti ekspeditorius, dirbančius jūrų, oro ir geležinkelių transporte. LINEKA jau priimta į FIATA narius.FIATA organai: 1. Generalinė asamblėja; 2. Vykdomasis komitetas; 3. Prezidiumas; 4. Sekretoriatas; 5. Komitetai. Aukčiausias FIATA organas – Kongresas, kuris vyksta įvairiose šalyse, kasmet pakvietus kokiai nors organizacijai.Dabar kontroliuoja ir bendra FIATA politiką rengia prezidiumas, kurio posėdžiai vyksta 2-3 kartus į metus. Praktinė FIATA veikla pasireiškia organizuojant kongresus, generalines asamblėjas, kasmetinius atvirus forumus; rengiant techninių komitetų ir darbinių grupių posėdžius, kuriuose nagrinėjamos įvairios tėmos;paslaugų teikimas savo nariams – organizacijoms; ekspeditorių rengimo kursų organizavimas ir leidybinė veikla. Pagrindinis darbas vyksta FIATA techniniuose komitetuose ir jų darbo grupėse. Profesinio mokymo komitetas parengė standartinę ekspeditorių ruošimo programą ir metodinį profesinio mokymo vadovėlį. Komitetai nagrinėja muitinės, vežimų kelių bei geležinkelių transporto klausimus, ypač svarbius Europos šalyms, kurios yra atatinkamų ekonominių sąjungų ir konvencijų dalyvės. Komiteto parengti ir įgyvendinti ekspedijavimo dokumentai, oficialiai pripažinti visame pasaulyje: 1. Ekspeditoriaus isipareigojimas; 2. Ekspeditoriaus transportavimo sertifikatas; 3. FIATA konosumentas mišriąjam vežimui; 4. Sandėliavimo įsipareigojimas; 5. Krovinio siuntėjo deklaracija vežant povojingus krovinius. TARPTAUTINĖ KELIŲ FEDERACIJA Federacija įkurta 1948 m. siekiant skatinti ir palaikyti šalių-narių vyriausybes, ruošiant nacionalines kelių statybos ir jų tinklo plėtimo programas, ruošiant programas kelių specialistų rengimui, renkant ir platinant statistine, technine, mokymo ir kitokią medžiagą, susijusią su kelių tinklo plėtimu, kelių vystymo socialinių ir ekonominių privalumų propaganda. Yra pastovūs (palaikantieji) ir asocijuotieji nariai. Pastovūs nariai -privačios pramonės įmonės, asocijuotieji - nacionalinės kelių asociacijos ir federacijos.Pastovūs nariai, skirtingai nuo asocijuotųjų, kasmet moka nario mokesčius, turi balsavimo teise ir teisę būti išrinktais Direktorių taryboje. IRF nariu yra Lietuvos kelių generalinė direkcija. Direktorių taryba gali skirti organizacijos garbės narius, taip pat prezidentą, kurie turi teise dalyvauti Vykdomosios tarybos ir Direktorių tarybos posėdžiuose konsultantu teisėmis. Norint tapti pastoviu arba asocijuotu nariu, būtina įteikti raštišką pareiškimą Federacijos vykdomajam komitetui, nurodant apie jos statuso priėmimą. Jeigu atsisakoma priimti, pareiškėjas turi teise kreiptis j Direktorių tarybą, kurios sprendimas yra galutinis. Atsisakyti Federacijos narystės galima tik kalendorinių metų pabaigoje pagal raštišką pareiškimą, įteiktą ne vėliau kaip rugsėjo 30 d. Vykdomajam komitetui. Vadovaujantieji ir vykdomieji Federacijos organai: Generalinė asamblėja, Direktorių taryba, Vykdomasis komitetas, specialūs komitetai, Generalinis sekretoriatas ir finansų kontrolieriai. Norint nagrinėti konkrečius klausimus ir parengti pasiūlymus šalims-dalyvėms, taip pat aptarti juos kongresuose ir regioninėse konferencijose, sudaryti 5 specialūs komitetai: maršrutų tarp Europos ir Afrikos; bendrosios rinkos šalių transporto infrastruktūros; aplinkos apsaugos; energoišteklių ekonomijos; kelių statybos ir eksploatacijos Federacija kas 4 metus rengia pasaulinius kongresus ir kas 2 metus -tarptautines regionines konferencijas Europoje, Afrikoje, Artimuosiuose Rytuose, Šiaurės ir Pietų Amerikoje, Azijoje ir Okeanijoje. Federacija įvairiose pasaulio šalyse atlieka pastovią tyrimų ir mokslinių-techninių pasiekimų apskaitą kelių srityje, atlieka mokslinės-techninės informacijos kelių ūkio srityje globaliniu mastu rinkimą ir apdorojimą. TARPTAUTINĖ AUTOMOBILIŲ FEDERACIJA Organizacija buvo įkurta 1904 metais Europos ir Amerikos 13 automobilininkų klubų iniciatyva. Dabar jinai jungia daugiau kaip 100 nacionalinių automobilininkų klubų ir asociacijų iš 90 šalių ir 5 kontinentų, kurios nariais yra daugiau kaip 35 milijonai automobilininkų. Organizacijoje numatytos dvi narių kategorijos: tikrieji nariai, turintys balsavimo teise, ir asocijuotieji. Tikraisiais nariais gali būti nacionaliniai automobilininkų klubai arba nacionalinės automobilininkų asociacijos, bet ne daugiau kaip vienas narys iš kiekvienos šalies. Asocijuotu nariu gali būti bet kuri tarptautinė asociacija, su kuria bendradarbiavimą, Generalinė FIA asamblėja, rekomendavus Federacijos komitetui, pripažįsta reikiamu ir naudingu: taip pat asmenys, kuriuos pagal komiteto parinkimą kasmetinė Generalinė asamblėja patvirtina garbės prezidentais, FIA arba jos komisijos garbės nariais. Klubas arba asociacija, norintys įstoti į FIA, turi paduoti sekretoriatui pareiškimą, pasirašytą prezidento ir vieno iš Valdybos narių. Vadovaujantys ir Vykdomieji federacijos organai: Generalinė asamblėja, Komitetas, Komiteto biuras, Tarptautinės pastovios komisijos (turizmo, kelių eismo, muitinės formalumų, sporto), Tarptautinis arbitražas ir sekretoriatas. Kiekviena komisija renka savo prezidentą. Be to, Federacijos sudėtyje yra Tarptautinė automobilių sporto federacija. FIA pasireiškia: organizuojant Generalines asamblėjas, komisijų, darbo grupių posėdžius, organizuojant varžybas, automobilių sporto čempionatus, automobilizmo ir automobilių sporto propagandą, leidybinę veiklą. Federacija dalyvauja rengiant tarptautines konvencijas, muitinės taisyklių, kelių eismo taisyklių, turizmo ir kitų sričių susitarimus. Federacijoje įkurtos specializuotos komisijos, sudaromos iš automobilininkų klubų ir asociacijų, įeinančių į FIA, atstovų ir, jei reikia, iš pakviečiamų specialistų. Tarptautinės komisijos į sesijas kviečiamos kai prireikia. Išnagrinėti problemas, kurioms būtinas gilus arba mokslinis pagrindimas, Federacijos klubų-narių suderinta nuomonė arba rekomendacijos, periodiškai organizuojami tarptautiniai koliokviumai Tokių konferencijų sprendimai, rezoliucijos arba rekomendacijos siunčiamos suinteresuotoms vyriausybėms arba organizacijoms. GREITAI GENDANČIŲ PRODUKTŲ, VEŽAMŲ KONTROLIUOJAMŲ TEMPERATŪRŲ SĄLYGOMIS TARPTAUTINĖ ORGANIZACIJA TRANSFIGOROUTE EUROPA buvo įkurta 1955 metais kovo 25 d. dalyvaujant šioms šalims: Austrijai, Belgijai, Nyderlandams, Ispanijai, VFR, Prancūzijai. TRANSFIGOROUTE EUROPA teikia patarimus tarptautinėms organizacijoms ir nacionalinėms žinyboms, informuoja kitas ekonomikos sritis ir visuomene apie vežimų produktų prie reguliuojamos temperatūros reikšme ir privalumus, remia ir skatina bendradarbiavimo plėtojimą tarp savo narių ir daugiašalių sutarčių pagrindu. Tikraisiais nariais gali būti nacionalinės asociacijos ir specializuotos įmonės, vežančios greitai gendančius krovinius. Jeigu vienoje šalyje yra ne mažiau kaip trys specializuotos įmonės, vežančios greitai gendančius produktus, tai būtina sukurti nacionalinę asociaciją. Esant mažesniam vežėjų skaičiui, jie gali tapti individualiais tikraisiais nariais.Konsultaciniais nariais gali būti pramonės firmos, gaminančios technines priemones (šaldymo įrengimus, įpokavimą ir įpokavimo medžiagas, konteinerius ir t.t.) greitai gendantiems kroviniams vežti atšaldytoje būklėje. Konsultaciniai nariai gali būti tik Techninio konsultacinio komiteto nariais, kur jie turi balsavimo teise. 1984 metais konsultacinių narių buvo daugiau kaip 400. Aukščiausias organizacijos organas yra Delegatų asamblėja, kuri numato bendrą veiklos politiką, sprendžia visus pagrindinius klausimus, susijusius su organizacijos tikslais, daro pakeitimus savo įstatuose. Asamblėjoje balsuoja tik tikrieji nariai. TRANSFIGOROUTE EUROPE atlieka įvairiapusiškas konsultacijas, susijusias su maisto produktų vežimais prie reguliuojamų temperatūrų, vyriausybėms, tarptautinėms organizacijoms, Tarptautinės automobilių sąjungos organizacijoms ir ieško glaudesnių ryšių tarp nacionalinių organizacijų. TRANSFIGOROUTE EUROPE nuolat stengiasi kuo labiau liberalizuoti tarptautinius, greitai gendančių krovinių vežimus, todėl vyriausybėms bei nacionalinėms žinyboms teikia pasiūlymus, kaip supaprastinti, pagreitinti ir be eilės atlikti pasienio formalumus, taip pat pagerinti sąlygas, tikrinant asmens dokumentus, krovinių muitinės įforminimą, fitosanitarinę ir veterinarine kontrolę. Svarbus uždavinys yra tarptautinės techninės ir juridinės pagalbos organizavimas, teikiamos refrižeratorių transporto priemonių ir kroviniu savininkams. TARPTAUTINĖ ORGANIZACIJA NELAIMINGIEMS ĮVYKIAMS KELIUOSE IŠVENGTI Tarptautinė organizacija nelaimingiems įvykiams keliuose išvengti įkurta 1901 metais, siekiant apjungti analogiškas nacionalines organizacijas ir sukurti jas tose šalyse, kur jų dar nėra. Padėti jų veikloje, nukreiptoje saugiam eismui keliuose didinti, ypač kelių eismo taisyklėms apmokyti, informacijai ir tyrimams. Pagal Įstatus numatyta 3 narystės rūšys: oficialūs nariai, garbės ir prijaučiantys. Oficialiu nariu gali būti bet kokia nacionalinė bendrovė arba organizacija nelaimingiems įvykiams keliuose išvengti, tuo tarpu iš kiekvienos šalies gali būti tiktai viena nacionalinė organizacija. Oficialūs nariai dalyvauja priimant sprendimus ir tik jie turi teisę balsuoti Generalinėse asamblėjose Garbės nariai gali būti atskiri asmenys Generalinei asamblėjai nutarus. Prijaučiančiais nariais gali būti atskiri asmenys arba organizacijos -juridiniai asmenys, kurie finansuoja organizacijos veiklą. Į organizacijos narius priimama pagal raštišką pareiškimą Generaliniam sekretoriui, kandidatūrą peržiūri Pastovioji komisija ir galutinai tvirtina Generalinė asamblėja balsų dauguma. Vadovaujantieji organizacijos organai- Generalinė asamblėja ir Pastovioji komisija. Generalinė asamblėja, kurią sudaro visi tikrieji nariai yra aukščiausias organizacijos organas. Asamblėjos pirmininku būna prezidentas arba vienas iš viceprezidentų. Prezidentas renkamas pasiūlius ne mažiau 5 nariams, 4 metams ir gali būti perrinktas. PRI praktinė veikla skirta nuolat kaupti ir perduoti patirtį tarp nacionalinių organizacijų narių, platinti dokumentaciją ir kitokią informaciją, propaguojančią kelių eismo saugumą. Keliami ir nagrinėjami nelaimingų įvykių keliuose išvengimo klausimai, kuriuos taip pat sprendžia nacionalinės bendrijos. Šiaurės regioninės grupės iniciatyva buvo kreiptasi į JTO Generalinį sekretorių, paskelbti 1983 metus saugaus eismo metais. Analogiškos rekomendacijos buvo išsiųstos šalims, kur dar nebuvo įvesti saugos diržai, degalų ekonomijos priemonės, maksimalaus greičio apribojimas. 1984 m. Vienoje įvyko kongresas - ateities kelių sauga (Road Safety in Future. Social and Economic Impackt). Šiuo metu organizacijos veikla iš esmės nukreipta šiomis kryptimis: mokymas, informacija ir moksliniai tyrimai. Ši veikla pasireiškia per Generalinės asamblėjos sesijas, Pastoviosios komisijos, regioninių grupių posėdžius ir leidybą. TARPTAUTINĖ KELIŲ TRANSPORTO SAJUNGA Tarptautinė kelių transporto sąjunga buvo įkurta 1948 metais Belgijos, Danijos, Prancūzijos, Didžiosios Britanijos, Norvegijos, Nyderlandų, Švedijos ir Šveicarijos kelių ir kelių transporto asociacijų iniciatyva Ženevoje. Kaip skelbia šios organizacijos Istatai pagrindinis tikslas - remti tarptautinio kelių transporto plėtojimą vežėjų keliu transportu interesais ir kelių transporto ekonomiką apskritai. Pagal sąjungos istatus yra dviejų kategorijų nariai: tikrieji nariai ir asocijuotieji.Tikrieji nariai - lai nacionalinės kelių transporto Asociacijos, atstovaujančios savo šalyje tris profesinio kelių transporto rūšis: keleivinį transportą, samdomą arba nuomojamą (įskaitant taksi) ir transportą, samdomą su vairuotoju; krovininį transportą samdomą arba nuomojamą ir transporto naudojimą vežimui savo sąskaita. Lietuvos Respubliką atstovauja Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais Asociacija (LINAVA), kuri yra tikrasis IRU narys. Asocijuotaisiais nariais gali huli nacionalinės ir tarptautinės organizacijos, taip pat pramonės ir mokslo įmonės, tiesiogiai arba netiesiogiai susiję su kelių transporto veikla. Jie neturi balsavimo teisės ir tikrųjų narių teisių, bet gali gauti informaciją, skirtą visiems IRU nariams. Vadovaujantis sąjungos organas, Direkcijos taryba, vykdomieji organai - prezidiumas ir Generalinis sekretorius. Direkcijos taryba - aukščiausias IRU organas, atliekantis Generlinės asamblėjos funkcijas. IRU Direkcijos tarybą sudaro įgalioti nariai nuo trijų sekcijų: I - profesionalus keleivinis kelių transportas; II - profesionalus krovininis kelių transportas; III - transportas vežimui savo sąskaita. Kiekviena nacionalinė Asociacija - IRU narys turi būtinai priklausyti vienai iš nurodytų sekcijų. Didžiausias IRU pajamų šaltinis gaunamas, parduodant šaliu-dalyvių asociacijoms TIR Cornet. Metinis IRU biudžetas sudaro apie 5 milijonus Šveicarijos frankų. Finansiniai metai prasideda sausio l d. ir baigiasi gruodžio 31d. Stojamojo ir nario mokesčių dydį nustato Direktorių taryba. Finansine IRU veiklą reguliuoja Generalinis sekretorius, kuris sudaro balansą ir pateikia tvirtinti Direktorių tarybai. Svarbią vietą IRU veikloje užima rezoliucijų, tarptautinių vežimų kelių transportu srityje, parengimas, siekiant harmonizuoti taisykles ir nurodymus, galiojančius atskirose šalyse. TOLIMOJO SUSISIEKIMO IR ATITINKAMŲ TRANNSPORTO PRIEMONIŲ VAIRUOTOJŲ TARPTAUTINĖ SĄJUNGA Sajunga buvo ikurta 1957 m. Madride siekiant apjungti visus tolimojo susisiekimo krovininių automobilių vairuotojus, unifikuoti kelių eismo taisykles, racionalizuoti baudų išieškojimo sistemą už šių taisyklių nesilaikymą. Sajungos nariais yra 11 šalių krovininiųautomobilių vairuotojų organizacijos ir profsajungos, jungiančios daugiau kaip 800 tuks. narių. Aukščiausias sajungos organas yra Generalinė asamblėja, kurioje renkama taryba. Generalinių asamblėjų sesijos šaukiamos kas dveji metai.Asamblejos ir darbo organai remia įvairius rekomendacinius dokumentus (Europos Chartija) ir unifikuotus kelių dokumentus. Be to sąjunga organ(izuoja pasikeitimą informacija ypač pagal dvišalius susitarimus teisiniais aspektais ir tarpusavio pagalbos kelių eismo saugumo srytyje. PASTOVIOJI TARPTAUTINĖ KELIŲ KONGRESŲ ASOCIACIJA Asociacija buvo įkurta 1909 metais tęsti pradėto Pirmojo tarptautinio kelių kongreso darbo, kuris vyko 1908 metais spalio menesį Paryžiuje. Asociacijos tikslai svarstyti klausimus, rinkti ir skelbti statistinę ir kitokią bendrą informaciją apie kelius ir kelių eismą visose pasaulio šalyse.Rengti ir įgyvendinti įvairius tarptautinius susitarimus visais kelių ir kelių eismo taisyklių tobulinimo klausymais, tiek nepriklausomai, tiek ir konsultacijų pavidalu su JTO ir kitomis tarptautinėmis organizacijomis. Pagal organizacijos Įstatus numatyta keletas narystės kategorijų: 1.Nacionalinės vyriausybės 2.Visuomeninės organizacijos 3.Kolektyviniai nariai 4.Indyvidualūs nariai 5.Garbės nariai Vadovaujantys organizacijos organai: Pastovi tarptautinė komisija, vadovaujama Tarybos, Vykdomasis komitetas, kurį skiria Pastovi tarptautinė komisija ir Sekretoriatas. Asocijacija organizuoja pasaulinius kelių kongresus, regionines konferencijas, renka bei analizuoja statistinę ir kitokia medžiagą apie kelius, innžinierinius ir kelių eismo įrenginius.Daug demesio skiriama eismo saugumui bei tvarkos laikimasi magistralese, automobilių registravime. PLANAS 1. EUROPOS TRANSPORTO MINISTRŲ KONFERENCIJA 2. JUNGTINIŲ TAUTŲ ORGANIZACIJA (JTO) 3. JTO PREKYBOS IR VYSTYMO KONFERENCIJA 4. JTO EKONOMINĖ KOMISIJA EUROPOJE 5. TARPTAUTINĖS EKSPEDITORIŲ ASOCIACIJŲ FEDERACIJA 6. TARPTAUTINĖ KELIŲ FEDERACIJA 7. TARPTAUTINĖ AUTOMOBILIŲ FEDERACIJA 8. GREITAI GENDANČIŲ PRODUKTŲ, VEŽAMŲ KONTROLIUOJAMŲ TEMPERATŪRŲ SĄLYGOMIS TARPTAUTINĖ ORGANIZACIJA 9. TARPTAUTINĖ ORGANIZACIJA NELAIMINGIEMS ĮVYKIAMS KELIUOSE IŠVENGTI 10. TARPTAUTINĖ KELIŲ TRANSPORTO SAJUNGA 11 TOLIMOJO SUSISIEKIMO IR ATITINKAMŲ TRANNSPORTO PRIEMONIŲ VAIRUOTOJŲ TARPTAUTINĖ SĄJUNGA Ir PASTOVIOJI TARPTAUTINĖ KELIŲ KONGRESŲ ASOCIACIJA

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2939 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
13 psl., (2939 ž.)
Darbo duomenys
  • Transporto ir logistikos referatas
  • 13 psl., (2939 ž.)
  • Word failas 92 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt