1. Dujų, prasiveržusių į variklio karterį, kiekio matavimas.
Pagal Prasiveržusių į karterį dujų (deginių) kiekį sprendžiame apie variklio stūmoklio- cilindro grupės detalių techninį stovį. Prasiveržusių dujų debitas tiesiogiai proporcingas stūmoklio- cilindro grupės detalių išdilimui.
Į karterį patenkančių dujų kiekis matuojamas specialiais dujų skaitikliais. Dujų skaitiklis montuojamas ant alyvos užpylimo angos nuėmus kamštį. Kad iš karterio visos dujos patektų į skaitiklį, reikia kamšteliais užkišti alyvos lygio matuoklio skylutę bei karterio ventiliacijos sistemos vamzdelį (alsuoklį). Matavimas atliekamas prie nominalių variklio alkūninio veleno apsisukimų apkrovus variklį. Gauti rezultatai lyginami su variklio norminiais daviniais (žr. lentelę).
Dujų debitas, l/min.
Moskvič- 412 (1,48)
9…10
55
ZMZ- 53 (4,25)
22…25
110
VW (1,8)
9…11
50
Ford (2,0)
9…12
55
VW (1,6) D
10…12
60
Ford (2,5) D
12…14
65
Patyręs meistras apie dujų prasiveržimą į karterį, o tuo pačiu variklio stūmoklinės- cilindrinės grupės techninį stovį sprendžia:
a) vizualiai stebėdamas pro alyvos užpylimo angą išeinančių deginių spalvą;
b) pridėjus delną jausdamas besiskverbiančių dujų srauto intensyvumą;
c) apžiūrėdamas alsuoklį, oro filtrą ties alsuokliu (ar netepaluoti).
2. Tepimo sistemos priežiūra ir diagnostika.
Nuolat keičiasi alyvos kiekis, kokybė ir slėgis, pastoviai užsiteršia
filtrai. Gali gesti alyvos siurblys, atsirasti nesandarumas, užsiteršia variklio uždegimo sistema, ko pasekoje karbiuratoriuje jaučiamas deginių kvapas. Charakteringi degimai, jų požymiai ir diagnozavimo būdai nurodyti lentelėje.
Techniškai prižiūrint sistemą būtina:
• Stebėti alyvos slėgį,
• Stebėti alyvos kiekį ir kokybę,
• Keisti alyvą (10-15000 km) ir filtrus (dyzeliui – 7500 km),
• Paveržti sujungimus ir t.t.
Alyvos slėgis kai variklis įšilęs ir alkūninis velenas sukasi 2000-3000 aps/min turi būti 0,2 – 0,4 MPa.
Varikliui dirbant tuščiąja eiga neturi sumažėti žemiau 0,03 – 0,08 MPa. Pasiekus šip ridą turėtų užsidegti raudona lemputė. Variklį būtina gesinti ir išsiaiškinti degimo priežastis.
Slėgis sumažėja kai: nesandari tepimo sistema, sugedęs redukcinis vožtuvas arba alyvos siurblys, bloga alyvos kokybė, užsiteršęs filtras, sudilę variklio alkūninio veleno įdėklai. Slėgį tikriname įsukus manometrą vietoj alyvos daviklio.
Alyvą keičiame kai variklis karštas. Jei sistema užsiteršusi, būtina ją išplauti. Į sistemą įpilame skystesnės alyvos iki žymės „MIN“ ir variklis 3-5 minutes dirba tuščiąja eiga. Variklį...
Šį darbą sudaro 2208 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!