Vaikų auklėjimas Japonijoje

Socialinė padėtis Japonijoje. Šeimos tradicijos. Prostitucija. Tėvų-vaikų santykiai. Etika ir estetika vaikų auklėjime. Bendravimas.
1 atsiliepimai
Apimtis
4 puslapiai
Kategorija
Psichologijos referatas
Vaikų auklėjimas Japonijoje 1 puslapis
1 puslapis
Vaikų auklėjimas Japonijoje 2 puslapis
2 puslapis
Vaikų auklėjimas Japonijoje 3 puslapis
3 puslapis
Vaikų auklėjimas Japonijoje 4 puslapis
4 puslapis
Vaikų auklėjimas Japonijoje 5 puslapis
5 puslapis
Vaikų auklėjimas Japonijoje 6 puslapis
6 puslapis
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.

Darbo ištrauka

Prieškario Japonija buvo vyrų ir visiško moters beteisiškumo šalis. Tai buvo įteisinta įstatymais, papročiais, morale. Vyras turėjo teisę į visos šeimos materialines vertybes, nuo jo noro priklausė žmonos darbas namuose, laisvalaikis. Ji neturėjo jokios teisės priešintis. Japonų išsiauklėjimas buvo paremtas trimis klusnumo kriterijais: dukra aukojasi tėvui, žmona – vyrui, motina – sūnui.Japonijoje tėvų namai ar žemė yra visų šeimos narių. Paveldėjęs tėvų turtą, vyriausiasis sūnus kartu imasi šeimos galvos vaidmens bei atsakomybės, beje, ne tik nusenusiems tėvams, bet ir jaunesniems broliams. Vienas iš jų likęs be darbo, gali tikėtis, kad žmoną ir vaikus visada priglaus tėvų namai. Dėl to kiekviena šeima nori turėti sūnų. Japonui neturėti sūnaus – ne kas kita, kaip būti pasmerktam vienišai senatvei. Šeima be sūnaus laikoma nelaiminga. Sūnus yra giminės tęsėjas, garbės ir turto saugotojas. Jis privalo pakeisti tėvą, ne tik padėti jam. Čia, kaip ir Kinijoje, ypač valstiečiai, mano, kad jie neįvykdė savo gyvenimo tikslo, įžeidė savo protėvius, jei nepagimdė berniuko – įpėdinio, pratęsiančio vyriškąją giminę. Feodalizmo laikais, jeigu šeima neturėjo tokio įpėdinio, turtas atitekdavo valstybei. Jeigu šeimoje yra tik dukterys, vienai iš jų tėvai ieškodavo sužadėtinio, kuris sutiktų būti įsūnytas. Tada vyras gauna žmonos pavardę ir kartu imasi sūnaus pareigų įtėviams. Nugyventi amžių po vienu stogu su ištekėjusia dukterimi neįprasta. Vadovaudamiesi šūkiu "viskam savo vieta", nuo neatmenamų laikų japonai įprato skirstyti moteris į tris kategorijas: pirmoji – namų židiniui saugoti, giminei pratęsti – žmona; antroji – sielai – išprususi geiša; trečioji – kūnui – oirana, kurios vietą, uždraudus prostituciją, užėmė kabaretų ir barų merginos. Kai ateina vestuvių metas, kiekviena japonė tampa rami, nusižeminusi ir klusni. Nežiūrint to, Japonijoje vis daugiau šeimų, kuriose moterys vadovauja ne tik šeimos ūkui, bet ir vyrui. Daug japonių turi tvirtą charakterį ir valią. Jos puikiai moka tvardytis, o diplomatija ir atkakliu ramumu iš vyrų laimi daug daugiau nei energingos europietės ar amerikietės. Tokius gabumus moterys stengiesi nuslėpti – jos apsimeta, kad visa, ką jos daro ir kalba – šeimos galvos išmintis, ir, kad jų sėkmė – tai pirmiausia vyro sėkmė. ...

Literatūros šaltiniai 3
Darbo lygis Universitetinis
Kursas 1 kursas
Darbo tipas Referatai
Failas Vaiku auklejimas Japonijoje.doc (10.36 KB)

Kiti mokslo darbai

Bendravimas (12)
Bendravimas (12)
  • Analizės »
  • Psichologijos analizė

Teorinės medžiagos apie bendravimą analizė. Lentelė: Aspektai, kriterijai, į kuriuos reikia atsižvelgti. Argumentai...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
C.G. Jungas
C.G. Jungas "Psichologija ir religija"
  • Analizės »
  • Psichologijos analizė

Knygos skaitymo dienoraštis. Įžanga. Pasąmonės autonomiškumas. Dogmos ir natūralūs simboliai. Natūralaus simbolio...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
C.G. Jungas
C.G. Jungas "Siela ir mirtis"
  • Analizės »
  • Psichologijos analizė

C.G. Jungo kūrinio "Siela ir mirtis" analizė.

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Knygų lyginamoji analizė: Z. Froidas
Knygų lyginamoji analizė: Z. Froidas "Kasdieninio gyvenimo psichopatologija" ir G.W. Olportas "Tapsmas"
  • Analizės »
  • Psichologijos analizė

Z. Froido knygos "Kasdieninio gyvenimo psichopatologija" bei G.W. Olporto knygos "Tapsmas" analizė. ...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Moters įvaizdis televizijos reklamoje
Moters įvaizdis televizijos reklamoje
  • Analizės »
  • Psichologijos analizė

Reklama. Stereotipai. Moters įvaizdžiai reklamoje.

1 atsiliepimų
Parsisiųsti