Temos aktualumas. Ši tema yra aktuali, nes franšizės būdu veikiančios įmonės tampa populiarios ne tik užsienyje, bet ir Lietuvoje. Franšizė – tai verslo organizavimo būdas, siekiant padidinti pelną nesumažinus gamybos išlaidų ar pagerinus teikiamų prekių kokybę (tam reikia laiko), tiesiog nupirkus iš garsios firmos teisę naudotis jos atributika ir reputacija. Toks būdas daug greičiau pritraukia klientus, trokštančius jau žinomų prekių ženklų prekių. Tarptautine korporacija jie pasitiki labiau nei maža neseniai įkurta įmone, iš kurios pirkti ką nors rizikinga, nes pirkėjai apie ją nieko negirdėjo ir nežino.
Šio darbo tikslas – pateikti franšizės teorinius aspektus: sampratą, jos privalumus ir trūkumus ir išanalizuoti franšizės būdu veikiančio viešbučio veiklą Lietuvoje “Holiday Inn Vilnius”.
1. Pateikti franšizės sampratą, privalumus ir trūkumus.
2. Pristatyti franšizės būdu veikiančio viešbučio veiklą Lietuvoje “Holiday Inn Vilnius” ir parodyti vietą rinkoje.
3. Ištirti reklamos kūrimo ypatumus viešbutyje „Holiday Inn Vilnius” .
Tyrimo objektas - Viešbutis "Holiday Inn Vilnius" įsikūręs miesto centre, naujame verslo centre dešiniajame Neries krante, netoli senamiesčio. Viešbutis priklauso „InterContinental Hotels Group“ - didžiausiai viešbučių tinklų steigėjai pasaulyje pagal apgyvendinimo kambarių skaičių. Grupei nuosavybės, valdymo, franšizės teisėmis priklauso daugiau kaip 3.600 viešbučių bei 537.500 kambarių 100 pasaulio šalių. Viešbutį „Holiday Inn Vilnius“ valdo AB „Valmeda“.
Tyrimo metodai – teorinė ir statistinė literatūros analizė, grafinio modeliavimo būdai.
Darbo rezultatai. Teorinėje darbo dalyje išanalizuoti franšizės teoriniai aspketai. Praktinėje darbo dalyje apibūdintas franšizės būdu veikiantis viešbutis Lietuvoje "Holiday Inn Vilnius", pateikiama jo užimama rinkos dalis, užimtumas, teikiamos paslaugos, reklamos strategija.
1. FRANŠIZĖS SAMPRATA, NAUDA IR PRIVALUMAI
1.1. Franšizės samprata ir istorija
Žodis franšizė (pranc. franchise) yra kilęs iš prancūzų kalbos ir reiškia licencija, suteikianti specialią teisę ar privilegiją1. Viduramžiais karaliai suteikdavo franšizę kaip teisę verstis alaus gamyba arba kelių tiesimu. XIX amžiuje Vokietijoje alaus daryklų savininkai teikdavo franšizę alaus barams, kas reikšdavo išskirtinę teisę pardavinėti jų pagamintą alų. 1981 m. JAV įmonė „Zinger Sewing Machine Company“ pradėjo teikti franšizes kaip...
Šį darbą sudaro 6717 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!