Stabdymo laikas.............................................................................................................................30
Užduotis
Kursinis projektas atliekamas pagal kiekvienam studentui pateiktus duomenis.
Darbe turi būti:
1. Sudaryta variklio išorinė greituminė charakteristika nuo variklio sūkių
2. Sudaryta traukos jėgos priklausomybė nuo automobilio greičio.
3. Apskaičiuota riedėjimo varža pasirenkant kelio dangą (riedėjimo varžos koeficientą).
4. Nustatyta oro varžos priklausomybė nuo automobilio greičio, parenkant aptakumo koeficientą pagal automobilio kėbulo tipą.
5. Apskaičiuotas automobilio dinaminis faktorius bei pagreitis
6. Sudarytas automobilio galingumo balansas.
7. Sudaryta degalų sąnaudų priklausomybė nuo automobilio greičio.
8. Apskaičiuotas automobilio stabdymo kelias ir stabdymo laikas bei nubraižytos priklausomybės.
Darbe turi būti pateikti sudarytų priklausomybių grafikai.
Techniniai duomenys
Markė
Renault
Maksimali galia
154,5kw
Transmisija
5 pavaros
degalai
Benzinas
Pavarų
5
1
3,72
2
2,05
3
1,39
4
1,03
5
0,89
Pagrindinė pavara
3,65
Transmisijos naudingumo koeficientas
0,93
Padangos
165/70R14
Išoriniai
matmenys
Aukštis
1810
Ilgis
4036
Plotis
2031
Ratų bazė
2606
Masė nepakrauto
1065kg
Masė pakrauto
1805 kg
Aptakumo koeficientas
0,30
Automobilio pagrindinių charakteristikų skaičiavimas
1. Variklio išorinės greituminės charakteristikos skaičiavimas
Iš kreivės paimti min, max ir nominalius apsisukimus
Variklio alkūninio veleno sūkių diapazoną suskaidau į 5 intervalus
Pirmas intervalas n min(1)=2900min
=8200min
8200-2900=5300
Like intervalai padalinami lygiom dalim 5300:4=1325
n (2)= 4225
n (3)= 5550
n (4)=6875
Efektyvusis galingumas Ne, kN
Ne= [A]
-alkuninio veleno sukimosi reikšmė tam tikram intervale;
A, B, C- koeficientai;
variklio galingumas iš grafiko;
-nominalūs sūkiai
Benzininio variklio:
A=0,95;
B=1,15;
C=1,06.
Pagal gautus duomenis nubraižau grafiką
M=9800 sukimo momentas
M
M
M
M
M
Pagal gautus duomenis braižau grafiką tam paciam lape, kaip ir Ne.
Traukos jėgos skaičiavimas P; N
P
rato riedėjimo spindulys;
ipd- pavarų dėžės įjungtos pavaros perdavimo skaičius;
ipp-pagrindinės pavaros perdavimo skaičius;
transmisijos naudingumo koeficientas.
Su kiekviena pavara atliekami 5 skaičiavimai
/1000 (m)
k-padangos deformacijos koeficientas
k=0,86
laisvasis spindulys
d-disko skersmuo;
h-padangos aukštis;
nagrinėjamo automobilio audi padangų duomenys
Padangos
165/70R14
165-plotis mm;
70-padangos profilio aukštis išreikštas procentais nuo pločio;
R-radialinė padanga;
14-ratlankio skersmuo vidinės padangos skersmuo coliais.
Pirma pavara:
Antra pavara:
Trečia pavara:
Ketvirta pavara:
Penkta pavara:
Automobilio greičio skaičiavimas v, km/h
-pavarų dėžės perdavimų skaičius;
-pagrindinės pavaros perdavimo skaičius ;
-rato riedėjimo spindulys;
-alkūninio veleno sukimosi reikšmė...
Šį darbą sudaro 776 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!