Šiuolaikinės rinkos sąlygomis, kai yra didelė pasirinkimo galimybė, o pagrindinė problema - ne pagaminti prekes, o jas parduoti, išryškėja įvaizdžio svarba. Įvaizdis yra dinamiškai suprantama, prasminga, daugiau ar mažiau sruktūruota idėjų, jausmų, suvokimų ir įsivaizdavimų, kuriuos asmuo ar asmenų grupė turi tam tikro realaus reiškinio ar daikto atžvilgiu, visuma. Gamintojai ir paslaugų teikėjai, valdžios institucijos ir nevyriausybinės organizacijos, pagaliau ir pavieniai asmenys turi susidarę tam tikrą įvaizdį. Dažnai pasitaiko, kad įvaizdis nėra visiškai toks, kokio asmuo ar organizacija nusipelno, o juo labiau pageidauja. Tačiau teigiamas organizacijos įvaizdis nėra atsitiktinis, jis yra sukuriamas, pasiekiamas, o kartu ir valdomas.
Įvaizdis – tai tarsi socialinis – psihologinis fenomenas, daugiau ar mažiau veikiantis kiekviena iš mūsų gyvenimą.
Įmonės įvaizdis – tema, kuriai kiekviena organizacija skiria daug dėmesio. Reklamos strategija, jos turinys, bendravimo su klientais standartai – visa tai kiekvienai organizacijai aktualu ir svarbu.
Organizacijos, kurių vardai gerai žinomi, neretai jau turi susikūrusios savo įvaizdį, kitos, mažiau žinomos kompanijos, jį kuria.
Organizacijos įvaizdis yra dviejų veiksnių - kompanijos kultūros ir verslo politikos išraiška. Šie veiksniai pasireiškia už kompanijos ribų rinkodaros priemonėmis, tarp kurių įvaizdžio kūrimui svarbiausios yra reklama ir visuomeniniai ryšiai.
Sėkmingai kuriamas įmonės įvaizdis gali uždirbti didžiuli pelną bei skatina prekybos našumą. Įmonės įvaizdžio kūrimas apima prekės, jų prekyba, vadovo ir įmonės personalo įvaizdžio kūrimą.
Psichologijos specialistų nustatyta, kad vartotojai labiau reaguoja i įvaizdį, o ne i realybe. Tačiau joks įvaizdis neatsiranda savaime. Norint sukurti įvaizdį reikia nuolatinės, planingos, nuoseklios ir tikslingos veiklos, o tam reikia labai daug intelektinio kapitalo ir materealinių išteklių.
Tyrimais įrodyta, kad vartotojas teikia pirmenybę populiaresniam prekes ženklui, gerą reputaciją turinčiai organizacijai ir pan. Todėl natūralu, kad įvaizdžio kūrimas pasaulyje laikomas vienu iš svarbiausių strateginės vadybos ir marketingo tikslų. Tai nemažiau svarbu negu diegti naujas technologijas, ugdyti personalą ar plėsti pardavimų rinką.
2. Organizacijos įvaizdžio kūrimo prielaidos
Neįmanoma išvengti įspūdžio poveikio, kuris formuojasi dėl pirminio kontakto su organizacijos atstovais,...
Šį darbą sudaro 3295 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!