Namų darbai

Elektroniniai marketingo tyrimai

9.8   (3 atsiliepimai)
Elektroniniai marketingo tyrimai 1 puslapis
Elektroniniai marketingo tyrimai 2 puslapis
Elektroniniai marketingo tyrimai 3 puslapis
Elektroniniai marketingo tyrimai 4 puslapis
Elektroniniai marketingo tyrimai 5 puslapis
Elektroniniai marketingo tyrimai 6 puslapis
Elektroniniai marketingo tyrimai 7 puslapis
Elektroniniai marketingo tyrimai 8 puslapis
Elektroniniai marketingo tyrimai 9 puslapis
Elektroniniai marketingo tyrimai 10 puslapis
Elektroniniai marketingo tyrimai 11 puslapis
Elektroniniai marketingo tyrimai 12 puslapis
Elektroniniai marketingo tyrimai 13 puslapis
Elektroniniai marketingo tyrimai 14 puslapis
Elektroniniai marketingo tyrimai 15 puslapis
Elektroniniai marketingo tyrimai 16 puslapis
Elektroniniai marketingo tyrimai 17 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

 1 UŽDUOTIS Peteikite e-tyrimų specifiką (remkitės bent 3 autoriais). Išsiaiškinkite jų pranašumus ir trūkumus, lyginant su tradiciniu atliekamais tryimais. Remiantis žurnalu ,,Marketingas“(autorius T.Pukas), šiuo metu pasaulio rinkos tyrimų praktikoje plačiausiai paplitę penki duomenų rinkimo būdai: asmeninio interviu, apklausos telefonu, paštu, internetu bei interaktyviu būdu fiksuojamų balso atsakymų apklausos. Kompiuretis ir kitos interaktyvios duomenų rinkimo priemonės atveria naujų duomenų galimybių, kurios taupo tyrėjų ir užsakovų pinigus bei laiką. Sparti interneto plėtra visame pasaulyje ir Lietuvoje tyrėjams suteikia ne tik naujų perspektyvų, bet ir iškelia naujų iššūkių. Šiame žunale straipsnio autorius T.Pukas kelia klausimą: kas gi yra tyrimas internetu? Tai nėra paparastas balsavimas interneto svetainėje, taip gali būti vadinamas bet koks tyrimas, kai repondentų apklausai naudojamas internetas. Kaip teigia žurnalas ,,Marketingas“, rinkos tyrimų praktikoje tyrimai internetu pasaulinėje rinkoje taikomi labai plačiai (kitaip nei Lietuvoje): nuo paprastų interneto svetainių lankytojų apklausų iki virtualių diskusijų grupių, kurioms vadovauja spacialistai. Nors šiuo metu didesnė dalis (apie 34 proc.) apklausų vykdoma telefonu, apklausoms internetu tenka panaši dalis kaip ir asmeniniams interviu (angl. Face-to-face)- po 29 proc. Prognozuodami 2 metų perspektyvą rinkos tyrimų specialistai pirmą vietą skyrė tyrimams internetu ir numatė, kad jiems teks apie 40 procentų visų atliekamų tyrimų. Pagrindinės tyrimų internetu priežastys – greitis ir palyginti maži atlikimo kaštai. Lietuvoje tyrimai internetu nėra papiltę. Daugiausia tam įtakos turi nepakankama interneto skvarba. Lietuvos statistikos departamaneto duomenimis, internetu namuose 2004m. pradžioje naudojosi kas šeštas namų ūkis , o t.y. tik apie 30 proc., o norint sėkmingai vykdyti apklausas internetu, reikia kad interneto skvarba būtų apie 70 proc. Manau, tai viena didžiausių priežasčių kodėl tyrimai internetu nėra paplitę Lietuvos rinkoje. Tačiau, kaip teigia žurnalas ,,Marketingas“, Lietuvos įmonės naudojasi internetu kur kas dažniau, todėl vykdant įmonių apklausas internetas gali labai pasitarnauti. Todėl didėjant interneto vartotojų skaičiui, tikima, kad tyrimai internetu įgaus vis didesnį pagreitį (Pukas, 2005,p.3-5). Tyrimų internetu specifika. Remiantis autoriais Connor’u ir Calvin’u, internetas yra nuolat augantis informacijos šaltinis atliekant marketingo tyrimus. Tai nemokama1 paslauga2 lyginant su kainomis už telefoninius skambučius, kuri gali teikti geros informacijos apie rinką jos tyrėjams. Naudojant internetą marketingo tyrimams galima pasiekti gersnių ir greitesnių rezultatų (Connor, Calvin,1997,p.52). Pasak žurnalo ,,Marketingas“,kaip ir visi kiti tyrimų atlikimo būdai, internetas turi savo taikymo sritį ir tam tikrų apribojimų. Tačiau iš esmės internetu galima atlikti bet kokio pobūdžio tyrimą, išskyrus ragavimo testus. Pagal tai , kaip vykdoma respondentų atranka, tyrimus internetu galima skirstyti į dvi bendrąsias grupes. Pirmoji –tai tokie tyrimai, kai respondentai atrenkami pasinaudojant iš anksto turimu jų elektroninio pašto adresų sąrašu, antroji-kai tokio sąrašo nėra.

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4385 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
17 psl., (4385 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 17 psl., (4385 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt