Konspektai

Viskas apie tarptautinį marketingą

10   (1 atsiliepimai)
Viskas apie tarptautinį marketingą 1 puslapis
Viskas apie tarptautinį marketingą 2 puslapis
Viskas apie tarptautinį marketingą 3 puslapis
Viskas apie tarptautinį marketingą 4 puslapis
Viskas apie tarptautinį marketingą 5 puslapis
Viskas apie tarptautinį marketingą 6 puslapis
Viskas apie tarptautinį marketingą 7 puslapis
Viskas apie tarptautinį marketingą 8 puslapis
Viskas apie tarptautinį marketingą 9 puslapis
Viskas apie tarptautinį marketingą 10 puslapis
Viskas apie tarptautinį marketingą 11 puslapis
Viskas apie tarptautinį marketingą 12 puslapis
Viskas apie tarptautinį marketingą 13 puslapis
Viskas apie tarptautinį marketingą 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

3. Pasaulio prekyba, auganti sparčiau nei pasaulio BVP, o per pastaruosius kelis dešimtmečius tiesioginių užsienio investicijų plėtra dar spartesnė nei tarptautinės prekybos.
7. Tarptautinis transportas, augantis ne tik apimtimi, bet ir gabenimo
greičiu;
10.Didėjanti kultūrinių, socialinių, profesinių ir kt. ryšių internaciona­lizacija;
11.Sparčiai plintanti pasaulinė išsilavinimo, mokslo, tyrimų, ryšių ir užsienio kontaktų svarba; auganti tarptautinių kelionių plėtra;
12.Didėjantis angių kalbos paplitimas ir populiarumas ir kt.
2. Vidiniai agresyvieji motyvatoriai veiklai užsienyje pradėti.
Įmonės administracijos suinteresuotumas eksportu
Įmonės užsienio ekonominės veiklos sėkmės garantas yra įmonės administracijos suinteresuotumas eksportu. Teigiama, kad tie valdytojai, kurie lankėsi užsienyje arba ten gimė ar gyveno, labiau linkę plėtoti įmonės užsienio ekonominę veiklą.
Pardavimo ir pelno augimo tikslai
Pardavimo apimčių ar pelno didinimas pasiekiamas prailginant prekės ir jos gamybos technologijos gyvavimo ciklą, pritraukiant naujus ar pigesnius išteklius.
Marketingo privalumai
Unikalus produktas, geras techninis aptarnavimas, stiprus rėmimas ir pan. leidžia įmonei įgyti pranašumą prieš konkurentus.
Ekonomija dėl išaugusio gamybos masto
Dėl išaugusių pardavimo apimčių mažėja pastoviosios išlaidos, tenkančios produkcijos vienetui. Todėl atsiranda galimybė sumažinti produkcijos kainą ir įgyti papildomą konkurencinį pranašumą.
Unikali produkcija, konkurencinga technologija
Kai įmonės produkcija yra unikali, t.y. įmonė turi technologinių pranašumų prieš konkurentus, galimybė parduoti šią produkciją užsienyje dėl alternatyvių išlaidų nebuvimo yra gerokai didesnė.
3. Tarptautinės plėtros kliūtys.
• Nepakankami finansiniai ištekliai.
• Žinių ir patirties trūkumas.
• Sąlyčio su užsienio rinkomis nebuvimas (t.p. didelis fizinis/psichologinis atstumas).
• Per mažas įmonės dėmesys eksportui.
• Per maži įmonės gamybiniai pajėgumai.
• Tarptautinių paskirstymo kanalų nebuvimas (nesugebėjimas prie jų
prieiti).
• Neproporcingas sąnaudų padidėjimas (gamybos, paskirstymo,
marketingo, finansavimo, kt.), įmonei norint vykdyti tarptautines
operacijas.
4. Tarptautinio marketingo uždaviniai.
• analizuoja esamas ir potencialias rinkas;
• planuoja ir vysto prekes, paslaugas ir sprendimus, atsižvelgdami į
užsienio vartotojų poreikius;
• užtikrina užsienio vartotojui priimtiną, patogų ir savalaikį prekių,
paslaugų ir sprendimų pateikimą;
• informuoja, apmoko ir stimuliuoja užsienio vartojus įsigyti jų po­reikius novatoriškai, geriau ar kitaip tenkinančias prekes, paslaugas
ir sprendimus;
• nustato kainą, kuri, viena vertus, atitinka užsienio vartotojų gau­namą vertę, kita vertus, garantuoja reikiamą pelningumą ir investi­cijų grąžą užtikrina reikiamą palaikymą ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3398 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (3398 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros konspektas
  • 14 psl., (3398 ž.)
  • Word failas 117 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį konspektą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt