Kursiniai darbai

A Profile and Analysis of the Make-up Industry in The UK

10   (1 atsiliepimai)
A Profile and Analysis of the Make-up Industry in The UK 1 puslapis
A Profile and Analysis of the Make-up Industry in The UK 2 puslapis
A Profile and Analysis of the Make-up Industry in The UK 3 puslapis
A Profile and Analysis of the Make-up Industry in The UK 4 puslapis
A Profile and Analysis of the Make-up Industry in The UK 5 puslapis
A Profile and Analysis of the Make-up Industry in The UK 6 puslapis
A Profile and Analysis of the Make-up Industry in The UK 7 puslapis
A Profile and Analysis of the Make-up Industry in The UK 8 puslapis
A Profile and Analysis of the Make-up Industry in The UK 9 puslapis
A Profile and Analysis of the Make-up Industry in The UK 10 puslapis
A Profile and Analysis of the Make-up Industry in The UK 11 puslapis
A Profile and Analysis of the Make-up Industry in The UK 12 puslapis
A Profile and Analysis of the Make-up Industry in The UK 13 puslapis
A Profile and Analysis of the Make-up Industry in The UK 14 puslapis
A Profile and Analysis of the Make-up Industry in The UK 15 puslapis
A Profile and Analysis of the Make-up Industry in The UK 16 puslapis
A Profile and Analysis of the Make-up Industry in The UK 17 puslapis
A Profile and Analysis of the Make-up Industry in The UK 18 puslapis
A Profile and Analysis of the Make-up Industry in The UK 19 puslapis
A Profile and Analysis of the Make-up Industry in The UK 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

1. Make-up sectors within the make-up market, % of total sales in 2004.
Sector Performance……………………………………………………………………….4
2. UK, Colour Cosmetics: Retail value rsp - £ mn.
3. Make-up industry structure map.
4. Colour Cosmetics Company Shares 2004: % retail value rsp.
5. Colour Cosmetics Brand Shares 2004: % retail value rsp.
Major and Niche Brands………………………………………………………………….8
6. Colour Cosmetics Premium vs Mass: % Analysis 1999 – 2004.
7. Colour Cosmetics Premium Brand Rankings in 2004.
Youth Brands……………………………………………………………………………..9
Celebrity Culture and Promotion………………………………………………………...10
Subsector shares………………………………………………………………………….11
8. Sales of Colour Cosmetics by Subsector: Value 1999 – 2004 (£ million).
9. Sales of Colour Cosmetics by Subsector: % Value Growth 1999 – 2004.
• Facial Make-up………………………………………………………………..…12
10. Facial make – up retail value rsp (£ million).
11. Facial make – up Brand Shares 2004 (% retail value rsp).
• Eye Make-up…………………………………………………………………......14
12. Eye make – up Retail value rsp (£ million).
13. Eye make – up Brand Shares 2004 (% retail value rsp).
• Lip Products…………………………………………………………………...…16
14. Lip Products – retail value rsp (£ million).
15. Lip Products Brand Shares 2004 (% retail value rsp).
• Nail Products…………………………………………………………………......18
16. Nail Products – retail value rsp (£ million).
17. Nail Products – retail volume (‘000 litres)
18. Nail Products Brand Shares 2004 (% retail value rsp).
Forecast Performance………………………………………………………………….…21
19. Forecast Sales of Colour Cosmetics by Subsector: Value 2004 – 2009 (£ million).
20. Forecast Sales of Colour Cosmetics by Subsector: % Value Growth 2004 – 2009.
Reference List……………………………………………………………………………23
The UK retail Make-up or colour cosmetics market is defined as all colour cosmetics for
women. This represents four categories:
• Face make-up (Foundation, Blushers, Loose and Pressed Powders).
• Eye make-up (Eye Shadows, Eyeliners, Eyebrow Pencils, Kohl, Mascara).
• Lip make-up (Lipstick, Lip Glosses, Lip Pencils, Pots and Palettes).
• Nail make-up (Nail Varnishes and Polishes, Hardeners and Strengtheners, Base
and Top Coat).
(Mintel 2004)
1. Make-up sectors within the make-up market, % of total sales in 2004.
(Mintel 2004)
Sector Performance
• There was an increase in Colour Cosmetics over the past years as we can see in
the Graph...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1848 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
23 psl., (1848 ž.)
Darbo duomenys
  • Kursinis darbas
  • 23 psl., (1848 ž.)
  • Word failas 733 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt