Kelių transporto verslo indėlis į Lietuvos ūkį ir valstybės biudžetą yra nemažas ir kasmet vis auga. Įstojus į ES ir atsivėrus naujoms rinkoms, kelių transportas tapo viena iš prioritetinių Lietuvos valstybės ūkio šalių ir, be abejo, labiausiai integruota į Europos transporto paslaugų rinką.
Kadangi yra daug autotransporto įmonių, automobilių transportas yra labai patogus vartotojui – juk jos išsidėsčiusios kur kas tankiau nei geležinkelio stotys ir siūlo daug įvairių paslaugų.
Šio darbo tikslas – išnagrinėti tarptautinį krovinių gabenimą automobilių transportu apžvelgiant jo trūkumus, privalumus, teisinį reguliavimą ir esamą padėtį Lietuvoje.
1. Krovinių gabenimo kelių transportu privalumai ir trūkumai
Kelių transportas – vienas iš pagrindinių gabenant krovinius tarptautiniais maršrutais. Tarptautiniame versle, transportuojant krovinius dideliais atstumais, autotransportas naudojamas pirmoje ir paskutinėje pakopoje. Pavyzdžiui, kroviniai į jūrų uostą iš tiekėjo atvežami autotransportu. Atvykus į paskirstymo vietą, iškrauti iš laivo kroviniai gavėjui taip pat pristatomi automobilių transportu. Todėl labai svarbu aptarti šios transporto rūšies pagrindinius privalumus ir trūkumus.
Privalumai:
• Manevringumas. Tai pats didžiausias automobilių transporto privalumas. Krovinių nereikia perkrauti, jie gali būti pristatyti „nuo durų iki durų“. Krovininio autotransporto neriboja kliento buvimo vieta. Automobiliai turi galimybę pasiekti bet kurį krovinio siuntėją gerai išplėtotu automagistralių tinklu – gamyklas, sandėlius ir kt. Automobilių transporto darbe nėra tokių operacijų, kaip autotraukinių formavimas, nes dauguma junginių (priekabos, puspriekabės) turi savo vilkiką ir automobilį ir taip gali dirbti nepriklausomai. Todėl transporto priemonė juda tiesiai iš krovinio siuntėjo pas gavėją. Šiuo metu egzistuojanti krovimo ir transportavimo įranga ir darbo organizavimas padeda sutrumpinti pristatymo laiką, palyginti su geležinkelių ir vandens transportu. Mažesnės krovinio siuntos, trumpesnis pristatymo laikas padeda logistikos vadybininkui mažinti atsargų kiekį, sandėliavimo išlaidas ir kartu palaikyti bei kelti vartotojo aptarnavimo lygį. (R.Palšaitis, Logistikos vadybos pagrindai, 2005, 158 p.)
• Vežimo greitis ir reguliarumas. Krovinių surinkimas ir vežimo maršrutas gali būti nustatytas pakankamai tiksliai, jis gali būti paskirtas atsižvelgiant į dienos laiką ir atstumą. Tai svarbu, kai...
Šį darbą sudaro 5235 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!