Makroaplinka – tai visuma išorinių jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės marketingo sprendimus ir kurioms ji tiesiogiai negali daryti įtakos. Makroaplinkai priklauso gamtinė aplinka.
Gamtinė aplinka – tai marketingo makroaplinkos elementas, apimantis klimato sąlygų, gamtos išteklių, jų naudojimo ir aplinkosaugos priemonių įtaką marketingo sprendimams bei jų įgyvendinimui.
Gamtos aplinkos poveikis marketingui daugiausia pasireiškia galimybe apsirūpinti gamtiniais ištekliais ir žaliavomis, energija, kuru ir kt. Jau šiuo metu opia problema tampa naftos, akmens anglies, geležies ir kitokių rūdų mažėjimas arba visiškas sunykimas. Marketingo sprendimas turi remtis tuo, kad aplinkos apsauga griežtai kontroliuojama valstybės ir visuomeninių organizacijų. Įmonės turi ne priešintis gamtos apsaugos reguliavimo priemonėms, o kartu su atsakingomis institucijomis ieškoti sprendimų, kaip apsirūpinti ištekliais ir energija.
Gamtosauga šio amžiaus pabaigoje tapo viena iš svarbiausių problemų, kurią turi spręsti valstybė ir įmonės. Daugelyje pasaulio miestų oro ir vandens tarša pasiekė pavojingą lygį. Didžiulis nerimas kyla dėl to, kad tam tikros cheminės medžiagos (freonai) ardo Žemės ozono sluoksnį ir gali atvesti prie ekologinės katastrofos. Mokslininkų ir visuomenės veikėjų pastangomis visuomenė vis geriau suvokia aplinkosaugos problemas. Yra susikūręs ir sėkmingai plėtojamas visuomeninis aplinkosaugos judėjimas, reikalaujantis, kad įmonės, spręsdamos gamybos ir marketingo klausimus, deramai atsižvelgtų į ekologijos reikalavimus.
Yra daug organizacijų, kurios bando kovoti su aplinkos teršimu (pvz., „žalieji“), bet ar gali jie stoti į kovą prieš žmones, kuriems išmesti pro langą šiukšles yra priimtinas dalykas? Kada nustosime be saiko naudoti „gamtos dovanas“? Kada pradėsime vertinti tai, ką turime? Šiuos klausimus užduoda žmonės kuriems rūpi juos supanti aplinka ir troškimas tausoti gamtą.
Šiuo darbu norime plačiau panagrinėti gamtinę aplinką: taršos problemas, žmonių pastangas išsaugoti gamtą bei valstybės neabejingumą aplikosaugai. Nuolat kintanti ir nenuspėjama marketingo aplinka turi įtakos įmonės veiklai. Vykstančių toje aplinkoje pakitimų negalime vadinti nei lėtais, nei lengvai nuspėjamais. Ji gali pateikti didelių netikėtumų ir sukrėtimų.
Taigi, įmonė turi įdėmiai sekti visus aplinkos pakitimus, naudodama tam ir marketingo tyrimus, ir...
Šį darbą sudaro 6107 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!