Konspektai

Automobilių techninio eksploatavimo teorija

9.6   (2 atsiliepimai)
Automobilių techninio eksploatavimo teorija 1 puslapis
Automobilių techninio eksploatavimo teorija 2 puslapis
Automobilių techninio eksploatavimo teorija 3 puslapis
Automobilių techninio eksploatavimo teorija 4 puslapis
Automobilių techninio eksploatavimo teorija 5 puslapis
Automobilių techninio eksploatavimo teorija 6 puslapis
Automobilių techninio eksploatavimo teorija 7 puslapis
Automobilių techninio eksploatavimo teorija 8 puslapis
Automobilių techninio eksploatavimo teorija 9 puslapis
Automobilių techninio eksploatavimo teorija 10 puslapis
Automobilių techninio eksploatavimo teorija 11 puslapis
Automobilių techninio eksploatavimo teorija 12 puslapis
Automobilių techninio eksploatavimo teorija 13 puslapis
Automobilių techninio eksploatavimo teorija 14 puslapis
Automobilių techninio eksploatavimo teorija 15 puslapis
Automobilių techninio eksploatavimo teorija 16 puslapis
Automobilių techninio eksploatavimo teorija 17 puslapis
Automobilių techninio eksploatavimo teorija 18 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

 1. Dujų, prasiveržusių į variklio karterį, kiekio matavimas.
Pagal Prasiveržusių į karterį dujų (deginių) kiekį sprendžiame apie variklio stūmoklio- cilindro grupės detalių techninį stovį. Prasiveržusių dujų debitas tiesiogiai proporcingas stūmoklio- cilindro grupės detalių išdilimui.
Į karterį patenkančių dujų kiekis matuojamas specialiais dujų skaitikliais. Dujų skaitiklis montuojamas ant alyvos užpylimo angos nuėmus kamštį. Kad iš karterio visos dujos patektų į skaitiklį, reikia kamšteliais užkišti alyvos lygio matuoklio skylutę bei karterio ventiliacijos sistemos vamzdelį (alsuoklį). Matavimas atliekamas prie nominalių variklio alkūninio veleno apsisukimų apkrovus variklį. Gauti rezultatai lyginami su variklio norminiais daviniais (žr. lentelę).
Dujų debitas, l/min.
Moskvič- 412 (1,48)
9…10
55
ZMZ- 53 (4,25)
22…25
110
VW (1,8)
9…11
50
Ford (2,0)
9…12
55
VW (1,6) D
10…12
60
Ford (2,5) D
12…14
65
Patyręs meistras apie dujų prasiveržimą į karterį, o tuo pačiu variklio stūmoklinės- cilindrinės grupės techninį stovį sprendžia:
a) vizualiai stebėdamas pro alyvos užpylimo angą išeinančių deginių spalvą;
b) pridėjus delną jausdamas besiskverbiančių dujų srauto intensyvumą;
c) apžiūrėdamas alsuoklį, oro filtrą ties alsuokliu (ar netepaluoti).
2. Tepimo sistemos priežiūra ir diagnostika.
Nuolat keičiasi alyvos kiekis, kokybė ir slėgis, pastoviai užsiteršia
filtrai. Gali gesti alyvos siurblys, atsirasti nesandarumas, užsiteršia variklio uždegimo sistema, ko pasekoje karbiuratoriuje jaučiamas deginių kvapas. Charakteringi degimai, jų požymiai ir diagnozavimo būdai nurodyti lentelėje.
Techniškai prižiūrint sistemą būtina:
• Stebėti alyvos slėgį,
• Stebėti alyvos kiekį ir kokybę,
• Keisti alyvą (10-15000 km) ir filtrus (dyzeliui – 7500 km),
• Paveržti sujungimus ir t.t.
Alyvos slėgis kai variklis įšilęs ir alkūninis velenas sukasi 2000-3000 aps/min turi būti 0,2 – 0,4 MPa.
Varikliui dirbant tuščiąja eiga neturi sumažėti žemiau 0,03 – 0,08 MPa. Pasiekus šip ridą turėtų užsidegti raudona lemputė. Variklį būtina gesinti ir išsiaiškinti degimo priežastis.
Slėgis sumažėja kai: nesandari tepimo sistema, sugedęs redukcinis vožtuvas arba alyvos siurblys, bloga alyvos kokybė, užsiteršęs filtras, sudilę variklio alkūninio veleno įdėklai. Slėgį tikriname įsukus manometrą vietoj alyvos daviklio.
Alyvą keičiame kai variklis karštas. Jei sistema užsiteršusi, būtina ją išplauti. Į sistemą įpilame skystesnės alyvos iki žymės „MIN“ ir variklis 3-5 minutes dirba tuščiąja eiga. Variklį...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2208 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
18 psl., (2208 ž.)
Darbo duomenys
  • Inžinerijos konspektas
  • 18 psl., (2208 ž.)
  • Word failas 177 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį konspektą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt