Referatai

Įmonės įvaizdžio kūrimas

9.0   (3 atsiliepimai)
Įmonės įvaizdžio kūrimas 1 puslapis
Įmonės įvaizdžio kūrimas 2 puslapis
Įmonės įvaizdžio kūrimas 3 puslapis
Įmonės įvaizdžio kūrimas 4 puslapis
Įmonės įvaizdžio kūrimas 5 puslapis
Įmonės įvaizdžio kūrimas 6 puslapis
Įmonės įvaizdžio kūrimas 7 puslapis
Įmonės įvaizdžio kūrimas 8 puslapis
Įmonės įvaizdžio kūrimas 9 puslapis
Įmonės įvaizdžio kūrimas 10 puslapis
Įmonės įvaizdžio kūrimas 11 puslapis
Įmonės įvaizdžio kūrimas 12 puslapis
Įmonės įvaizdžio kūrimas 13 puslapis
Įmonės įvaizdžio kūrimas 14 puslapis
Įmonės įvaizdžio kūrimas 15 puslapis
Įmonės įvaizdžio kūrimas 16 puslapis
Įmonės įvaizdžio kūrimas 17 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiuolaikinės rinkos sąlygomis, kai yra didelė pasirinkimo galimybė, o pagrindinė problema - ne pagaminti prekes, o jas parduoti, išryškėja įvaizdžio svarba. Įvaizdis yra dinamiškai suprantama, prasminga, daugiau ar mažiau sruktūruota idėjų, jausmų, suvokimų ir įsivaizdavimų, kuriuos asmuo ar asmenų grupė turi tam tikro realaus reiškinio ar daikto atžvilgiu, visuma. Gamintojai ir paslaugų teikėjai, valdžios institucijos ir nevyriausybinės organizacijos, pagaliau ir pavieniai asmenys turi susidarę tam tikrą įvaizdį. Dažnai pasitaiko, kad įvaizdis nėra visiškai toks, kokio asmuo ar organizacija nusipelno, o juo labiau pageidauja. Tačiau teigiamas organizacijos įvaizdis nėra atsitiktinis, jis yra sukuriamas, pasiekiamas, o kartu ir valdomas.
Įvaizdis – tai tarsi socialinis – psihologinis fenomenas, daugiau ar mažiau veikiantis kiekviena iš mūsų gyvenimą.
Įmonės įvaizdis – tema, kuriai kiekviena organizacija skiria daug dėmesio. Reklamos strategija, jos turinys, bendravimo su klientais standartai – visa tai kiekvienai organizacijai aktualu ir svarbu.
Organizacijos, kurių vardai gerai žinomi, neretai jau turi susikūrusios savo įvaizdį, kitos, mažiau žinomos kompanijos, jį kuria.
Organizacijos įvaizdis yra dviejų veiksnių - kompanijos kultūros ir verslo politikos išraiška. Šie veiksniai pasireiškia už kompanijos ribų rinkodaros priemonėmis, tarp kurių įvaizdžio kūrimui svarbiausios yra reklama ir visuomeniniai ryšiai.
Sėkmingai kuriamas įmonės įvaizdis gali uždirbti didžiuli pelną bei skatina prekybos našumą. Įmonės įvaizdžio kūrimas apima prekės, jų prekyba, vadovo ir įmonės personalo įvaizdžio kūrimą.
Psichologijos specialistų nustatyta, kad vartotojai labiau reaguoja i įvaizdį, o ne i realybe. Tačiau joks įvaizdis neatsiranda savaime. Norint sukurti įvaizdį reikia nuolatinės, planingos, nuoseklios ir tikslingos veiklos, o tam reikia labai daug intelektinio kapitalo ir materealinių išteklių.
Tyrimais įrodyta, kad vartotojas teikia pirmenybę populiaresniam prekes ženklui, gerą reputaciją turinčiai organizacijai ir pan. Todėl natūralu, kad įvaizdžio kūrimas pasaulyje laikomas vienu iš svarbiausių strateginės vadybos ir marketingo tikslų. Tai nemažiau svarbu negu diegti naujas technologijas, ugdyti personalą ar plėsti pardavimų rinką.
2. Organizacijos įvaizdžio kūrimo prielaidos
Neįmanoma išvengti įspūdžio poveikio, kuris formuojasi dėl pirminio kontakto su organizacijos atstovais,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3295 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Įmonės įvaizdis. Kas tai? 4
  • 2. Organizacijos įvaizdžio kūrimo prielaidos 5
  • 3.Neutralios įmonės įvaizdis visuomenėje 8
  • 4. Įvaizdį įtakojantys veiksniai 9
  • 5. Įmonės įvaizdžio kūrimo principai ir jų apibūdinimas. 11
  • 6. Įmonės komunikacijos charakteristika 16
  • Išvados . 17
  • Literatūros sąrašas 18

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
18 psl., (3295 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos referatas
  • 18 psl., (3295 ž.)
  • Word failas 129 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt