Mokomasis dalykas: Dailė, 10 klasė.
Tema: Plakatas, afiša.
Valandų skaičius: 3 pamokos (pamokos trukmė- 45 minutės).
• pristatomos arba primenamos įvairios grafikos ir tapybos technikos.
• skirti plakato ir afišos rūšis;
• lavinti grafikos ir tapybos technikos įgūdžius;
• lavinti vaizduotę, kūrybingumą, emocijas, suvokimą, požiūrį į pasaulį;
• lavinti kompozicinį mastymą.
3. Auklėjamieji:
• skatinti norą ieškoti kūrybiško sprendimo;
• formuoti meninės aplinkos poreikį;
• žadinti kūrybinę drąsą ir pasitikėjimą savo jėgomis;
• ugdyti tvarkingumą;
• vertinti save ir džiaugtis pasiektais rezultatais.
Uždaviniai:
• Supažindinti su plakato ir afišos žanrais.
• Pateikti tapybos, grafikos ir meninės fotografijos portreto kūrinių pavyzdžių (garsių pasaulio menininkų ir Lietuvos kūrėjų).
• Mokyti skirti aplinkos vaizdavimo būdus.
• Mokyti išreikšti savo pasaulio suvokimą nesivaržant.
• Išmokti analizuoti dailės kūrinius ir juos interpretuoti.
• Aptarti ir įtvirtinti dailės sąvokas.
• Atlikti praktinę užduotį grafikos arba tapybos technika.
Siekiamas rezultatas:
• Mokinių gebėjimas apibūdinti plakato ir afišos žanrus ir jų rūšis;
• Savito pasaulio suvokimo išreiškimas;
• Įvairių technikų ir medžiagų pažinimas, jų taikymas ir improvizacija;
• Mokinių meninės ir estetinės įžvalgos lavinimas stebint, lyginant bei interpretuojant;
• Improvizavimas kūryboje;
• Pasaulio meno paveldo pažinimas, jo svarbos suvokimas;
• Dailės kūrinių vertinimas;
• Estetinių įspūdžių turtingumas, estetinių jausmų ugdymas, estetinis suvokimas, gebėjimas vertinti ir interpretuoti;
• Meninio žodyno, sąvokų ir terminų naudojimas;
• Mokėjimas išsakyti nuomonę ir jos pagrindimas;
• Dailės raiškos taikymas praktiniams poreikiams;
• Grožio puoselėjimas gyvenime ir mene.
Pamokos tipas: Mišraus tipo pamoka.
Metodai:
Mokytojo veiklos būdai:
• Pokalbis
• Pasakojimas
• Aiškinimas
• Diskusija
• Demonstravimas
• Instruktažas
Mokinių veiklos būdai:
• Klausymas
• Stebėjimas
• Pokalbis
• Diskusija
• Minčių lietus
• Savarankiškas darbas
Priemonės:
• Pasirinkto dydžio popieriaus lapas arba gruntuotas kartonas;
• Aliejiniai arba akriliniai tapybos dažai;
• Pieštukai, markeriai, tušinukai;
• Įvairių spalvų tušas;
• Teptukai arba mentelės tapybai;
• Įvairių dydžių plunksnos.
Vaizdinės priemonės:
• Reprodukcija- Maksas Bekmanas „Aklo Nusirengimas“, 1945 m.
• Reprodukcija- Maksas Bekmanas „Autoportretas su skrybėle“, 1921 m.
• Reprodukcija- Umbertas Bočonis „Galvos dinamizmas“, 1914 m.
• Reprodukcija- Onorė Domjė „Muzikai“.
• Reprodukcija- Džasperas Džonsas „Vasara“.
• Reprodukcija- Maksas Ernestas „Dada Mašina“, „Zoomorfinė pora“, „Bučinys“.
• Georgas Grosas „Meilės kankinamas vyras“, „Inžinierius“.
• Hansas Hartungas „T- 1975”.
• Reprodukcija- Vasilijus Kandinskis „Juodame...
Šį darbą sudaro 999 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!