Priimu cilindro skersmuo D = 72 mm, stūmoklio eiga S = 0,75 72 = 54 mm.
Tekančio siurbimo traktu mišinio temperatūros padidėjimas ΔT = 20 K.
(1.1)
čia Δpa – slėgio nuostoliai.
(1.2)
čia A- apytikslis koeficientas, kuriuo įskaičiuojama siurbimo trakto hidraulinė varža, parenku A = 3,2.
vs – vidutinis įsiurbiamo oro greitis.
Benzininiam varikliui,
Stūmoklio greitį vst. paskaičiuojame:
. (1.3)
Tada
(1.4)
Δpa = Mpa.
Tada
Mpa.
Apskaičiuota reikšmė neišeina iš ribų 0,080 ÷ 0,094 Mpa;
Apskaičiuojame pripildymo koeficientą:
(1.5)
čia ε – suslėgimo laipsnis, ε =9,1;
φp=1,24 – papildomo pripildymo koeficientas.
T1= T0 + ΔT; (1.6) T1= 288 + 20=308 K.
Liekamųjų dujų slėgis:
(1.7)
Įsiurbimo pabaigos temperatūra:
(1.8)
čia Tr – liekamųjų dujų temperatūra, K. Apskaičiuojame pagal formule:
γ - liekamųjų dujų koeficientas,
(1.9)
2 Slėgimas
Slėgio takto pabaigos slėgis:
pc =paεn1; (1.10)
čia n1 – slėgimo politropinis rodiklis, n1 =1,41 – 2/nN
;
MPa.
Temperatūra slėgimo takto pabaigoje:
(1.11)
.
3 Degusis mišinys ir deginiai
Degalų sudėtis: Cx=0,85; Hx=0,15; Ox=0.
Teorinis oro kiekis:
(1.12)
Šviežio mišinio kiekis:
(1.13)
benzino molekulinė masė , pasirenku
čia α =1,0 – oro pertekliaus koeficientas.
Deginių kiekis:
(1.14)
Molių pokyčio koeficientas:
(1.15)
Apskaičiuosime deginių komponentų kiekį:
Iš viso deginių iš 1kg degalų susidaro:
4 Degimas
Apskaičiuosime benzininių degalų šilumingumą:
(1.16)
Degimo pabaigos temperatūra Tz:
Parenkame šilumos panaudojimo koeficientą ξ =0,9 ir slėgio padidėjimo laipsnį λ =3,35.
Apskaičiuosime šviežio oro specifinę molinę šilumą. Laikysime, kad (m Cv”)Tc=23,5 kJ/kmol K.
(1.17)
.
Degiojo mišinio (oro ir liekamųjų dujų) specifinė molinė šiluma:
(1.18)
Apskaičiuosime deginių specifinę molinę šilumą, esant pastoviam tūriui:
(1.19)
(1.20)
Sprendžiame kvadratinę lygtį ATz2 + BTz – C =0
Gauta Tz reikšmė tinka benzininiam varikliui.
Degimo pabaigos slėgis:
(1.21)
Apskaičiuosime slėgio padydėjimo laipsnį.
(1.21a)
5 Plėtimasis
Apskaičiuosime taško b parametrus ir patikrinsime Tr dydį.
Plėtimosi politropės rodiklis:
(1.22)
Pirminio išsiplėtimo laipsnis:
(1.23)
Galutinio išsiplėtimo laipsnis:
(1.24)
Slėgis plėtimosi takto pabaigoje:
(1.25)
Darbo takto pabaigos temperatūra:
(1.26)
.
Patikriname išmetamų deginių temperatūrą:
(1.27)
Paklaida:
Indikatoriniai variklio rodikliai
Apskaičiuosime variklio vidutinį indikatorinį slėgį pagal formulę:
(1.28)
čia pi’ – teorinis indikatorinis slėgis;
φ – indikatorinės diagramos aštrių kampų pilnumo koeficientas φ = 0,97.
(1.29)
Tada tikrasis vidutinis indikatorinis slėgis:
Apskaičiuota pi reikšmė atitinka lentelėje II.14 pateiktas reikšmes.
Indikatorinė galia: Ni =2pi Vl nN/τ.
Čia Vl – variklio darbinis tūris, l;
τ – taktų skaičius;
(1.30)
;
.
Indikatorinis naudingumo koeficientas:
(1.31)
čia lo – teorinis oro kiekis kg, vienam kg degalų sudeginti.
(1.32)
Tada
Efektyvieji variklio rodikliai
Vidutinis mechaninių...
Šį darbą sudaro 3034 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!