IŠVADOS 13
Priedas Nr 1. Tarptautinių parodų ir renginių planas 2005 14
NAUDOTA LITERATŪRA 15
ĮŽANGA
Šiuo metu reklama tampa neatsiejamu mūsų gyvenimo palydovu. Aktyvios rinkos sąlygomis, kai prekių gamyba, paslaugų tiekimas didėja arba gali didėti sparčiau nei gyventojų perkamoji galia, reklama tampa vienu svarbiausių faktorių norint pritraukti kuo daugiau klientų, formuoti jų poreikius ir taip užtikrinti, kad jie taptų nuolatinis įmonės klientais. [1;7ps] Kartu reklama tampa ir viena veiksmingiausių konkurencijos priemonių prieš konkuruojančias įmones, kurios teikia panašias paslaugas ir siekia panašių paslaugas ir siekia panašių tikslų. [3; 60psl]
Pirma, ką žmogus gali gauti iš reklaminio objekto yra:
a. racionali nauda;
b. sensorinė arba jausminė nauda (objektas suteikia malonumą, juoką ir pan.);
c. socialinė- prestižinė nauda;
d. asmenybės įvertinimo nauda.
Reklama yra viena iš efektyviausių informacijos bei žinių sklaidomi formų šiuolaikinėje visuomenėje. Informacija esama ir būsimą vartotoją gali pasiekti visur ir visaip. Pagal reklamos priemones (tarptautinės reklamos asociacijos TRA reklamos klasifikacija) skirstoma į:
• Spaudos reklama skelbimai ir apžvalginio reklaminio pobūdžio straipsniai
• Spausdintinę reklamą (bukletai, katalogai, lapeliai, kalendoriai ir t.t);
• Audiovizualinė reklama (radijas, klipai, filmai, skaidrės, TV);
• Reklaminiai suvenyrai;
• Viešoji išorinė (lauko, vitrinos, ant automobilių)
• Pašto reklama;
• Ryšiai su visuomene;
• Kompiuterizuota reklama,
• Demonstracinė-propaguojanti reklama [4;15].
Pastarąja demonstracinės reklamos rūšį ir norėčiau šiame savo darbe aprašyti. Jos panaudojimo ypatumus, galimybes ir susidūrimu asmeniniame gyvenime. Daugiau dėmesio skirsiu mugių ir parodų aprašymui.
I. DEMONSTRACINĖS REKLAMOS SAMPRATA IR FORMOS
Demonstracija (lot. demonstratio- rodymas)- viešas rodymas, kaip veikia tam tikra prekė, paslauga, norint daryti poveikį vartotojui. Prekių ar paslaugų demonstravimas pardavimo vietoje vartotojams suteikia impulsą pirkti. Demonstravimo metu prekė rodoma ar paslauga pateikiama taip, kad būtų naudinga vartotojui, ryškiai iliustruojant jų ypatumus arba įrodant kai kuriuos skelbtus teiginius. Pvz. UAB „ETNA“ gamina stiklo paketus ir langus. Parodose visada akcentuoja savo „saugius“ langus mušdama juos akmeniu, Šokant ant jų. Tai žiūrovams yra įdomu ir tai nereikalauja papildomo paaiškinimo, kad prekė yra patvari ir kokybiška. Aplamai gera demonstracinė reklama turi...
Šį darbą sudaro 4747 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!