Vaikų elgesio koregavimas žaidimo terapija

Įvadas. Lėtesnė vaikų branda. Vaikų elgsenos sutrikimai. Vaikų elgsenos sutrikimų tipai. Žaidimo terapija. Žaidimo terapijos tikslai. Vaiko ir suaugusiojo santykiai. Grupinė žaidimo terapija. Elgesio korekcijos proceso stadijos žaidimo grupėje. Išvados.
1 atsiliepimai
Apimtis
13 puslapių
Kategorija
Specialiosios pedagogikos referatas
Vaikų elgesio koregavimas žaidimo terapija 1 puslapis
1 puslapis
Vaikų elgesio koregavimas žaidimo terapija 2 puslapis
2 puslapis
Vaikų elgesio koregavimas žaidimo terapija 3 puslapis
3 puslapis
Vaikų elgesio koregavimas žaidimo terapija 4 puslapis
4 puslapis
Vaikų elgesio koregavimas žaidimo terapija 5 puslapis
5 puslapis
Vaikų elgesio koregavimas žaidimo terapija 6 puslapis
6 puslapis
Vaikų elgesio koregavimas žaidimo terapija 7 puslapis
7 puslapis
Vaikų elgesio koregavimas žaidimo terapija 8 puslapis
8 puslapis
Vaikų elgesio koregavimas žaidimo terapija 9 puslapis
9 puslapis
Vaikų elgesio koregavimas žaidimo terapija 10 puslapis
10 puslapis
Vaikų elgesio koregavimas žaidimo terapija 11 puslapis
11 puslapis
Vaikų elgesio koregavimas žaidimo terapija 12 puslapis
12 puslapis
Vaikų elgesio koregavimas žaidimo terapija 13 puslapis
13 puslapis
Vaikų elgesio koregavimas žaidimo terapija 14 puslapis
14 puslapis
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.

Darbo ištrauka

Vis dažniau mūsų aplinkoje pedagogai, tėvai ar gydytojai pastebi vaikų elgsenos sutrikimų. Jų būna pačių įvairiausių. Vaikai mažai bendrauja, yra agresyvūs, apatiški, nesusikaupia, nesimoko ir daugelis kitų. Priežastys taip pat pačios įvairiausios: sunkumai šeimoje, patirtos traumos, nuoskaudos, bendraamžių patyčios ir panašiai.Vienas iš patikimiausių ir geriausius rezultatus žadantis metodas – žaidimo terapija. Ji taikoma norint koreguoti vaikų ir paauglių elgsenos sutrikimus. Terapeuto naudojami terapiniai žaidimai padeda nebijoti aplinkos, skatina bendrauti, derinti savo veiksmus ir norus prie kitų vaikų, arba kai darbas vyksta individualiai, terapeutas skatina sukurti tokią žaidimo situaciją, kurios metu vaikas atsikratytų jį slegiančios įtampos, baimių, bendravimo sunkumų.Žaidimo terapijos metu vaikas viską sprendžia pats, o terapeutas tik neakivaizdžiai koreguoja jo sprendimus ir padeda modeliuoti situacijas. Didžiausi pasiekimai būna tada kai vaikas dalyvauja grupinėje terapijoje. Tokiu atveju jis išmoksta būti tarp kitų vaikų, mokosi iš jų, koreguoja savo elgesį, prisitaiko prie aplinkos, bendradarbiauja.Žaidimo terapija kiekvieną vaiką veikia individualiai. Kiekvieno vaiko pasiekimai yra kitokie. Tačiau didžiąja dalimi vaikai netiesioginiu būdu pakoreguoja savo elgseną ir pašalina juos slėgusius sutrikimus.Darbo tikslai:1. Išsiaiškinti kokie yra vaikų elgsenos sutrikimai;2. Apibūdinti, kas tai yra Žaidimo terapija;3. Kokie žaidimo terapijos uždaviniai;4. Kaip veikia grupinė žaidimo terapija Lėtesnę vaiko brandą (ji būdinga 5-20 procentų mokyklinio amžiaus vaikų) lemia įvairūs faktoriai. Pagal etiologiją Lėtesnė branda gali būti skirstoma į: Konstitucinę (paveldimą)Somatogeninę (dėl somatinių ligų)Psichogeninę (dėl nepalankių socialinių ir pedagoginių sąlygų, kognityvinės ar emocinės deprivacijos)Cerebrinę (dėl centrinės nervų sistemos pažeidimų).Lėtesnės brandos vaikams būdingas psichikos ontogenezės sulėtėjimas, pažintinės veiklos raidos sutrikimas, emocijų ir valios sferų nebrandumas. Šių vaikų pažintinės veiklos ir intelekto sutrikimas netolygus, jiems būdingas hiperaktyvumas, žemesnis ir kintantis protinės veiklos produktyvumas, susijęs su dideliais darbingumo svyravimais ir apskritai menku darbingumu, specifiniais kalbėjimo sutrikimais (bendras kalbos neišlavėjimas, dislalijos, disgrafijos, disleksijos). ...

Literatūros šaltiniai 8
Darbo lygis Universitetinis
Kursas 3 kursas
Darbo tipas Referatai
Failas Vaiku elgesio koregavimas zaidimo terapija.doc (22.44 KB)

Kiti mokslo darbai

Mokymosi sunkumai, iškylantys percepcinių-motorinių ryšių  sutrikimų turintiems vaikams, atliekantiems užduotis 3 klasės
Mokymosi sunkumai, iškylantys percepcinių-motorinių ryšių sutrikimų turintiems vaikams, atliekantiems užduotis 3 klasės "Šaltinis" pratybų 4 dalies sąsiuvinyje
  • Analizės »
  • Specialiosios pedagogikos analizė

Problemos aprašymas. Bendras apibūdinimas. Situacijos analizė. Šaltinis 3 klasė, 4 dalis, nuo 1 iki 15 puslapio...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Neįgalaus vaiko atvejo analizė
Neįgalaus vaiko atvejo analizė
  • Analizės »
  • Specialiosios pedagogikos analizė

Justuko norai ir ketinimai. Motinos norai. Realios galimybės. Kokie pasiūlymai? Kokie prioritetai? Kas galėtų padėti...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Psichologinė savirefleksija po pedagogo specialiosios praktikos
Psichologinė savirefleksija po pedagogo specialiosios praktikos
  • Analizės »
  • Specialiosios pedagogikos analizė

Psichologinė savirefleksija pasibaigus žemesniųjų klasių specialiosios pedagogo praktikai. Aptariama: Bendravimas su...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Specialiųjų poreikių vaikas: subjektyvios sampratos analizė mokslinio diskurso kontekste
Specialiųjų poreikių vaikas: subjektyvios sampratos analizė mokslinio diskurso kontekste
  • Analizės »
  • Specialiosios pedagogikos analizė

Įvadas. Visuomenės požiūris. Integracijos problema ugdymo švietimo įstaigose. Specialiųjų poreikių vaiko savarank...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Vaikai su proto negalia
Vaikai su proto negalia
  • Analizės »
  • Specialiosios pedagogikos analizė

Socialinės problemos pristatymas, svarbumas, situacijos analizė. Socialinio vystymosi Lietuvoje situacija. Institucijos...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti