Vaikų, turinčių raidos sutrikimų mokymo bendrojo lavinimo klasėje ypatumai

Įvadas. Bendrieji neįgalių vaikų, raidos dėsningumai. Veiksniai, lemiantys specialiųjų poreikių vaikų raidą. Vaikai, turintys intelekto sutrikimų. Intelekto sutrikimų samprata ir klasifikavimas. Nežymiai sutrikusio intelekto vaikų vystymosi ir ugdymo ypatumai. Kai kurie bendri nežymiai sutrikusio intelekto vaikų vystymosi ypatumai. Atskirų grupių nežymiai sutrikusio intelekto vaikų mokymosi sunkumų pobūdis. Specialiosios pedagoginės pagalbos teikimas sutrikusio intelekto vaikams bendrojo ugdymo mokyklose. Išvados.
1 atsiliepimai
Apimtis
9 puslapiai
Kategorija
Specialiosios pedagogikos referatas
Vaikų, turinčių raidos sutrikimų mokymo bendrojo lavinimo klasėje ypatumai 1 puslapis
1 puslapis
Vaikų, turinčių raidos sutrikimų mokymo bendrojo lavinimo klasėje ypatumai 2 puslapis
2 puslapis
Vaikų, turinčių raidos sutrikimų mokymo bendrojo lavinimo klasėje ypatumai 3 puslapis
3 puslapis
Vaikų, turinčių raidos sutrikimų mokymo bendrojo lavinimo klasėje ypatumai 4 puslapis
4 puslapis
Vaikų, turinčių raidos sutrikimų mokymo bendrojo lavinimo klasėje ypatumai 5 puslapis
5 puslapis
Vaikų, turinčių raidos sutrikimų mokymo bendrojo lavinimo klasėje ypatumai 6 puslapis
6 puslapis
Vaikų, turinčių raidos sutrikimų mokymo bendrojo lavinimo klasėje ypatumai 7 puslapis
7 puslapis
Vaikų, turinčių raidos sutrikimų mokymo bendrojo lavinimo klasėje ypatumai 8 puslapis
8 puslapis
Vaikų, turinčių raidos sutrikimų mokymo bendrojo lavinimo klasėje ypatumai 9 puslapis
9 puslapis
Vaikų, turinčių raidos sutrikimų mokymo bendrojo lavinimo klasėje ypatumai 10 puslapis
10 puslapis
Vaikų, turinčių raidos sutrikimų mokymo bendrojo lavinimo klasėje ypatumai 11 puslapis
11 puslapis
Vaikų, turinčių raidos sutrikimų mokymo bendrojo lavinimo klasėje ypatumai 12 puslapis
12 puslapis
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.

Darbo ištrauka

Asmenų, turinčių negalių, asmeninė, šeimyninė, socialinė padėtys nėra paprastos ir reikalauja kompleksinių sprendimo būdų. Ne visada neįgalus žmogus yra kaltas dėl savo asocialaus elgesio nors jis, be abejo, irgi yra atsakingas. Tačiau jeigu nuo pat gyvenimo pradžios neįgalųjį persekios jausmas, kad jis yra nemylimas, sukelia tėvų nerimą, artimųjų baimę ir aplinkinių agresiją, jis atsakys tuo pačiu.Neįgaliesiems, patyrusiems atstūmimą, patyčias, pyktį, yra sunku patikėti, kad jie gali mylėti ir būti mylimi (kartais jie slepia veidą pajutę, kad į juos kažkas žiūri). Kartu visi jų troškimai, visa energija yra nukreipta bendrauti su kitu. Dažnai jų agresyvumas yra neišreikštas troškimas mylėti ir būti mylimam. Psichologai teigia, kad būtent meilė suteikia prasmę gyventi. Ir kai kada, tam tikromis sąlygomis (po asmeninių išgyvenimų, sutikę žmogų, padėjusį suprasti gyvenimo reiškinius), nieko kito nebelieka, kaip tik įsiskverbti į neįgaliųjų vidinius jausmus ir atpažinti jų troškimą būti priimtam, pripažintam, mylimam. Visada buvo žmonių su vienokiu ar kitokiu sutrikimu, su vienokia ar kitokia negalia. Faktai rodo, kad seniau tokių žmonių būta daug, bet santykinai mažiau, lyginant su dabartiniais laikais, nes vaikai su negalia išgyvendavo tik iki paauglystės.Specialiųjų poreikių įvairovę lemia skirtingos negalių rūšys (fizinės, regėjimo, klausos, intelekto) ir funkcijos pažeidimo laipsnis. Įvairių fizinės, psichologinės ir socialinės reabilitacijos, pedagogikos priemonių taikymas tenkinant neįgalių asmenų fizinės veiklos poreikius yra vienas pagrindinių taikomosios fizinės veiklos uždavinių skatinant neįgaliųjų gebėjimą dalyvauti visuomenės gyvenime (socialinę integraciją) ir kartu mažinant jų negalios apraiškas.Specialiojoje literatūroje intelekto sutrikimas apibudinamas kaip "protinių sugebėjimų nukrypimas nuo normos, sukeliantis elgesio, emocijų bei socialinio prisitaikymo sutrikimų" (Bagdonas, 1995). Šiai sutrikimų grupei priskiriamas protinis atsilikimas, intelekto regresija ir kt. intelekto sutrikimai. ...

Literatūros šaltiniai 5
Darbo lygis Universitetinis
Kursas 4 kursas
Darbo tipas Referatai
Failas Vaiku turinciu raidos sutrikimu mokymo bendrojo lavinimo klaseje ypatumai.doc (16.83 KB)

Kiti mokslo darbai

Mokymosi sunkumai, iškylantys percepcinių-motorinių ryšių  sutrikimų turintiems vaikams, atliekantiems užduotis 3 klasės
Mokymosi sunkumai, iškylantys percepcinių-motorinių ryšių sutrikimų turintiems vaikams, atliekantiems užduotis 3 klasės "Šaltinis" pratybų 4 dalies sąsiuvinyje
  • Analizės »
  • Specialiosios pedagogikos analizė

Problemos aprašymas. Bendras apibūdinimas. Situacijos analizė. Šaltinis 3 klasė, 4 dalis, nuo 1 iki 15 puslapio...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Neįgalaus vaiko atvejo analizė
Neįgalaus vaiko atvejo analizė
  • Analizės »
  • Specialiosios pedagogikos analizė

Justuko norai ir ketinimai. Motinos norai. Realios galimybės. Kokie pasiūlymai? Kokie prioritetai? Kas galėtų padėti...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Psichologinė savirefleksija po pedagogo specialiosios praktikos
Psichologinė savirefleksija po pedagogo specialiosios praktikos
  • Analizės »
  • Specialiosios pedagogikos analizė

Psichologinė savirefleksija pasibaigus žemesniųjų klasių specialiosios pedagogo praktikai. Aptariama: Bendravimas su...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Specialiųjų poreikių vaikas: subjektyvios sampratos analizė mokslinio diskurso kontekste
Specialiųjų poreikių vaikas: subjektyvios sampratos analizė mokslinio diskurso kontekste
  • Analizės »
  • Specialiosios pedagogikos analizė

Įvadas. Visuomenės požiūris. Integracijos problema ugdymo švietimo įstaigose. Specialiųjų poreikių vaiko savarank...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Vaikai su proto negalia
Vaikai su proto negalia
  • Analizės »
  • Specialiosios pedagogikos analizė

Socialinės problemos pristatymas, svarbumas, situacijos analizė. Socialinio vystymosi Lietuvoje situacija. Institucijos...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti