1. Riedmenų klasifikacija. Traukos riedmenų sandara. Riedmenys klasifikuojami į vagonus ir traukos riedmenys. Traukos riedmenys sudaro: lokomotyvai, dyzeliniai traukiniai, elektriniai traukiniai. Lokomotyvai skirstomi į šilumvežius, garvežius, elektrovežius, motorvežius, turbovežius, automotrises, girovežius. Vagonai būna prekiniai ir keleiviniai. Pagrindinės dalys: variklis, traukos pavara, vežimėlis, aširatis...
2. Lokomotyvų ašinės charakteristikos. Kiek ašių , kokios, kaip išdėstytos. Skaičiai charakteristikoje žymi ašių kiekį, pliusai ir minusai rodo ar vežimėliai sujungti tarpusavyje. Jei yra indeksas o-kad kiekvienas aširatis varantysis (individuali pavara). Pvz. (3-3)- vienos sekcijos šilumvežio ašių charakteristika Arba skaičius galima pakeisti raidėm. Ašinė charakteristika išreiškia aširačių išdėstymą važiuoklėje, aširačių nuo traukos variklių pavaros tipą, sukimo momento perdavimo būdą.
3. Lokomotyvų variklių tepimo sistemų paskirtis, klasifikacija, konstrukciniai ypatumai. Paskirtis tiekti tepalą tam tikru slėgiu tarp dyzelinio alkūninio veleno ir indeklų, siekiant sukurti tepalinį guolį, tepti besitrinančius mechanizmus. Aušinti pagrindinius variklio elementus. Nuo besitrinančių paviršių nuplauti dilimo produktus. Išvalyti alyvą nuo nešvarumų. Klasifikacija: tepimo sistema skirstoma pagal tepalo cirkuliacijos kontūrų skaičių (vieno, dviejų, trijų, keturių, penkių kontūrų tepalo cirkuliacijos sistemos). 1.filtras, siurblys, variklis 2. siurblys, šilumokaitis 3. siurblys, centrifuga 4. siurblys, smulkaus valymo filtras. 5 kaip ir pirmas. Konstrukciniai ypatumai: alyvos aušinimo skysčio šilumokaitis, išcentrinis tepalo valymo filtras, papildomas bakelis tepalui (sausas dyzelio karteris). Sandara: tepalo palaikymo talpa, siurblys, kanalas, filtras, šilumokaitis. Variklio elementų tepimo būdai: po slėgiu, taškymas, mišrus.
4. Lokomotyvų variklių degalų tiekimo sistemų paskirtis, klasifikacija, konstrukciniai ypatumai, pagrindiniai elementai. Paskirtis: saugoti degalų atsargas, išvalyti degalus ir apsaugoti elementus nuo dilimo. Tam tikru kiekiu, slėgiu ir momentu įpurkšti degalus į variklio cilindrus apie 200-2500 atm. įpuršk. Klasifikacija: pagal aukšto slėgio siurblį. Aukšto slėgio siurblys skirtas kiekvienam cilindrui, commonrail sistema, kur degalai suslegiami į tam tikrą rezervuarą ir įpurškimo momentas reguliuojamas elektroniniu būdu. Konstrukciniai ypatumai: kuro šildytuvas, kuro bakai įmontuoti į rėmus, spec bakai purvinam kurui. Pagrindiniai elementai: Bakas, rupaus valymo filtras, krumpliaratinis siurblys, smulkaus valymo filtras, aukšto...
Šį darbą sudaro 2750 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!