Transporto rūšys

Transportas istoriniame kontekste. Automobilių raida. Logistika – pagrindinis elementas tiekimo grandinėje. Materialios logistikos priemonės. Transporto sistemos. Išorės transporto sistema. Automobilių transportas. Geležinkelio transportas. Vandens transportas. Jūrų transportas. Vidaus vandenų transportas. Krovinių gabenimo laivų tipai. Oro transportas. Vamzdynų transportas. Įmonės vidaus transporto sistema. Išvados.
1 atsiliepimai
Apimtis
43 puslapiai
Kategorija
Transporto ir logistikos diplominis darbas
Transporto rūšys 1 puslapis
1 puslapis
Transporto rūšys 2 puslapis
2 puslapis
Transporto rūšys 3 puslapis
3 puslapis
Transporto rūšys 4 puslapis
4 puslapis
Transporto rūšys 5 puslapis
5 puslapis
Transporto rūšys 6 puslapis
6 puslapis
Transporto rūšys 7 puslapis
7 puslapis
Transporto rūšys 8 puslapis
8 puslapis
Transporto rūšys 9 puslapis
9 puslapis
Transporto rūšys 10 puslapis
10 puslapis
Transporto rūšys 11 puslapis
11 puslapis
Transporto rūšys 12 puslapis
12 puslapis
Transporto rūšys 13 puslapis
13 puslapis
Transporto rūšys 14 puslapis
14 puslapis
Transporto rūšys 15 puslapis
15 puslapis
Transporto rūšys 16 puslapis
16 puslapis
Transporto rūšys 17 puslapis
17 puslapis
Transporto rūšys 18 puslapis
18 puslapis
Transporto rūšys 19 puslapis
19 puslapis
Transporto rūšys 20 puslapis
20 puslapis
Transporto rūšys 21 puslapis
21 puslapis
Transporto rūšys 22 puslapis
22 puslapis
Transporto rūšys 23 puslapis
23 puslapis
Transporto rūšys 24 puslapis
24 puslapis
Transporto rūšys 25 puslapis
25 puslapis
Transporto rūšys 26 puslapis
26 puslapis
Transporto rūšys 27 puslapis
27 puslapis
Transporto rūšys 28 puslapis
28 puslapis
Transporto rūšys 29 puslapis
29 puslapis
Transporto rūšys 30 puslapis
30 puslapis
Transporto rūšys 31 puslapis
31 puslapis
Transporto rūšys 32 puslapis
32 puslapis
Transporto rūšys 33 puslapis
33 puslapis
Transporto rūšys 34 puslapis
34 puslapis
Transporto rūšys 35 puslapis
35 puslapis
Transporto rūšys 36 puslapis
36 puslapis
Transporto rūšys 37 puslapis
37 puslapis
Transporto rūšys 38 puslapis
38 puslapis
Transporto rūšys 39 puslapis
39 puslapis
Transporto rūšys 40 puslapis
40 puslapis
Transporto rūšys 41 puslapis
41 puslapis
Transporto rūšys 42 puslapis
42 puslapis
Transporto rūšys 43 puslapis
43 puslapis
Transporto rūšys 44 puslapis
44 puslapis
Transporto rūšys 45 puslapis
45 puslapis
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.

Darbo ištrauka

Važinėdami šiuolaikiniais moderniais, techniškai tobulais automobiliais retai susimąstome, kiek daug per tūkstantmečius žmonija sunaudojo proto, energijos, įtempto entuziastingo darbo, kol pasiekė tokį unikalų rezultatą. Šis procesas visu spartumu vyksta ir toliau; vis daugiau šalių įsijungia į automobilių gamybą; gamintojai įnirtingai konkuruoja ir kovoja dėl pirkėjo, pasitelkdami naujausius išradimus.O prieš šimtus metų buvo paprasčiau. Nenuoramos išradėjai, smalsūs technikos ir mokslo paslapčių ieškotojai, kūrė automobilių ir juos vairuojančių jėgainių pradus, jausdami pirmiausia milžinišką moralinį pasitenkinimą, kad jų sukurtas iš negyvų detalių agregatas ne tik pats juda, bet ir savo kūrėją veža. Būtinumas kuo daugiau, kuo greičiau ir pigiau nuvežti buvo dar viena socialinė priežastis, skatinusi automobilių atsiradimą ir tobulinimą. Juk automobilį "šerti" reikia tik važiuojant, o arklį, asilą arba jautį - ištisus metus.Ratai atsirado prieš 7000 metų, kai žmogus, beritinėdamas akmenis pakištais rąstais, kartą nupjovė nuo vieno rąsto porą skridinių, užmovė ant kito rąsto galų ir nuvažiavo... Tai buvo didžiausias atradimas žmonijos istorijoje, neturintis analogų gamtoje ir tai ko gero vienintelis dalykas, kuris mažiausiai pasikeitė per visą transporto priemonių evoliucijos laikotarpį. Joks gyvūnas gamtoje nesinaudoja ratais, nes jiems reikalingi keliai, o varikliui - dar ir kuras, alyvos, tepalai, automobiliui - padangos; viso to irgi gamta nenaudoja.Bėgant amžiams transporto priemonės vis tobulėjo. Revoliucija transporte įvyko tada kai buvo išrastas garo variklis, o vėliau vidaus degimo variklis ir elektros variklis. Tada buvo galima atsisakyti jaučių ir arklių "jėgainių". Galima teigti, jog nuo tos minutės, kai pirmą kartą buvo įmontuotas vidaus degimo variklis į vežimą prasidėjo šiuolaikinio automobilio istorija.Šiais laikais gerokai pasikeitė supratimas apie transporto priemonių reikšmę. Jei senovėje jie buvo naudojami grynai krovinių gabenimui, tai dabar jie dar atlieka ir pramogas teikiančių mechanizmų funkcijas. Todėl jau kuris laikas automobiliai dažniausiai ištobulinami taip, kad dauguma jų vartotojų retai kada išnaudoja visus jų teikiamus privalumus.Tačiau mus domina ne kas juos perka, o kaip anksčiau tobulėjo ir dabar tobulėja technologijos, kokios yra diegiamos naujovės į šiuolaikinį transportą, o jų tikrai yra labai gausu. Galbūt galėsime nuspėti, prognozuoti, koks bus ateinančio amžiaus automobilis, kadangi dar toliau prognozuoti būtų labai sudėtinga. Rato ir vežimo istorija prasidėjo anksčiau nei buvo sugalvoti rašmenys, nes seniausi istoriniai šaltiniai apie ratus ir vežimą kalba kaip apie seniai žinomus dalykus. Pirmieji ratai - tai ištisinio medžio ritiniai. Manoma, kad pirmuosius vežimus traukdavę jaučiai. Europos kraštuose vežimai atsirado ankstyvajame bronzos amžiuje. Buvo žinomi labai netobuli keturračiai arba dviračiai krovinių vežimai. Furgonas - didelis dengtas, arklių traukiamas vežimas, dažniausiai skirtas kroviniams vežti. Oficiali automobilių istorija prasidėjo 1886 m. Automobilių išradėjais laikomi vokiečiai Karlas Bencas ir Gotlibas Daimleris. Prielaidos automobiliui atsirasti susidarė jau anksčiau. Vežimai, karietos - tai gyvosios energijos šaltinių panaudojimas transporte. Tolesnis žingsnis - vėjo jėgos panaudojimas. Reikia manyti, kad vėjo energija buvo naudojama transporte jau gilioje senovėje. ...

Literatūros šaltiniai 7
Darbo lygis Universitetinis
Kursas 0 kursas
Darbo tipas Diplominiai darbai
Failas Transporto rusys.doc (60.33 KB)

Kiti mokslo darbai

Įmonės analizė: konditerijos įmonė ir paminklų gamybos įmonė
Įmonės analizė: konditerijos įmonė ir paminklų gamybos įmonė
  • Analizės »
  • Transporto ir logistikos analizė

Įžanga. Tikslas išnagrinėti individualių įmonių veiklą, įsigilinti į Jūratės Gulbinienės individualios įmon...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Lietuvos Respublikos vyriausybės nutarimo dėl importo ir eksporto terminalų (laikinojo prekių saugojimo sandėlių) ir jo papildymų įtaka Lietuvos tarptautinei logistikai
Lietuvos Respublikos vyriausybės nutarimo dėl importo ir eksporto terminalų (laikinojo prekių saugojimo sandėlių) ir jo papildymų įtaka Lietuvos tarptautinei logistikai
  • Analizės »
  • Transporto ir logistikos analizė

Įvadas. Pirmasis Lietuvos Respublikos (LR) vyriausybės nutarimas dėl importo ir eksporto (laikinojo prekių saugojimo s...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Pavilnių regioninio parko transporto sistemos analizė
Pavilnių regioninio parko transporto sistemos analizė
  • Analizės »
  • Transporto ir logistikos analizė

Įvadas. Pavilnių regioninio parko geografinė padėtis. Pavilnių parko gamtinės ir kultūrinės aplinkos analizė. Pav...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Tarptautiniai pervežimai. Problemos ir perspektyvos
Tarptautiniai pervežimai. Problemos ir perspektyvos
  • Analizės »
  • Transporto ir logistikos analizė

Paslaugų paketas. Tarptautiniai pervežimai. Problemos ir perspektyvos. Transportas. Transporto šakos. Trumpa 3 pagrindi...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė
Tarptautinių pervežimų sausumos transportu Lietuvoje analizė
  • Analizės »
  • Transporto ir logistikos analizė

Krovinių vežimo kelių transportu analizė. Tarptautinių gabenimų kelių transportu dinamika 1995-2003 m. laikotarpiu....

2 atsiliepimų
Parsisiųsti