2.1 Juvelyriniai dirbiniai………………………………………………………………..……….13
2.2 Monetos…………………………………………………………………………….…….…14
LITERATŪRA……………………………………………………………………….……..….15
ĮŽANGA
Meno gyvenimas laikosi lygiagrečių, bet ne tolygių ritmų. Kiekvieno stiliaus yra saviška raida. Įvairūs meno ciklai pinasi įvairiai vienas su kitu, papildo, pratęsia vienas kitą. Tikrąją pradžią sunku nustatyti. „Tokio dalyko, kaip menas , iš tikrųjų nėra. Yra tik menininkai. Taip mano E.H. Gombrich. Juk apie meno pradžią žinome ne daugiau kaip apie kalbos atsiradimą. Pavyzdžiui, jeigu sakysime, kad statyti namus, tapyti paveikslus, kalti skulptūras ar austi raštus, reiškia kurti meną, tai pasaulyje nėra tokios tautos, kuri neturėtų meno.
Pasaulyje yra daugybė puikių statinių, o kai kurie jų – tikri meno kūriniai. Bet visų statinių iškilimas susijęs su tam tikra priežastimi, pavyzdžiui dievui garbinti.
Senovėje į tapybos kūrinius ir skulptūras niekas nežiūrėjo kaip į meno dirbinius – jie buvo vienokios ar kitokios paskirties daiktai. Trobelės buvo statomos pasislėpti nuo lietaus, vėjo ir saulės, taip pat ir dvasių. Atvaizdai buvo kuriami tam, kad apgintų nuo kitų jėgų – gyventojams jos buvo tokios pat tikros, kaip ir gamtos jėgos. Kitaip tariant, paveikslai ir skulptūros buvo kuriami magijos tikslais.
Negalima suprasti šių keistų meno ištakų, jai neįsiskverbsi į pirmykščių tautų sąmonę, ir neišsiaiškinsi, kokia patirtis uos skatino suvokti paveikslą ne kaip pasigėrėjimą keliantį daiktą, o kaip galios įrankį. Galima sakyti, kad piešiniai – tai seniausi visuotinio tikėjimo atvaizduose slypinčia galia, reliktai.
Didingi senovės graikų statiniai savo ruožtu turėjo įtakos vėlesnių kartų, net mūsų dienų, architektams ir architektūrai. Žmonių tikėjimas ir įsitikinimai atsispindėjo visuose meno kūriniuose. Vienodumas formavo žmogaus pažiūras, įprastą požiūrį į supančia tikrovę. Šį, įvairiausių vieno laikotarpio meno kūrinių panašumą, mokslininkai pavadino „epochos stiliumi“. Epochos pobūdis, stilius niekur kitur taip vaizdžiai ir ryškiai neatsispindi kaip architektūroje. Pirmiausia todėl, kad rūmuose ir šventyklose buvo sąlygos tarpti visų rūšių meno kūriniams – tapybai, skulptūrai, juvelyriniams dirbiniams, baldams, brangiems audiniams. Antra, kaip ir visuomeniniame pastate, kuriame lankydavosi tūkstančiai žmonių, labiau negu paprastame name ar kokiame ūkiniame...
Šį darbą sudaro 4169 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!