Referatai

Transporto raida, politika, Romos sutartis

9.8   (3 atsiliepimai)
Transporto raida, politika, Romos sutartis 1 puslapis
Transporto raida, politika, Romos sutartis 2 puslapis
Transporto raida, politika, Romos sutartis 3 puslapis
Transporto raida, politika, Romos sutartis 4 puslapis
Transporto raida, politika, Romos sutartis 5 puslapis
Transporto raida, politika, Romos sutartis 6 puslapis
Transporto raida, politika, Romos sutartis 7 puslapis
Transporto raida, politika, Romos sutartis 8 puslapis
Transporto raida, politika, Romos sutartis 9 puslapis
Transporto raida, politika, Romos sutartis 10 puslapis
Transporto raida, politika, Romos sutartis 11 puslapis
Transporto raida, politika, Romos sutartis 12 puslapis
Transporto raida, politika, Romos sutartis 13 puslapis
Transporto raida, politika, Romos sutartis 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Bendrijai transporto politika svarbi dviem aspektais. Pirma, transportas būtinas vieningai rinkai, nes jo dėka funkcionuoja pagrindinės laisvės. Tai sektorius, neatsiejamai susijęs su Bendrijos žemės ūkio, pramonės, aplinkos apsaugos ir komercine politika. Antra, šiuolaikinėse pramoninėse valstybėse jis išsivystė ir tapo labai svarbia ekonomikos šaka. Visame bendrijos transporto sektoriuje dirba apie 7 milijonus žmonių, jis sudaro 6,5 % bendrojo nacionalinio produkto.
Todėl logiška ir savaime suprantama, kodėl nuo pat pradžių transportas tapo bendrijos veiklos sritimi.
Nors pagal sutartį transportas turėjo tapti bendros politikos sritimi, pradžioje Bendrijos veiksmai neatrodė kaip siekimas visuotinai suderinti požiūrį ir niekada nežengti toliau pavienių priemonių. Įvairios transporto rūšys, ypač pervežimai keliais, geležinkeliais bei vidaus vandens keliais liko ( ir dauguma tebėra ) tvirtai įleidusios šaknis nacionalinėse struktūrose. Tokią padėtį dar labiau įtvirtino valstybės – narės, kurios dėl įvairių priežasčių vis dar norėjo laikytis individualios transporto strategijos[ 1].
Tolesnė palanki proga žengti į priekį susidarė priėmus Vieningos Europos aktą, kuris transportą aiškiai išskyrė kaip esminę vieningos rinkos grandį bei išdėstė priemones, leidžiančias Bendrijos institucijoms sukurti bendrą transporto rinką. Nuo 1992 metų bendra transporto politika sėkmingai ir sparčiai žengė į priekį ir apėmė visą spektrą priemonių ir iniciatyvų, skirtų vieningai transporto paslaugų rinkai paremti. Galutinis šio proceso rezultatas buvo akivaizdus : susikūrė dar atviresnė, be nereikalingų biurokratinių kliūčių ir apribojimų rinka, skatinanti laisvą konkurenciją bei padedanti firmoms tobulinti sugebėjimus konkuruoti, finansinę galią bei efektyvumą, raginanti gerinti transporto sistemų veikimą ir kokybę bei didinti saugumą, patikimumą, keleivių komfortą. Drauge transporto tyrimų, raidos bei infrastruktūros srityse buvo imtasi priemonių ir naujų iniciatyvų aplinkai saugoti.
Transportas – tai kiekvienai išsivysčiusiai ekonomikai gyvybiškai svarbi paslauga. Jeigu nebūtų transporto, tai žmonėms būtų sunkiau ne tik reikalui esant keliauti iš vienos vietovės į kitą, bet ir ūkyje atsivežti reikalingų žaliavų ir išparduoti pagamintą produkciją.
Kol nebuvo motorizuotų transporto priemonių, žmonės keliaudavo ir gabendavo krovinius gyvuliais, daugiausia arkliais, o vandeniu – valtimis...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3719 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas.3
  • 1. Transporto raida..4
  • 2. Romos sutartis5
  • 3. Bendrieji transporto politikos principai6
  • 4. Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos strategija8
  • 5. Kelių transporto dabartis ir perspektyvos.9
  • 6. ES parama Lietuvos keliams.11
  • Išvados.14
  • Literatūros sąrašas..15

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (3719 ž.)
Darbo duomenys
  • Transporto ir logistikos referatas
  • 14 psl., (3719 ž.)
  • Word failas 112 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt