1. Make-up sectors within the make-up market, % of total sales in 2004.
Sector Performance……………………………………………………………………….4
2. UK, Colour Cosmetics: Retail value rsp - £ mn.
3. Make-up industry structure map.
4. Colour Cosmetics Company Shares 2004: % retail value rsp.
5. Colour Cosmetics Brand Shares 2004: % retail value rsp.
Major and Niche Brands………………………………………………………………….8
6. Colour Cosmetics Premium vs Mass: % Analysis 1999 – 2004.
7. Colour Cosmetics Premium Brand Rankings in 2004.
Youth Brands……………………………………………………………………………..9
Celebrity Culture and Promotion………………………………………………………...10
Subsector shares………………………………………………………………………….11
8. Sales of Colour Cosmetics by Subsector: Value 1999 – 2004 (£ million).
9. Sales of Colour Cosmetics by Subsector: % Value Growth 1999 – 2004.
• Facial Make-up………………………………………………………………..…12
10. Facial make – up retail value rsp (£ million).
11. Facial make – up Brand Shares 2004 (% retail value rsp).
• Eye Make-up…………………………………………………………………......14
12. Eye make – up Retail value rsp (£ million).
13. Eye make – up Brand Shares 2004 (% retail value rsp).
• Lip Products…………………………………………………………………...…16
14. Lip Products – retail value rsp (£ million).
15. Lip Products Brand Shares 2004 (% retail value rsp).
• Nail Products…………………………………………………………………......18
16. Nail Products – retail value rsp (£ million).
17. Nail Products – retail volume (‘000 litres)
18. Nail Products Brand Shares 2004 (% retail value rsp).
Forecast Performance………………………………………………………………….…21
19. Forecast Sales of Colour Cosmetics by Subsector: Value 2004 – 2009 (£ million).
20. Forecast Sales of Colour Cosmetics by Subsector: % Value Growth 2004 – 2009.
Reference List……………………………………………………………………………23
The UK retail Make-up or colour cosmetics market is defined as all colour cosmetics for
women. This represents four categories:
• Face make-up (Foundation, Blushers, Loose and Pressed Powders).
• Eye make-up (Eye Shadows, Eyeliners, Eyebrow Pencils, Kohl, Mascara).
• Lip make-up (Lipstick, Lip Glosses, Lip Pencils, Pots and Palettes).
• Nail make-up (Nail Varnishes and Polishes, Hardeners and Strengtheners, Base
and Top Coat).
(Mintel 2004)
1. Make-up sectors within the make-up market, % of total sales in 2004.
(Mintel 2004)
Sector Performance
• There was an increase in Colour Cosmetics over the past years as we can see in
the Graph...
Šį darbą sudaro 1848 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!