3. Pasaulio prekyba, auganti sparčiau nei pasaulio BVP, o per pastaruosius kelis dešimtmečius tiesioginių užsienio investicijų plėtra dar spartesnė nei tarptautinės prekybos.
7. Tarptautinis transportas, augantis ne tik apimtimi, bet ir gabenimo
greičiu;
10.Didėjanti kultūrinių, socialinių, profesinių ir kt. ryšių internacionalizacija;
11.Sparčiai plintanti pasaulinė išsilavinimo, mokslo, tyrimų, ryšių ir užsienio kontaktų svarba; auganti tarptautinių kelionių plėtra;
12.Didėjantis angių kalbos paplitimas ir populiarumas ir kt.
2. Vidiniai agresyvieji motyvatoriai veiklai užsienyje pradėti.
Įmonės administracijos suinteresuotumas eksportu
Įmonės užsienio ekonominės veiklos sėkmės garantas yra įmonės administracijos suinteresuotumas eksportu. Teigiama, kad tie valdytojai, kurie lankėsi užsienyje arba ten gimė ar gyveno, labiau linkę plėtoti įmonės užsienio ekonominę veiklą.
Pardavimo ir pelno augimo tikslai
Pardavimo apimčių ar pelno didinimas pasiekiamas prailginant prekės ir jos gamybos technologijos gyvavimo ciklą, pritraukiant naujus ar pigesnius išteklius.
Marketingo privalumai
Unikalus produktas, geras techninis aptarnavimas, stiprus rėmimas ir pan. leidžia įmonei įgyti pranašumą prieš konkurentus.
Ekonomija dėl išaugusio gamybos masto
Dėl išaugusių pardavimo apimčių mažėja pastoviosios išlaidos, tenkančios produkcijos vienetui. Todėl atsiranda galimybė sumažinti produkcijos kainą ir įgyti papildomą konkurencinį pranašumą.
Unikali produkcija, konkurencinga technologija
Kai įmonės produkcija yra unikali, t.y. įmonė turi technologinių pranašumų prieš konkurentus, galimybė parduoti šią produkciją užsienyje dėl alternatyvių išlaidų nebuvimo yra gerokai didesnė.
3. Tarptautinės plėtros kliūtys.
• Nepakankami finansiniai ištekliai.
• Žinių ir patirties trūkumas.
• Sąlyčio su užsienio rinkomis nebuvimas (t.p. didelis fizinis/psichologinis atstumas).
• Per mažas įmonės dėmesys eksportui.
• Per maži įmonės gamybiniai pajėgumai.
• Tarptautinių paskirstymo kanalų nebuvimas (nesugebėjimas prie jų
prieiti).
• Neproporcingas sąnaudų padidėjimas (gamybos, paskirstymo,
marketingo, finansavimo, kt.), įmonei norint vykdyti tarptautines
operacijas.
4. Tarptautinio marketingo uždaviniai.
• analizuoja esamas ir potencialias rinkas;
• planuoja ir vysto prekes, paslaugas ir sprendimus, atsižvelgdami į
užsienio vartotojų poreikius;
• užtikrina užsienio vartotojui priimtiną, patogų ir savalaikį prekių,
paslaugų ir sprendimų pateikimą;
• informuoja, apmoko ir stimuliuoja užsienio vartojus įsigyti jų poreikius novatoriškai, geriau ar kitaip tenkinančias prekes, paslaugas
ir sprendimus;
• nustato kainą, kuri, viena vertus, atitinka užsienio vartotojų gaunamą vertę, kita vertus, garantuoja reikiamą pelningumą ir investicijų grąžą užtikrina reikiamą palaikymą ir...
Šį darbą sudaro 3398 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!