Elektroninė pakabos kontrolė CDC
II klausimas
Lengvųjų automobilių pasyvus saugumas (motorinių transporto priemonių autoįvykių padarinių sumažinimas)
ĮVADAS
Automobilius gaminančios firmos jau seniai sukūrė įvairias automatines automobilio valdymo sitemas (ABS, ASR, CDC, LGS, EBS, ROP, ACC, FSI ir kt.), kurios viršija vairuotojo galimybes ir labai pagerina automobilio eksploatacines savybes.
CDC sistema gali ištaisyti padarytas vairuotojo klaidas ar netikėtai atsitikusias situacijas.
Taip pat užtikriną eismo saugumą ir nelaimingų atsitikimų galimybę įvairiose situacijose.
Didėjant automobilių eismo intensyvumui atsiranda neišvengiamas poreikis rūpintis eismo dalyvių saugumo klausiamais, įgalinant transporto priemones tinkamai elgtis nuolat besikeičiančioje aplinkoje.
Eksploatuojant įvairias transporto priemones, kyla problema kaip užtikrinti saugų eismą kelyje.
Tyrimo metodai:
1. Lyginamoji literatūros šaltinių analizė;
2. Statistinė literatūros šaltinių analizė.
Tyrimo organizavimas:
1. Išanalizuosime literatūrą apie CDC sistema ir pasyvu sauguma
2. Nustatysime kokią įtaką eismo saugumui užtikrinti turi CDC sitema
Tyrimo naujumas ir praktinė reikšmė:
Tyrimo metu gauta informacija apie elektroninė pakabos sistema (CDC) ir pasyvaus automobilio sauguma bus panaudota mokslo tikslams. Naudojant elektronine pakabos sistema, sumažės eismo įvykių ir nelaimingų atsitikimų tikimybė.
1. ELEKTRONINĖ PAKABOS SISTEMA CDC
CDC- pneumatine pakaba kartu su plieninėmis lingėmis ir automatiniu prošvaisos reguliatoriumi bei jos aukščio korektoriumi. Ši sistema turi ir nepertraukiamo veikimo nuo greičio priklausantį elektroninį amortizatorių reguliatorių (CDC).
Tokia pneumatinė pakaba, nepriklausomai nuo apkrovų, automatiškai palaiko automobilio kėbulo aukštį pastoviame lygyje. Šis privalumas itin juntamas važiuojant nelygiu reljefu, kylant raižyta vietove ir pan. Automobilio riedėjimo ir išilginį svyravimą iki minimumo sumažina bepakopis amortizatorių reguliatorius, kuris veikia reaguodamas į greitį ir kelio dangos būklę. Kitas pneumatinės pakabos su CDC pranašumas yra tas, kad, net iš sistemos išsiveržus orui, automobilis gali tęsti kelionę.
Elektronika reguliuojami amortizatoriai iš esmės veikia preciziškiau ir švelniau už kitas panašias pakopinio amortizavimo sistemas. Automobilis savaime reaguoja į mažiausius kelio dangos nelygumus per lankstųjį sujungimą (silfoną) beveik išvengiant trinties. Pneumatinė pakaba ir amortizatorių sistema ženkliai pagerino efektą, kuriuo iki minimumo sumažinamas kėbulo įsisvyravimas.
Pagal individualų pageidavimą ar poreikius galima rinktis 3 amortizavimo sistemos veikimo režimus, nuo kurių...
Šį darbą sudaro 1185 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!