• tai tokia organizacija, kuri sujungia verslo sistemas tiesiogiai su jų pirkėjais, darbuotojais, partneriais ir tiekėjais per intranetą, extranetą ir Web’ą.
• e-komercija, apima prekybą ir tranzakcijas (sandorius, operacijas, protokolus ir t.t.), rišančias e-verslo verslo procesus, kurie palaiko ryšį tarp pirkėjų, pardavėjų ir tarpininkų. Tai sudedamoji e-verslo dalis.
e-verslo modeliai
• e-verslo modeliai (patterns) yra sąveika tarp
• dalyvių e-verslo sprendimuose, tokiuose kaip:
• Business-to-Business (B2B)
• Business-to-Consumer (B2C)
• Consumer-to-Consumer (C2C)
• electronic Marketplaces (eMP)
• Mobile commerce
•
• Business-to-Business
• Consumer-to-Consumer
• electronic Market places (eMP)
• m-Commerce
• Business-to-Consumer
e-komercijos operacijos
e-komercijos probleminė sritis
• Pirmiausia, šią sritį sudaro ankstesnėje skaidrėje apibrėžtos e-komercijos operacijos.
• Tačiau e-komercijos sprendimai turi tenkinti dar sekančius reikalavimus:
• e-komercijos funkcionalumas:
◦ Web aplikacijos, skirtos pasiekti platų vartotojų ratą Internete
◦ verslo sistemos, skirtos modeliuoti verslui ir įgalinti e-komercijos operacijas
◦ komponentiniai įrankiai, leidžiantys panaudoti jau išplėstus ir pratestuotus komponentus
• Valdymas ir administravimas
◦ end-to-end valdymas, atitinkantis sprendimus ir verslo reikalavimus
◦ apsauga, užtikrinanti konfidencialumą, kol vykdomos transakcijos
• Architektūra
◦ įrodyto išdėstymo architektūra
◦ patikimumas, naudingumas, paslaugumas
◦ „Conector“ technologija
◦ lankstumas
Technologiniai reikalavimai e-comm sprendimams
• Įasmeninimas: garantuoti, kad gaminiai ir pirkiniai atitinka individualius kiekvieno vartotojo pirkimo įpročius.
• Užtikrinti mokėjimo transakcijas.
• Klientų perpratimo valdymas: Gauti kliento informaciją, kuri yra naudinga pardavimų cikle, nuo galimo kliento iki esamo, nuo pardavimo iki pakartotinio pardavimo, ir nuo užsakymo iki pristatymo.
• Užsakymų stebėjimas: stebėti užsakymus buvimo vietos, naudingumo ir laiko periodais.
• Katalogo administravimas ir valdymas: tvarkyti ir prižiūrėti prekių katalogo sukūrimą, atnaujinimą ir eksploataciją, užtikrinti prekių/kainų duomenų vientisumą, suteikti lankstumą, kai kainą ar gaminiai keičiasi.
• Lankstumas, naudingumas, įvykdymas: įvertinti galimybę, kad sprendimai gali augti nuo vieno mechanizmo, aprūpinančio mažą vietinę bendruomenę iki stambių transakcijų variklio, aprūpinančio pasaulinę bendruomenę.
• Ieškojimas: užtikrinti plačią prekių asortimento paiešką.
WebSphere Commerce Suite šeima
WCS – atviras standartas atviriems sprendimams
WCS modulinė architektūra
WebSphere Catalog Manager
• Tai kliento-serverio pagrindu paremti įrankiai, skirti tam, kad palengvinti katalogo
• informacijos rinkimą ir kūrimą, valdymą ir platinimą.
• Importuoti/exportuoti duomenis per XML
• - agreguoti duomenis
• normalizuoti duomenis
• spausdinti duomenis
• migruoti...
Šį darbą sudaro 809 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!