Referatai

Automobilių diagnostika. Stabdymo efektyvumas

9.4   (3 atsiliepimai)
Automobilių diagnostika. Stabdymo efektyvumas 1 puslapis
Automobilių diagnostika. Stabdymo efektyvumas 2 puslapis
Automobilių diagnostika. Stabdymo efektyvumas 3 puslapis
Automobilių diagnostika. Stabdymo efektyvumas 4 puslapis
Automobilių diagnostika. Stabdymo efektyvumas 5 puslapis
Automobilių diagnostika. Stabdymo efektyvumas 6 puslapis
Automobilių diagnostika. Stabdymo efektyvumas 7 puslapis
Automobilių diagnostika. Stabdymo efektyvumas 8 puslapis
Automobilių diagnostika. Stabdymo efektyvumas 9 puslapis
Automobilių diagnostika. Stabdymo efektyvumas 10 puslapis
Automobilių diagnostika. Stabdymo efektyvumas 11 puslapis
Automobilių diagnostika. Stabdymo efektyvumas 12 puslapis
Automobilių diagnostika. Stabdymo efektyvumas 13 puslapis
Automobilių diagnostika. Stabdymo efektyvumas 14 puslapis
Automobilių diagnostika. Stabdymo efektyvumas 15 puslapis
Automobilių diagnostika. Stabdymo efektyvumas 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vilnius,
2008
Užduotis
Įvadas
Stabdžiai – svarbiausia transporto priemonės sistema, lemianti vairuotojų saugumą kelyje. Todėl jos priežiūrai reikėtų skirti daugiausia dėmesio. Pavyzdžiui, lengvųjų automobilių stabdymo efektyvumas turėtų būti ne mažesnis nei 50 % stabdant darbiniu stabdžiu ir ne mažesnis kaip 16 % stabdant stovėjimo stabdžiu. Be to, skirtumas tarp vienos ašies ratų stabdymo jėgos neturėtų būti didesnis nei 30 % stabdant darbiniu stabdžiu ir 70 % stabdant stovėjimo stabdžiu. Šis skirtumas vadinamas vienos ašies ratų stabdymo netolygumu.
Stabdžių sistemos vamzdeliai turi būti tvarkingi, sandarūs bei pastebimai nepaveikti korozijos, o stabdžių žarnelės nesutrūkinėjusios, gerai pritvirtintos ir užfiksuotos. Techninės apžiūros metu neretai nustatoma, kad virš leistinos ribos yra sudilę stabdžių diskai. Jei stabdžių diskų nusidėvėjimas iš kiekvieno šono didesnis kaip 1 mm, patartina pakeisti juos naujais. Stabdžių trinkelių antdėklų storis, jei gamintojo nenurodyta kitaip, turi būti ne mažesnis kaip 3 mm.
Stabdžių sistemos techninei apžiūrai atlikti yra daugybė būdų ir prietaisų. Vieni jų skirti stabdžių sistemos gedimams rasti, kiti jos efektyvumui įvertinti. Šiuos būdus ir keletą nešiojamų stabdžių patikros priemonių apžvelgsiu plačiau.
Stabdžių sistemos gedimai.
Stabdžių sistemos darbo efektyvumui didelę įtaką turi mechaniniai stabdžių sistemos gedimai. Visų pirma reikėtų patikrinti stabdžių skysčio lygį. Net jei skysčio ir nėra per mažai, reikėtų patikrinti, ar nėra skysčio nutekėjimo, ypač jei automobilis įsigytas neseniai ir nėra aišku, kada skystis buvo papildytas. Patikrinti reikėtų šias vietas: lanksčias stabdžių žarneles, vamzdyną, jungtis, pagalbinius vožtuvus, pagrindinį cilindrą. Tai matyti 1 pav.
1 pav. Būdingiausios stabdžių skysčio nutekėjimo vietos.
Stabdžių pedalo laisva eiga turi būti 1-3 mm (žr. 2 pav.). Ji tikrinama išjungus variklį ir kelis kartus prieš tai nuspaudus stabdžių pedalą, tam kad neliktų vakuumo stabdžių stiprintuvo sistemoje. Jei tarpelis per mažas, automobilis gali būti visą laiką šiek tiek stabdomas, todėl stabdžiai gali perkaisti, gali greičiau susidėvėti stabdžių trinkelės ir diskai, prasčiau riedėti automobilis. Tarpeliui padidinti, reikėtų sureguliuoti „stop“ signalo jutiklio padėtį kaip parodyta 2 pav.
2 pav. Stabdžių...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2140 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Užduotis 3
  • Įvadas 4
  • Stabdžių sistemos gedimai. 5
  • Bandymai kelyje, stabdžių sistemos gedimams nustatyti 6
  • Stabdymo efektyvumo tikrinimas 8
  • XL MeterTM Pro stabdymo efektyvumo patikros prietaisas. 10
  • Techninės charakteristikos 12
  • Stabdymo pagreičio matavimo eiliškumas 13
  • Išnagrinėtos diagnozavimo priemonės privalumai ir trūkumai 15
  • Išvados: 15
  • Literatūros sąrašas 16

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
16 psl., (2140 ž.)
Darbo duomenys
  • Inžinerijos referatas
  • 16 psl., (2140 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt