Žinybinis vežėjas neaptarnauja visuomenės. Tiksliau sakant, žinybinis vežėjas sau transportuoja žaliavas ir jau pagamintą produkciją. Daugumoje šalių žinybiniam vežėjui juridiškai lkeidžiama transportuoti prekes kitiems (t.y. visomenei), bet tik tuo atveju, jei tokios paslaugos suteikiamos nemokamai.
Žinybinis transportavimas sunkvežimiais dažniausiai ir labiausiai paplitusi transportavimo forma Lietuvoje. Beveik kiekviena firma gali eksploatuoti nuosavą sunkvežimių parką, net jei jį sudarytų vienas sunkvežimis.
Svarbiausia priežastis, dėl kurios firmos įsigyjanuosavų sunkvežimių, yra aukštesnis aptarnavimo lygis ir mažesnės išlaidos. Abiem atvejais nuosavo parko vadybininkai siekia geriau aptarnauti.
• trumpesnis pristatymo laikas;
• mažesnės produkcijos atsargos;
• mažesni produkcijos nuostoliai;
• vairuotojas gali kartu atlikti ir pardavėjo pareigas;
• kitos aplinkybės (specifiniai poreikiai);
• mažesnės išlaidos;
• mažesnės transportavimo išlaidos (neskaičiuojamas pelnas, kuris tektų samdomam vežėjui);
• sumažintas atsargų dydis;
• reklama;
• galimybė derėtis su samdomais vežėjais.
Trūkumai:
• didesnės išlaidos nei samdant;
• grįžimas be krovinio (Lietuvoje žinybiniu žinybiniu automobilių transportu vežti ne savo krovinius);
• administravimo sugebėjimų trūkumas;
• garažo, biuro išlaikymo ir administravimo našta;
• atsakomybė už krovinio sugadinimą ir vagystes;
• didesnės dokumentacijos kiekis;
• problemos, susijusios su automobilių gedimais keliuose;
• sosocialinės problemos, susijusios su profsąjungomis.
Firma turėdama nuosavą sunkvežimių parką, gali geriau kontroliuoti ir lanksčiau vadovauti savo vežimų sistemai, tenkinti savo klientų išorinius (galutiniams produktams) ir vidinius (žaliavoms) poreikius.
Žinybiniai vežėjai gali transportuoti žemesnėmis nei samdomi vežėjai kainomis. Pristatant užsakymus nuosavais sunkvežimiais, galima sutaupyti, kadangi į kainą (sąnaudas) neįskaitomas pelnas. Šis privalumas ypač akivaizdus, kai nuosavos transporto priemonės yra pakraunamos brangiomis prekėmis ir yra galimybė išnaudoti visą automobilio ridą.
Žinybinis vežimas sunkvežimiais turi ir trūkumų. Dažniausiai trūkumais pasireiškia didesnėmis transportavimo išlaidomis dėl gryžimo tuščiomis. Todėl krovinio vežimo kaina didėja.
Kai firmos samdo vadybininką konkrečiomis vežimo užduotimis, transportavimo išlaidos didėja.
Firma, kaip privatus vežėjas, susiduria su krovinio sugadinimo ir nuostolių rizika.
Dokumentacijos tvarkymo išlaidos padidėj, kai žinybinis vežimas tampa tarpvalstybiniu.
Nors produkcijos vežimas žinybiniu autotransportu turi trūkumų, bet tai, kad egzistoja daug žinybinio transporto parkų, rodo jog privalumų, kur kas daugiau.
Išlaidų ribojimas. Transporto parkoveikla paprastai orientuota į tinkamą aptarnavimąarba...
Šį darbą sudaro 1949 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!