Šiuolaikiniame pasaulyje sukuriama vis daugiau ir daugiau automobilių. Taip pat yra į jas montuojama vis naujesnė ir tobulesnė technika. Taip pat pakito ir automobilių pakabos. Jos tapo minkštesnės, kokybiškesnės ir saugesnės lyginant su seno modelio automobiliais. Daugumoje lengvujų automobilių montuojama hidraulinė pakaba. Tokioje pakaboje labai didelę įtaką lemia hidrauliniai amortizatoriai, kurių yra keletas rušių: reguliuojamo aukščio, dvivamzdžiai, vienvamzdžiai. Taip pat svarbu vaidmenį automobilio saugumui bei vairavimo konfortui atlieka ir kitos pakabos detalės: šarnyrai, spyruoklės, traukės bei kitos detalės.
- pakabos kinematinė schema turi būti parinkta taip, kad pakabai dirbant, kuo mažiau keistųsi erdvinė ratų padėtis (provėža, išvirtimo ir suvedimo kampai) ir šerdeso (realaus ar įsivaizduojamo) padėties kampai.
kuo mažesnė pakabos elementų masę.
Tačiau šiame darbe butent norėčiau aprašyti legendinio rušiško automobilio VAZ 2108 hidraulinę pakabą. Ji gal ir nėra pati saugiausia ir konfortabiliausia pakaba lyginant su šių dienų automobiliais, tačiau pats pakabos principas ir remontas nedaug kuo skiriasi nuo šiuolaikinių automobilių.
Priekinė pakaba
Konstrukcijos ypatybės
Priekinė pakaba nepriklausomoji, su teleskopiniais hidrauliniais amortizatoriniais stovais ir spiralinėmis cilindrinėmis spyruoklėmis. Apatinės skersinės svirtys su atotampomis ir skersinio stabilumo stabilizatoriumi.
Dėl pakabos konstrukcijos susidaro neigiamas riedėjimo petys, t.y. rato sukimosi ašies ir kelio susikirtimo taškas yra už automobilio tarpvėžės išorinės dalies ribos. Dėl to galima buvo panaudoti stabdžių hidraulinės pavaros įstrižaininę padalijimo schemą.
4.2 pav. Viršutinės atramos tvirtinimas:
l —veržlės viršutinei atramai tvirtinti prie kėbulo purvasaugio statramsčio; 2 — suspaudimo eigos ribotuvas; A — tarpelis
Svarbiausias pakabos elementas yra teleskopinis stovas 7 su hidrauliniu amortizatoriumi (4.1 pav.), kuris atlieka pakabos kreipiančiojo ir slopinančiojo elemento funkcijas. Teleskopinio stovo apatinė dalis su pasukamuoju ašigaliu 5 sujungta dviem varžtais. Viršutinis varžtas 6 įstatytas j stovo gembės ovaliąja skylę. Ant jo ekscentrinės juostelės užmauta ekscentrinė poveržlė. Pasukus viršutinį varžtą, pasikeičia priekinių ratų išvirtimas.
Ant teleskopinio stovo sumontuota: sraigtinė cilindrinė spyruoklė 10, suspaudimo eigos poliuretaninis buferis 12 ir stovo viršutinė atrama 15 su guoiiu 14.
Viršutinė atrama trimis užsifiksuojančiomis veržlėmis /...
Šį darbą sudaro 4072 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!