Šiomis dienomis Lietuvoje galime pamatyti įvairaus amžiaus bei įvairiu modelių automobilių. Daugiausiai galime pamatyti apie1991 – 1995 metais gamintų automobilių. Žinoma naujesni automobiliai turi įdiegtas pažangesnes technologijas, suvartoja mažiau degalų, mažiau teršia aplinką. Senesni automobiliai lengviau įperkami daugelio žmonių.. Taip pat šiems automobiliams detalės yra pigesnės ir juose nėra tokios sudėtingos sistemos.
• pateikti ką reikia žinoti dujų skyrstymo pavaros dirželio keitimo technologiją.
Opel Vectra – 1991m.
Variklis:
• darbo tūris – 1796 cm3
• kodas – C18NZ;
• galia – 66kW ;
• sūkiai– 5400min-1.
Gaminimo metai – 1989- 1995m.
Papildoma įranga – katalizatorius,
Variklio pagrindiniai duomenys
Šiuo variklio suspaudimo laipsnis yra: 9,2. Taip pat yra 4 cilindrai išdėstyti vienoje eilėje (1pav.); Jų darbo tvarka – 1- 3- 4- 2;
Dujų skirstymo veleno konstrukcijos tipas – och (vienas skirstymo velenas virš cilindrų galvutės.2pav.)
1pav.
2 pav.
1 – skirstymo velenas su kumšteliais,
2 – svirtis,
3 – spyruoklė,
4 – vožtuvas.
Uždegimo sistema
Šiame automobilyje yra naudojama mikroprocesorine su indukciniu davikliu uždegimo sistema „Multec-ZE“. Pagrindinis šios sistemos elementas yra mikrokompiuteris, į kurio atmintį įrašytos uždegimo momento charakteristikos, bei programos skirtos įvertinti įėjimo dydžius ir apskaičiuoti išėjimo dydžius, taip yra tiksliau nustatomas uždegimo paskubos kampas 3pav.
3pav. Mikroprocecorinė uždegimo sistema
Sūkių dažnis matuojamas induktyviniu jutikliu, jis tvirtinamas priešais diską 4, besisukantį kartu su alkūniniu velenu. Taip sukurtas magnetinis laukas indukuoja kintamą įtampą, kurią įvertina mikrokompiuteris. Kad būtų registruojamas alkūninio veleno posūkio kampas, ant disko 4 yra žymė 5, kurią registruoja induktyvinis jutikliu (4pav.) Variklio apkrova įvertinta slėgio jutikliu, matuojant išretėjimą įsiurbimo kolektoriuje, taip pat įvertinama akumuliatorių baterijos įtampa. Slėgio, temperatūros ir įtampos signalai analoginiai dydžiai. Todėl prieš siunčiant į mikro kompiuterį jie pakeičiami skaitmeniniais. Taip pat sūkių dažnio, alkūninio veleno ir droselinės sklendės padėčių signalai patenka į mikro kompiuterį. Mikrokompiuteris įvertina šiuos įėjimo signalus, apskaičiuoja reikalingą uždegimo paskubos kampą bei pirminės tekėjimo trukmę ir formuoja išėjimo signalus.
4pav. Sūkių dažnio ir VGT registravimas:
Maitinimo sistema
Šiame automobilyje naudojama centrinio įpurškimo sistema „Multec-ZE“ (5pav. )
Valdymo blokas...
Šį darbą sudaro 2336 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!