3. C2C – klientas klientui
4. C2B – klientas verslui
5. B2G – verslas vyriausybei
6. G2B – vyriausybė verslui
7. C2G – klientas vyriausybei
8. G2C – vyriausybė klientui
9. G2G – vyriausybė vyriausybei
10. EDI – elektroniniai duomenų mainai
11. IP – interneto protokolas
12. NSF – nacionalinė mokslo fundacija
13. AOL – amerikiečių online paslaugų tarnyba
14. HTML – hyperteksto kalba
15. HTTPS – spec. serverio protokolas koduojantis informaciją
16. URL – universalus šaltinio lokatorius
17. DSL – skaitmeninė perdavimo linija
18. ES – Europos Sąjunga
19. LR – Lietuvos Respublika
20. FTP – duomenų persiuntimo protokolas
21. IT – informacinės technologijos
22. OECD – ekonominės kooperacijos ir vystymo organizacija
23. CRM – klientų sąsajų valdymas
24. CSM – perdavimo grandžių valdymas
25. ERP – verslo resursų planavimas
26. BI – verslo intelektas
27. FAQ – dažniausiai užduodami klausimai
28. ICT – informacinės komunikacinės technologijos
Įvadas
Elektroninė komercija dabartiniais laikas nėra naujiena. Šis verslo modelis jau išgyveno savo kaip naujos srities bumą ir smukimą. Vadinamo „DotCom“ bumo metu buvo įkurta daug e-komercijos bendrovių, tačiau daugiau dėmesio buvo kreipiama į naujų technologijų blizgesį ir techno-entuziastų pažadus, nei į realius verslo planus. 1996 – 1998 laikotarpiu daugiau nei 80% tokiu verslo modeliu patikėjusių bendrovių žlugo, nes nesugebėjo užtikrinti grynųjų pinigų srautų ir pelningumo, kuris ir toliau trauktų investuotojus. Ši skaudi pamoka puikiai pasitarnavo e-komercijos kaip atskiro verslo modelio formavimuisi – ji išryškino vartotojų elgesio ypatumus, technologijų trūkumus, iškėlė reikalavimus naujoms e-komercijos verslo valdymo sistemoms. Taip pat, „DotCom“ burbulo sprogimo metu išsikristalizavo e-komercijos verslo modeliai: verslas vartotojui, verslas verslui, vartotojas vartotojui, verslas administracijai, vartotojas administracijai, administracija administracijai, vyriausybė verslui, verslas vyriausybei, vyriausybė vyriausybei. Pirmieji e-komercijos bandymai buvo nukreipti į vartotoją, tačiau vėliau pasirodė, kad kone pelningiausi yra verslo verslui modeliai, bei inovatoriški kitų modelių taikymai.
Ypač sėkmingas pasirodė B2B (verslas verslui) modelis. Du dešimtmečius bendrovės naudojo elektroninius tinklus keistis užsakymais bei sąskaitomis. Bet kol internetas buvo pats sau, tokios sistemos būdavo brangios ir ribotos: galima buvo bendrauti tik...
Šį darbą sudaro 12466 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!