Kursiniai darbai

Banguojančios jūros kompiuterinis modelis

10   (3 atsiliepimai)
Banguojančios jūros kompiuterinis modelis 1 puslapis
Banguojančios jūros kompiuterinis modelis 2 puslapis
Banguojančios jūros kompiuterinis modelis 3 puslapis
Banguojančios jūros kompiuterinis modelis 4 puslapis
Banguojančios jūros kompiuterinis modelis 5 puslapis
Banguojančios jūros kompiuterinis modelis 6 puslapis
Banguojančios jūros kompiuterinis modelis 7 puslapis
Banguojančios jūros kompiuterinis modelis 8 puslapis
Banguojančios jūros kompiuterinis modelis 9 puslapis
Banguojančios jūros kompiuterinis modelis 10 puslapis
Banguojančios jūros kompiuterinis modelis 11 puslapis
Banguojančios jūros kompiuterinis modelis 12 puslapis
Banguojančios jūros kompiuterinis modelis 13 puslapis
Banguojančios jūros kompiuterinis modelis 14 puslapis
Banguojančios jūros kompiuterinis modelis 15 puslapis
Banguojančios jūros kompiuterinis modelis 16 puslapis
Banguojančios jūros kompiuterinis modelis 17 puslapis
Banguojančios jūros kompiuterinis modelis 18 puslapis
Banguojančios jūros kompiuterinis modelis 19 puslapis
Banguojančios jūros kompiuterinis modelis 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Jau prieš daugelį šimtmečių žmogus suprato, kad, norint geriau pažinti pasaulį, nepakanka tik stebėti gamtą, aprašinėti vykstančius reiškinius, bet reikia ir aktyviai ją veikti, vykdyti eksperimentus, bandymus su modeliais.
Mikalojus Kopernikas negalėjo pasakyti, kodėl daiktai laikosi ant žemės. Galileo Galilėjus nepajėgė paaiškinti, kodėl iš vienodo aukščio vienu metu mesti du skirtingo svorio rutuliukai žemę pasiekia tuo pačiu metu, o Johannesas Kepleris nesuprato, kodėl planetos skrieja elipsinėmis trajektorijomis. Į tuos klausimus atsakė trys Niutono dėsniai ir visuotinės traukos dėsnis. Jie buvo atrasti todėl, kad mokslininkai eksperimentavo, aprašinėjo savo tyrimus, atliko sudėtingus apskaičiavimus. “Jeigu man pavyko pažvelgti toliau nei kitiems, tai tik todėl, jog galėjau pasilypėti milžinui ant pečių”, – sakė pats Niutonas.
Norint užsiimti kompiuteriniu jūros paviršiaus modeliavimu iš pradžių reikia bent minimaliai susipažinti su ją realiame pasaulyje. Tai padarę galime pastebėti, kad jūros vanduo juda keliomis kryptimis iš karto, priklausomai nuo išorinių jėgų poveikio, tokių kaip jūros dugnas ar vėjas.
Banguojančios jūros kompiuterinio modelio kūrimą pradėsiu nuo supažindinimo su grafika ir kompiuteriniu modeliavimu. Kompiuterinė grafika turi didelį vaidmenį kuriant grafinius vaizdus imituojant realų pasaulį. Šiuo metu kompiuterinės grafikos mokslas taikomas įvairiose srityse, pavydžiui animacijos bei modelių atvaizdavime, butent tas man ir bus reikalinga modeliuojant banguojančią jūrą.
Banguojančios jūros modelis. Ką gi reiškia žodis “modelis”? Sąvoka, modelio tipai ir net pagrindiniai etapai, kuriais reiktų remtis kuriant įvairius modelius. Prieš pradedami modeliuoti banguojančią jūrą, butinai turime susipažinti su šiom sąvokom.
Pasirinkau kompiuterinę programą 3ds max, tiksliau 7 paketo versiją, su kuria bandysiu kurti banguojančios jūros modelį. Šiai programai jau daugiau negu 10 metų, todėl iš pradžių norėčiau apžvelgti programos istoriją, o poto ir pačią programą. Supažindinsiu su pagrindiniais principais dirbant su 3ds max’u, tokiais kaip 3ds max modeliavimas, medžiagų kūrimas, animacija bei vaizdavimu.
Banguojančią jūrą, kaip ir bet kurią kitą sceną taip greitai nesukursime. Visu pirma reiktų pagalvoti, sau mintyse “nupiešti” modelį, kuri kursime. Ką bedarytume, visada prieš...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4789 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. KOMPIUTERINĖ GRAFIKA 5
  • 1.1 2-jų dimensijų (2D) grafika 5
  • 1.2 3-jų dimensijų (3D) grafika 5
  • 2. KOMPIUTERINIS MODELIAVIMAS 6
  • 2.1 Modelio sąvoka 6
  • 2.2 Modelių tipai 6
  • 2.3 Modelių klasifikavimas 7
  • 2.4 Pagrindiniai modeliavimo etapai 7
  • 3. 3DS MAX APŽVALGA 9
  • 3.1 3ds MAX istorija 9
  • 3.2 Pagrindiniai principai dirbant su 3Ds max 10
  • 3.2.1 3ds MAX modeliavimas 11
  • 3.2.2 Animacija 12
  • 3.2.3 Medžiagų sukūrimas 12
  • 3.2.4 Vaizdavimas 12
  • 4. BANGUOJANČIOS JŪROS KOMPIUTERINIS MODELIS 13
  • 4.1 Noise modifikatorius 13
  • 4.2 Space Warps 15
  • 4.3 Material Editor 16
  • 4.4 Problemos 19
  • IŠVADOS 20
  • Bibliografinių nuorodų sąrašas 21
  • Priedas Nr.1 22
  • Priedas Nr.2 23

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
23 psl., (4789 ž.)
Darbo duomenys
  • Programų kursinis darbas
  • 23 psl., (4789 ž.)
  • Word failas 681 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt