Pristatymai

E-verslo pateiktis

10   (1 atsiliepimai)
E-verslo pateiktis 1 puslapis
E-verslo pateiktis 2 puslapis
E-verslo pateiktis 3 puslapis
E-verslo pateiktis 4 puslapis
E-verslo pateiktis 5 puslapis
E-verslo pateiktis 6 puslapis
E-verslo pateiktis 7 puslapis
E-verslo pateiktis 8 puslapis
E-verslo pateiktis 9 puslapis
E-verslo pateiktis 10 puslapis
E-verslo pateiktis 11 puslapis
E-verslo pateiktis 12 puslapis
E-verslo pateiktis 13 puslapis
E-verslo pateiktis 14 puslapis
E-verslo pateiktis 15 puslapis
E-verslo pateiktis 16 puslapis
E-verslo pateiktis 17 puslapis
E-verslo pateiktis 18 puslapis
E-verslo pateiktis 19 puslapis
E-verslo pateiktis 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

• tai tokia organizacija, kuri sujungia verslo sistemas tiesiogiai su jų pirkėjais, darbuotojais, partneriais ir tiekėjais per intranetą, extranetą ir Web’ą.
• e-komercija, apima prekybą ir tranzakcijas (sandorius, operacijas, protokolus ir t.t.), rišančias e-verslo verslo procesus, kurie palaiko ryšį tarp pirkėjų, pardavėjų ir tarpininkų. Tai sudedamoji e-verslo dalis.
e-verslo modeliai
• e-verslo modeliai (patterns) yra sąveika tarp
• dalyvių e-verslo sprendimuose, tokiuose kaip:
• Business-to-Business (B2B)
• Business-to-Consumer (B2C)
• Consumer-to-Consumer (C2C)
• electronic Marketplaces (eMP)
• Mobile commerce

• Business-to-Business
• Consumer-to-Consumer
• electronic Market places (eMP)
• m-Commerce
• Business-to-Consumer
e-komercijos operacijos
e-komercijos probleminė sritis
• Pirmiausia, šią sritį sudaro ankstesnėje skaidrėje apibrėžtos e-komercijos operacijos.
• Tačiau e-komercijos sprendimai turi tenkinti dar sekančius reikalavimus:
• e-komercijos funkcionalumas:
◦ Web aplikacijos, skirtos pasiekti platų vartotojų ratą Internete
◦ verslo sistemos, skirtos modeliuoti verslui ir įgalinti e-komercijos operacijas
◦ komponentiniai įrankiai, leidžiantys panaudoti jau išplėstus ir pratestuotus komponentus
• Valdymas ir administravimas
◦ end-to-end valdymas, atitinkantis sprendimus ir verslo reikalavimus
◦ apsauga, užtikrinanti konfidencialumą, kol vykdomos transakcijos
• Architektūra
◦ įrodyto išdėstymo architektūra
◦ patikimumas, naudingumas, paslaugumas
◦ „Conector“ technologija
◦ lankstumas
Technologiniai reikalavimai e-comm sprendimams
• Įasmeninimas: garantuoti, kad gaminiai ir pirkiniai atitinka individualius kiekvieno vartotojo pirkimo įpročius.
• Užtikrinti mokėjimo transakcijas.
• Klientų perpratimo valdymas: Gauti kliento informaciją, kuri yra naudinga pardavimų cikle, nuo galimo kliento iki esamo, nuo pardavimo iki pakartotinio pardavimo, ir nuo užsakymo iki pristatymo.
• Užsakymų stebėjimas: stebėti užsakymus buvimo vietos, naudingumo ir laiko periodais.
• Katalogo administravimas ir valdymas: tvarkyti ir prižiūrėti prekių katalogo sukūrimą, atnaujinimą ir eksploataciją, užtikrinti prekių/kainų duomenų vientisumą, suteikti lankstumą, kai kainą ar gaminiai keičiasi.
• Lankstumas, naudingumas, įvykdymas: įvertinti galimybę, kad sprendimai gali augti nuo vieno mechanizmo, aprūpinančio mažą vietinę bendruomenę iki stambių transakcijų variklio, aprūpinančio pasaulinę bendruomenę.
• Ieškojimas: užtikrinti plačią prekių asortimento paiešką.
WebSphere Commerce Suite šeima
WCS – atviras standartas atviriems sprendimams
WCS modulinė architektūra
WebSphere Catalog Manager
• Tai kliento-serverio pagrindu paremti įrankiai, skirti tam, kad palengvinti katalogo
• informacijos rinkimą ir kūrimą, valdymą ir platinimą.
• Importuoti/exportuoti duomenis per XML
• - agreguoti duomenis
• normalizuoti duomenis
• spausdinti duomenis
• migruoti...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 809 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Skaidrės (.ppt)
Apimtis
20 psl., (809 ž.)
Darbo duomenys
  • Informacinių technologijų pristatymas
  • 20 psl., (809 ž.)
  • Skaidrės 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį pristatymą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt