Vaikų, turinčių regos sutrikimą, ugdymo organizavimo ypatumai

Įžanga. Brailio raštas. Regos likučių panaudojimas. Klausymosi įgūdžiai. Judėjimo įgūdžių mokymas. Išvados.
1 atsiliepimai
Apimtis
9 puslapiai
Kategorija
Specialiosios pedagogikos referatas
Vaikų, turinčių regos sutrikimą, ugdymo organizavimo ypatumai 1 puslapis
1 puslapis
Vaikų, turinčių regos sutrikimą, ugdymo organizavimo ypatumai 2 puslapis
2 puslapis
Vaikų, turinčių regos sutrikimą, ugdymo organizavimo ypatumai 3 puslapis
3 puslapis
Vaikų, turinčių regos sutrikimą, ugdymo organizavimo ypatumai 4 puslapis
4 puslapis
Vaikų, turinčių regos sutrikimą, ugdymo organizavimo ypatumai 5 puslapis
5 puslapis
Vaikų, turinčių regos sutrikimą, ugdymo organizavimo ypatumai 6 puslapis
6 puslapis
Vaikų, turinčių regos sutrikimą, ugdymo organizavimo ypatumai 7 puslapis
7 puslapis
Vaikų, turinčių regos sutrikimą, ugdymo organizavimo ypatumai 8 puslapis
8 puslapis
Vaikų, turinčių regos sutrikimą, ugdymo organizavimo ypatumai 9 puslapis
9 puslapis
Vaikų, turinčių regos sutrikimą, ugdymo organizavimo ypatumai 10 puslapis
10 puslapis
Vaikų, turinčių regos sutrikimą, ugdymo organizavimo ypatumai 11 puslapis
11 puslapis
Svarbu! Žemiau pateiktos nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visos kokybės darbą spustelkite parsisiųsti.

Darbo ištrauka

Visuomenėje iki šiol vyrauja nuostata, kad vaikas su negalia, tai vaikas be perspektyvos, kad jis našta visuomenei, kad jam užtenka minimalios pagalbos. Šiuo atveju labai svarbi pati šeima - jos nuostata , interesų specifika, tėvų informacinis kultūrinis lygis, galimybė padėti vaikui. Neįgaliajam vaikui, kaip ir kiekvienam kitam, reikalinga ne tik pilna, bet ir pilnavertė šeima. Kaip teigia A.Mori, ypatingiems vaikams reikalingi ypatingi tėvai. Specialiųjų poreikių įvairovė lemia skirtingos negalių rūšis (fizinės, regėjimo, klausos, intelekto) ir funkcijos pažeidimo laipsnis. Įvairių fizinės, psichologinės ir socialinės reabilitacijos, pedagogikos priemonių taikymas tenkinant neįgalių asmenų fizinės veiklos poreikius yra vienas pagrindinių taikomosios fizinės veiklos uždavinių skatina neįgaliųjų gebėjimą dalyvauti visuomenės gyvenime. Tinkamas neįgaliųjų fizinio ugdymo ir įvairiapusės reabilitacijos priemonių ir metodų parinkimas reikalauja iš fizinės veiklos specialistų specialių įgūdžių ir išsamių pedagogikos, psichologijos, sociologijos ir biomedicinos mokslų srities dalykinių žinių. Akivaizdu, jog tik tėvų , auginančių neįgalų vaiką, ir specialistų partnerystės santykiai gali padėti ne tik suprasti vieniems kitus tačiau ir palaužti tiek specialistų, tiek tėvų psichologinio atsiribojimo ir socialinės saviizoliacijos sienas. Tėvai visų pirma nori būti suprasti. Tarnybos turėtų paremti ne tik materialiai, bet ir psichologiškai.Šiame darbe bus koncentruojamasi į vaikų , turinčių regos sutrikimą, ugdymo organizavimo ypatumus.Plačiau aptarsiu ir įsigilinsiu į keturias pagrindines sritis ugdant visai aklus ar silpnaregius moksleivius.Tai (1) Brailio raštą; (2) regos likučio panaudojimą; (3) klausymosi įgūdžių lavinimą; (4) judėjimo įgūdžių lavinimą. Pirmieji trys dalykai glaudžiai susiję su akademiniu mokymu, ypač skaitymu; pastaroji sritis apima įgūdžius, kurių reikia kasdieniniame gyvenime.XIXa. Prancūzas Louisas Braille sukūrė rašto sistemą žmonėms , kurie , kaip ir jis pats, buvo akli.Sistema pagrįsta karinių pranešimų užrašymo metodu – naudojami iškili rašto ženklai.Pranešimus galima skaityti tamsoje, pasikliaujant ne rega, bet lytėjimu. Brailio sukurtos sistemos pagrindai naudojami ir šiandien , tačiau iškilus rašto ženklus dabar yra pakeitę įvairios iškilių taškų konfigūracijos. ...

Literatūros šaltiniai 3
Darbo lygis Universitetinis
Kursas 3 kursas
Darbo tipas Referatai
Failas Vaiku turinciu regos sutrikima ugdymo organizavimo ypatumai.doc (17.47 KB)

Kiti mokslo darbai

Mokymosi sunkumai, iškylantys percepcinių-motorinių ryšių  sutrikimų turintiems vaikams, atliekantiems užduotis 3 klasės
Mokymosi sunkumai, iškylantys percepcinių-motorinių ryšių sutrikimų turintiems vaikams, atliekantiems užduotis 3 klasės "Šaltinis" pratybų 4 dalies sąsiuvinyje
  • Analizės »
  • Specialiosios pedagogikos analizė

Problemos aprašymas. Bendras apibūdinimas. Situacijos analizė. Šaltinis 3 klasė, 4 dalis, nuo 1 iki 15 puslapio...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Neįgalaus vaiko atvejo analizė
Neįgalaus vaiko atvejo analizė
  • Analizės »
  • Specialiosios pedagogikos analizė

Justuko norai ir ketinimai. Motinos norai. Realios galimybės. Kokie pasiūlymai? Kokie prioritetai? Kas galėtų padėti...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Psichologinė savirefleksija po pedagogo specialiosios praktikos
Psichologinė savirefleksija po pedagogo specialiosios praktikos
  • Analizės »
  • Specialiosios pedagogikos analizė

Psichologinė savirefleksija pasibaigus žemesniųjų klasių specialiosios pedagogo praktikai. Aptariama: Bendravimas su...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti
Specialiųjų poreikių vaikas: subjektyvios sampratos analizė mokslinio diskurso kontekste
Specialiųjų poreikių vaikas: subjektyvios sampratos analizė mokslinio diskurso kontekste
  • Analizės »
  • Specialiosios pedagogikos analizė

Įvadas. Visuomenės požiūris. Integracijos problema ugdymo švietimo įstaigose. Specialiųjų poreikių vaiko savarank...

2 atsiliepimų
Parsisiųsti
Vaikai su proto negalia
Vaikai su proto negalia
  • Analizės »
  • Specialiosios pedagogikos analizė

Socialinės problemos pristatymas, svarbumas, situacijos analizė. Socialinio vystymosi Lietuvoje situacija. Institucijos...

1 atsiliepimų
Parsisiųsti